Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
enkele maanden terug gingen de dagtickets heel goed en combi’s slecht (om die Pink reden zoals al aangehaald)
Toen was er sprake op dagtickets te verhogen en combi’s te verlagen maar of dat gebeurd is weet ik niet…

Als dat gebeurd is, moet dat toch gedaan zijn voordat vrijdag uitverkocht was, want anders zouden daar op een later tijdstip opnieuw dagtickets voor vrij gekomen zijn.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.049
345
ChiquitaChaser wrote:
enkele maanden terug gingen de dagtickets heel goed en combi’s slecht (om die Pink reden zoals al aangehaald)
Toen was er sprake op dagtickets te verhogen en combi’s te verlagen maar of dat gebeurd is weet ik niet…

Als dat gebeurd is, moet dat toch gedaan zijn voordat vrijdag uitverkocht was, want anders zouden daar op een later tijdstip opnieuw dagtickets voor vrij gekomen zijn.
Kan perfect op een latere tijdstip ook gebeuren.
Zou niet de eerste keer zijn dat er terug tickets beschikbaar zijn
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Kan perfect op een latere tijdstip ook gebeuren.
Zou niet de eerste keer zijn dat er terug tickets beschikbaar zijn

Dat kan zeker. Maar bedoelde enkel dat dat tot op heden nog niet gebeurd is,
dus ofwel hebben ze nog geen extra tickets vrij gegeven
ofwel is het gebeurd voordat de eerste dag uitverkocht was.

Indien er in de komende weken plots weer een hoeveelheid tickets voor vrijdag en zaterdag beschikbaar komt,
kunnen we er alleszins uit afleiden dat het gevoel dat de combi's slecht verkopen juist blijkt te zijn.

Edit: tenzij er zoveel mensen op de wachtlijst staan dat ze die subtiel onder de radar kunnen releasen
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.049
345
ChiquitaChaser wrote:
Kan perfect op een latere tijdstip ook gebeuren.
Zou niet de eerste keer zijn dat er terug tickets beschikbaar zijn

Dat kan zeker. Maar bedoelde enkel dat dat tot op heden nog niet gebeurd is,
dus ofwel hebben ze nog geen extra tickets vrij gegeven
ofwel is het gebeurd voordat de eerste dag uitverkocht was.

Indien er in de komende weken plots weer een hoeveelheid tickets voor vrijdag en zaterdag beschikbaar komt,
kunnen we er alleszins uit afleiden dat het gevoel dat de combi’s slecht verkopen juist blijkt te zijn.

Edit: tenzij er zoveel mensen op de wachtlijst staan dat ze die subtiel onder de radar kunnen releasen

Is in het verleden zeker al gebeurd en zoals je zelf aangeeft, volledig onder de radar ;-)
Zullen het altijd mooi "verbloemen"...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Ik kan me precies ook nog wel shout-out posts herinneren zoals soms bij concertzalen gebeurt, redelijk puur dat er opnieuw tickets beschikbaar zijn. Maar ik kan me voorstellen dat ze elk type communicatiemethode zeer bewust kiezen.

Rock Werchter heeft trouwens net een post de wereld ingestuurd dat de 'officiële poster beschikbaar is en dat je die kan aanvragen'. Ik hoop voor jullie dat dat niet het verwachte nieuws uit het Werchter-kamp is en al evenmin dat dit betekent dat er echt geen toevoegingen meer komen.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Ik kan me precies ook nog wel shout-out posts herinneren zoals soms bij concertzalen gebeurt, redelijk puur dat er opnieuw tickets beschikbaar zijn. Maar ik kan me voorstellen dat ze elk type communicatiemethode zeer bewust kiezen.

Rock Werchter heeft trouwens net een post de wereld ingestuurd dat de ‘officiële poster beschikbaar is en dat je die kan aanvragen’. Ik hoop voor jullie dat dat niet het verwachte nieuws uit het Werchter-kamp is en al evenmin dat dit betekent dat er echt geen toevoegingen meer komen.
Dit is heel zeker het nieuws niet. En ik denk ook niet dat dit eventuele toevoegingen in de weg staat. Want tegen dat de poster worden verzonden en aangekomen zijn zit weeral minstens een week tussen dus daartegen kunnen ze de toevoegingen hebben gegeven. Sterker nog, het feit dat ze er niet bij hadden staan hoe de poster eruit ziet duidt er misschien wel op dat ze hem speciaal niet laten zien om de laatste toevoegingen niet vrij te geven.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Jazebel geeft aan dat het voor volgende week is op efestivals.

Toch wel spannend!

