neracroft wrote:
Ouwe Rockert wrote:
jarne wrote:
Misschien is de reden dat we zo’n late time-table krijgen dat ze hun ‘fout’ inzien in verband met de donderdag en toch nog wat bands proberen te boeken voor op de slope/deftig programma. Of is dit wishful thinking?
Ik hoop ook op toch nog een paar bands op de Slope en misschien 1 of 2 bands eerder op de mainstage zodat er toch nog een middagprogramma is..
Is nog meer dan 2 maand en half… Zo laat is dat nu ook niet eigenlijk hé?
En ik zou toch stoppen met hopen op meerdere bands hoor, jullie gaan gewoon telleurgesteld zijn… Denk je nu echt dat Pink gaat bijdraaien omdat RW “onverwachts” (yeah right…) veel commentaar kreeg op dit.
Ben toch enorm blij dat ik ben blijven hopen
Door een broodnodige portie gitaren toe te voegen met Mogwai en Black Box maken ze er toch nog een mooie dag van. De tenten zijn zelfs best sterk. Black Box stond twee jaar geleden om 17:30 op de main stage tussen Bring Me The Horizon en At The Drive In. Nu als opener van de KlubC. Ook Mogwai zo vroeg is heel straf.
Wat ik ook best grappig vind is dat ze alle nieuwe namen gewoon achteraan de line-up hebben gezet op de affiche. Dus BBR, Mogwai, Zwangere allemaal onder Kidcutup en Bang Bang Romeo. Ook wel mooi van die artiesten om hier geen probleem van te maken.