nikita wrote:
Yvar de niks wrote:
Jezus christus mensen dan heb je vier dagen een prachtig festival beleefd. Dan heb je zoveel mooie optredens gezien, en dan gaat het hier drie pagina’s lang alleen maar over dit soort klein zeer. Ahww iemand vond je favo band niet zo leul en besloot toch maar weg te gaan na een half uur omdat ze iets anders wilden zien. Who gives a fuck. Ga lekker genieten en stoor je niet zo vreselijk aan anderen. En als je niet om kan gaan met mensen die gewoon genieten van een lekker weekend moet je maar lekker een videoband kopen van een leuk concert en in je eentje voor de tv gaan zitten.
Een festival beoordelen mag volgens mij over meer gaan dan enkel de muziek. Daarin mag je ook reflecteren over beleving en zaken die fout liepen of net verbeterd werden tov andere jaren…
Als je liever hebt dat we hier met z’n allen 20 pagina’s vol blijven roepen hoe geweldig Tool was, wil ik dat gerust voor je doen, maar daar denk ik dat niemand iets mee is. Tegenover ‘hoe binnen te geraken in de hekjes of tenten en de werking van rode kruisjes’ of ‘joints en reacties erop’ wel nuttig is voor mensen waarvoor het festival om die redenen minder fijn was. Ook vergelijkingen tussen festivals of waarom ze net wel of niet naar een bepaald festival gaan, kan interessant zijn voor mensen die twijfelen. Maar dat is ook gewoon mijn mening over het nut van een forum uiteraard.
Werchter leest zo een dingen wel mee, dus het is zeker nuttig die aan te kaarten. Het is het voorbeeld van een oud festival die steeds vooruit wilt gaan, om het ieder naar zijn zin te maken. Ik liep dit jaar heel graag rond over het terrein, dat nog steeds recupereert van 2016. De organisatie stelt me in weinig teleur puur logistiek te zien.
Zoals ?