HOPELIJK nog iets erbij op donderdag, clashen Miles Kane en Strand of Oaks niet, spelen New Order en Underworld niet vlak na mekaar en hopelijk is het mogelijk om wat leuke Slope-bands te kunnen zien zoals SWMRS, The Twilight Sad, Amyl & the Sniffers, Zeal & Ardor, The Murder Capital, The Slow Readers Club...

Ik vrees voor vele van deze zaken, vandaar dat ik er 'het meest op hoop'.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Grootste zorgen/vraagtekens:
- Of Janelle Monae en Weezer clashen. Zou héééél jammer zijn, omdat ik dat Weezer zou missen. Wat me nog een leuk rock optreden lijkt.
- Hoelang The Cure speelt, en hoelaat (please, gewoon 2h20min!)
- Of The Good The Bad & The Queen en Florence clashen.
- Of er een eventuele clash tussen Mac Demarco/Balthazar/New Order is. 3 must-sees. En of Rosalia daar nog na komt, of toch ervoor.
- Om hoelaat de festivaldag op donderdag begint.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
ready for disappointment vrijdag:

melding van Jazebel op efestivals als reactie op mensen die een mogelijkheid van placebo en editors bespreken.
The optimism in you guys... like anything the size of Editors or Placebo would be added in this phase.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Ja uiteraard komt er niets van zulke grootte meer bij! Erkomt denk ik niets meer bij. Indien toch wel, kleine namen voor in het begin van de dag.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
585
Editors of Placebo leek me ook wel iets te groot, gezien de moeite die de festivals en dus ook Werchter hebben om een goed programma neer te zetten dit jaar.
Ik verwacht echter wel 2 of 3 kleinere namen voor the Slope op donderdag.
Er moet toch genoeg Belgisch talent zijn om een klein degelijk programma daar neer te zetten?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
nikita wrote:
Ik kan me precies ook nog wel shout-out posts herinneren zoals soms bij concertzalen gebeurt, redelijk puur dat er opnieuw tickets beschikbaar zijn. Maar ik kan me voorstellen dat ze elk type communicatiemethode zeer bewust kiezen.

Rock Werchter heeft trouwens net een post de wereld ingestuurd dat de ‘officiële poster beschikbaar is en dat je die kan aanvragen’. Ik hoop voor jullie dat dat niet het verwachte nieuws uit het Werchter-kamp is en al evenmin dat dit betekent dat er echt geen toevoegingen meer komen.

Dit is heel zeker het nieuws niet. En ik denk ook niet dat dit eventuele toevoegingen in de weg staat. Want tegen dat de poster worden verzonden en aangekomen zijn zit weeral minstens een week tussen dus daartegen kunnen ze de toevoegingen hebben gegeven. Sterker nog, het feit dat ze er niet bij hadden staan hoe de poster eruit ziet duidt er misschien wel op dat ze hem speciaal niet laten zien om de laatste toevoegingen niet vrij te geven.
Ze hebben al eerder posters uitgedeeld, ik denk 2017, waarna er nog toevoegingen geweest zijn, die dus niet op de poster hebben gestaan.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.776
3.538
It. Is. Happening! Zowel Maynard James Keenan als de band Tool teast naar nieuw materiaal tijdens de komende tour! We gaan het snel te weten komen..... Ik ben hyped in elk geval!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Dead Man Ray please.

Ja, áls er al iets zou bij komen (kleine kans denk ik nog altijd), dan zou het dit kunnen/moeten zijn. Of iets als Tessa Dixson of Zwangere Guy. Of Sam Fender, vreemd dat die (alsnog?) op geen enkel Belgisch festival staat.
 

tin-pan-boy

Playlistbediener
23 jan 2018
5
0
Zwangere Guy postte net een Instagram story dat hij op Werchter speelt, is intussen terug verwijderd.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Zwangere Guy postte net een Instagram story dat hij op Werchter speelt, is intussen terug verwijderd.

Heeft het net nog eens bevestigd op de radio, maar wist niet goed of hij het al mocht zeggen. "hoe was dat nog niet geweten", "ja, ik zit in Japan en weet niet hoe het met de uren in België zit".

Kortom waarschijnlijk morgen om 8u een announcement voor de donderdag dan, want als ik het goed heb verstaan staat hij er op de donderdag 27 juni.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
alsof de donderdag niet slechter kon komt zwangere guy erbij .. hopelijk komt er morgen wel iets beters bij dan dit?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
alsof de donderdag niet slechter kon komt zwangere guy erbij .. hopelijk komt er morgen wel iets beters bij dan dit?

Zwangere Guy vind ik wel een mooi naampje hoor. Vond het sowieso vreemd dat hij er (nog) niet stond.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
is het vreemd dat ik ergens hoop dat amenra er nog bij komt? Dit zou die donderdag al stukken beter maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken