Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Even een vraagje. Ik zit dit jaar sterk te overwegen naar Rock Werchter te gaan. Echter kan ik door een fysieke beperking niet kamperen.

Wat is een beetje een betaalbare en fijne plek om te overnachten? Is er iets wat Werchter zelf aanbiedt?

Ik weet niet in hoever de fysieke beperking gaat, maar The Hive Resort is dan misschien een optie. Als student zijnde vind ik het te prijzig, maar dat moet je voor jezelf maar afwegen denk ik. Mocht je echt willen gaan enzo, is dat denk ik wel te overwegen en het kan denk ik nooit kwaad Werchter te mailen erover, zodat je niet voor verrassingen straks komt te staan mocht het toch niet bepaald fijn zijn.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Weet iemand toevallig wat het prijsverschil is qua eten en drinken met Pinkpop?
Heb gehoord van mensen dat het bij Werchter op het terrein allemaal wat goedkoper is.
Klopt dit?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Neuh, is om en nabij ‘t zelfde. Werchter is wel een festival waar het publiek wat meer op de muziek gefocust is dan bij Pinkpop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.103
Wel opvallend dat er een reclamecampagne (tv spot, affiches) aan de gang is voor de Pink dag alleen. Best opmerkelijk toch, om voor een 4daags festival 1 dag uit te lichten. Het zal wel van Pink (haar management) uit gaan, maar toch.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
448
61
Even een vraagje. Ik zit dit jaar sterk te overwegen naar Rock Werchter te gaan. Echter kan ik door een fysieke beperking niet kamperen.

Wat is een beetje een betaalbare en fijne plek om te overnachten? Is er iets wat Werchter zelf aanbiedt?

Volgens mij is er op Werchter ook een camping tov de ingang waar mensen met een beperking of handicap kunnen kamperen en zo nodig ook ondersteuning krijgen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.301
4.467
Klopt. Hier staat meer info daarover: https://www.rockwerchter.be/nl/camping/the-hive-adl/wat-is-the-hive-adl

Andere optie is bv een hotel / airbnb in Leuven en dan met de shuttlebus op en neer.
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Wel opvallend dat er een reclamecampagne (tv spot, affiches) aan de gang is voor de Pink dag alleen. Best opmerkelijk toch, om voor een 4daags festival 1 dag uit te lichten. Het zal wel van Pink (haar management) uit gaan, maar toch.

JC Arena A'dam in vloek en zicht uitverkocht, daar was weinig promo voor nodig kennelijk. Maar goed daar krijg je dan ook Vance Joy erbij kado
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Mooi om te zien eigenlijk hoe iedereen totaal anders reageert op dit lijstje headliners. Misschien leuk om ze te beoordelen op een schaal van 1 tot 5, worden diverse lijstjes denk ik:

***** Muse
****
*** Mumford & Sons
** Florence + the Machine, PInk
* The Cure

Was nog even vergeten mijn sterretjes met je te delen: Muse en Cure (5/5) M&S (3/5) Pink en FatM (1/5)

Heb even alle 24 sterrenverdelers opgeteld, Het Forum heeft gesproken:

Cure 89 *
Muse 88 *
FatM 60 *
M&S 59 *
Pink 43 *

Tool zat nog niet in de line up, maar schat in dat ze hoge ogen gooien, mijn 5 sterren hebben ze !
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
@Kirsch. Tof dat je de sterren bij elkaar hebt opgeteld. Ondanks al het geklaag op Muse leggen ze het nog maar net af ten opzichte van The Cure. Tool krijgt van mij overigens ook de volle 5 sterren! Het is dat er maar 5 te verdelen zijn, anders kregen ze er meer :lol:
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
you're welcome !

meestal maken klagers de meeste herrie, valt het niet op dat ze in de minderheid zijn ;-)
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Voor de hint " :cool: " zou ik nog mijn geld durven zetten op een aankondiging van Smashing Pumpkins. Hun eerste single van hun nieuwe LP is Solara, wat staat voor zon. Zon, zonnebril, get it? Ik gooi maar iets in de groep boys.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.195
1.220
Voor de hint ”
1f60e.svg
” zou ik nog mijn geld durven zetten op een aankondiging van Smashing Pumpkins. Hun eerste single van hun nieuwe LP is Solara, wat staat voor zon. Zon, zonnebril, get it? Ik gooi maar iets in de groep boys.

Smashing Pumpkins zou zeer mooi zijn.

Van de Pinkpopquasizekerheden uit het Pinkoptopic:

Mumford & Sons: staat al op Rock Werchter
Coldplay: zouden volgens datzelfde Pinkpoptopic op een los Werchterevenement in juni staan
Fleetwood Mac: zie ik niet meteen op Rock Werchter staan, misschien wel een grote kanshebber voor TW Classic? (gaat door op 6 juli volgens datzelfde Pinkpoptopic)
Bon Jovi: geen idee waar ze die in België gaan neerzetten, áls ze al naar ons land komen (misschien ook TW Classic-kanshebber...)
Eminem: begin ik echt voor te vrezen voor een spot op donderdag op Rock Werchter... Waar moeten ze hem anders kwijt die periode? Les Ardentes zou ideaal zijn, maar is waarschijnlijk te klein...

 

ksir-j

Nieuw lid
13 nov 2017
3
0
Hey allen!

Na een jaartje of 2 meelezen is het tijd geworden om ook eens een account aan te maken!
Benieuwd naar de nieuwe namen en de undercard van het affiche, pas dan zal ik kiezen of ik een combi koop. voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de vrijdag!

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
RW 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16,17, 18
GMM 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Pukkelpop 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Rock Am Ring 18
Pinkpop 17
Download Festival 17
Sziget 12
Berlin Festival 10
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.028
352
https://clashfinder.com/s/rw19j/
Heb na aankondigingen van RW, Graspop, Rock Am Ring, Groezrock,... wat aanpassingen gedaan :)

Commentaren, onmogelijke dingen, tips => SHOOT IT :D
 

mindlessworker

Playlistbediener
15 okt 2018
39
0
Incorrect, not 90min for Cure. Werchter confirmed to my email Q, Cure will play full set, 2h20, like Ejekt & FirenzeRocks
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.301
4.467
Skunk Anansie was de vorige keer afsluiter in Klub C. Die zullen niet openen op de main.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken