Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Volgende artiesten mogen wel bekend gemaakt worden: The Raconteurs, Metric, Doves, RBCF, Balthazar, Vampire Weekend

Ik gok dat de Mia’s in de aankondigingen sterk aanwezig zullen zijn.
Bazart, tamino, tourist, Bløf ?
Zou niet direct mijn voorkeur zijn, maar ja ...

Ik gok dat de Mia’s in de aankondigingen sterk aanwezig zullen zijn.
Bazart, tamino, tourist, Bløf ?
Zou niet direct mijn voorkeur zijn, maar ja …

Week van eigen kweek is pas binnen paar weken...

Jullie worden dit keer wel op de proef gesteld door Werchter zeg. Die wekelijkse aankondigingen hadden altijd wat geruststellends, iets om naar uit te kijken.

De marketeers van RW vallen bijna in het gat een hun eigen marketingtruc. Iets wat vandaag nog Verrast, dat Hoort morgen en de dag daarna Moet het. Oftewel de 16 uur pakketjes van voorheen waren het eerste jaar nog een Verrassing, al snel erna Hoorden die gewoon te komen om 8 of 16 uur en vlak voor het moment dat iedereen vindt dat ze Moeten komen, is de tactiek gewijzigd. Slim hoor, al kan het voor sommigen al een afhaakmomentje worden.......

Paddy wrote:

mattman wrote:

Paddy wrote:

mattman wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Jammer…

De dag is nog heel jong.
1f609.svg

Ben er bijna zeker van dat we vandaag een pakket krijgen.

Waarom?

Na 2 weken stilte gaan ze niet nog een week niets delen. En februari is traditioneel het moment van de 16u pakketjes.

16u it is.
1f609.svg
Zou me ook zelfs niet verwonderen als we een XL pakket krijgen.

Ik hoop het, maar die 16 uur pakketjes hebben ze al een tijd geleden afgeschaft.

Deden ze vorig jaar toch ook gewoon, vanaf februari?

Ik zou gewoon klaarzitten om 16u.
1f60a.svg

Even gecheckt en blijkbaar had ik het fout in mijn hoofd zitten. Vorig jaar inderdaad een paar keer om 16 uur een pakketje. Nou, hopen dan maar dat we straks een pakketje krijgen.

Ik hoop hier iets uit te krijgen:

The Raconteurs
Bush
Gary Clark jr
Garbage
The Struts
Greta van Fleet
Rise Against
Tenacious D
Airbourne
Volbeat
Suede
Deftones
Frank Carter and the Rattlesnakes
Parkway Drive
Ghost

Een uurtje terug heeft Rock Werchter nog een Facebook post geplaatst. Doet me ergens vermoeden dat we misschien toch geen nieuwe namen krijgen vandaag.

Plus twintig voor Rock Werchter 2019. De oogst van de week is mooi. Vertrouwd, maar evengoed verrassend. Vooral is de verse lading namen eclectisch van aard. Nieuw voor donderdag 27 juni zijn Ólafur Arnalds en Maribou State. Snarky Puppy, Masego, Jessie Reyez, Whispering Sons en Our Last Night worden aan het programma van vrijdag 28 juni toegevoegd. Aurora, SYML, Barns Courtney, All Them Witches en Alice Phoebe Lou zijn bevestigd voor zaterdag 29 juni. Balthazar - hun enige festivalshow in België komende zomer , Parkway Drive, Tamino, RY X, Lewis Capaldi, De Staat, Black Honey en Laurel komen op zondag 30 juni naar het festival. Het brengt het tussentotaal nu op 56 bevestigde namen voor Rock Werchter 2019.

Zozo, ken er een hoop niet maar ook paar hele nette namen zoals Snarky Puppy. Leuk dat De Staat er ook staat. Balthazar was te verwachten maar staan erg groot op het affiche.

En ik zat er helemaal naast, dus toch Parkway Drive. Ik vind ze daar erg verloren staan, in het licht op ergens in de middag op main stage. Zonde.

our last night vind ik anders ook wel een heel leuke verrassing voor de donderdag

Oeeh daar zitten wel een aantal leuke namen bij! Parkway drive erg blij mee, RY X is ook tof, Jessie Reyez!
Vind wel dat er nog erg weinig op de donderdag staat, ben erg benieuwd wat daar nog bij gaat komen.

Yes! Eindelijk nieuwe namen! En nog een best gaaf rijtje ook, mis nog een hoop namen die hier veel in de wishlists staan (Raconteurs, Ghost, Wolfmother etc) maar loop ook best warm voor een aantal van deze namen. Een hoop nieuwe muziek te ontdekken ook, en er moet iets te wensen overblijven. Ik ben blij!

Oef... Pijnlijk ladingtje namen.

Ook de eerste Slope naam (of meerdere?) Check alleen de vrijdag wat details betreft aangezien de rest me niet meer boeit.

Vind dit een beetje mager, om zoveel namen te zijn.

Het is alsof ze met veel grotere namen nog moeten schuiven.

Users who are viewing this thread