Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
alsof de donderdag niet slechter kon komt zwangere guy erbij .. hopelijk komt er morgen wel iets beters bij dan dit?
ZG bracht dit jaar zowat de beste Vlaamse rapplaat uit van de laatste 5 jaar. Fijne naam, ja.

weet iemand wanneer bij vorige edities de timetable bekend gemaakt werd. Voor mijn gevoel duurt het dit jaar erg lang. Misschien te maken met het "donderdag issue"?

weet iemand wanneer bij vorige edities de timetable bekend gemaakt werd. Voor mijn gevoel duurt het dit jaar erg lang. Misschien te maken met het “donderdag issue”?

Zouden we die niet gewoon deze namiddag krijgen? Heb een donkerbruinpaarslichtgeel gevoel dat we om 16u het schema krijgen, mede dankzij de Zwangere Guy leak gisteren.

ik hoop toch niet dat de organisatie denkt dat een zekere zwangere Guy de oplossing is om de zwakste dag ooit op RW nog enig smoel te geven

Om 16h krijgen we nieuws ja (volgens de efestivals mensen). Ik verwacht timetable + wat Belgische namen voor de donderdag. Ik denk dat het slim is om niet meer dan dat te verwachten. We hadden sowieso al opvallend weinig Belgische acts op het affiche dit jaar en Zwangere Guy is zo'n volkomen logische en terechte toevoeging.

Om 16h krijgen we nieuws ja (volgens de efestivals mensen). Ik verwacht timetable + wat Belgische namen voor de donderdag. Ik denk dat het slim is om niet meer dan dat te verwachten. We hadden sowieso al opvallend weinig Belgische acts op het affiche dit jaar en Zwangere Guy is zo’n volkomen logische en terechte toevoeging.

Hoezo? Er is toch nog geen sub-headliner aangekondigd?
Helaas denk ik dat je gelijk krijgt en dat er slechts een paar kleine namen worden toegevoegd om de "Slope discussie" te slechten. Nou, chapeau Werchter. Maar goed, eerst maar even afwachten wat er gaat gebeuren.

Thijs wrote:
Om 16h krijgen we nieuws ja (volgens de efestivals mensen). Ik verwacht timetable + wat Belgische namen voor de donderdag. Ik denk dat het slim is om niet meer dan dat te verwachten. We hadden sowieso al opvallend weinig Belgische acts op het affiche dit jaar en Zwangere Guy is zo’n volkomen logische en terechte toevoeging.

Helaas denk ik dat je gelijk krijgt en dat er slechts een paar kleine namen worden toegevoegd om de “Slope discussie” te slechten. Nou, chapeau Werchter. Maar goed, eerst maar even afwachten wat er gaat gebeuren.
Bastille gaat gewoon subben hoor. Ik verwacht alleszins geen mainstage namen meer, die stage is gewoon Pink, haar voorprogramma's + Bastille als extraatje.

Roderick P wrote:

Thijs wrote:

Helaas denk ik dat je gelijk krijgt en dat er slechts een paar kleine namen worden toegevoegd om de “Slope discussie” te slechten. Nou, chapeau Werchter. Maar goed, eerst maar even afwachten wat er gaat gebeuren.

Bastille gaat gewoon subben hoor. Ik verwacht alleszins geen mainstage namen meer, die stage is gewoon Pink, haar voorprogramma’s + Bastille als extraatje.

Dat is ook zo. Ik kan het alleen mentaal nog niet helemaal opbrengen om Bastille als sub te accepteren als je kijkt naar de rest van het programma op de donderdag :(.

Nieuwe namen dus. En tijdschema bekend!

New names? You bet. The complete line-up for Rock Werchter 2019 was made public at the end of March. However, there was a certain amount of dissatisfaction surrounding the curtailed programme for the Thursday, and we were keen to resolve that. New for Thursday are Mogwai, Black Box Revelation, Zwangere Guy, Miss Angel, Palace, GEIKE, The Vintage Caravan and Georgia UK. Also, Deaf Havana will play on Thursday at The Slope and not on Sunday as previously announced. Ibibio Sound Machine joins the programme for The Slope on Sunday.

And with that, the line-up for Rock Werchter 2019 is now really complete. Find the performance schedule here: https://bit.ly/2NoGrzi

Op zich wel een redelijk schema, een paar clashes waarvan Florence and the Machine vs The good the bad and the Queen misschien de vervelendste voor mij is.
En toch een paar leuke namen erbij.

black box revelation staat wel heel vroeg in klub C, had dit toch op main verwacht net voor bastille

Weezer overlapt een kwartier met Janelle Monae. Auw auw auw auw.
Florence tijdens TGTBATQ. Ook auw.

Verder mooi nieuws voor die donderdag. :-)

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread