Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Iemand op Efest zei dat ’t een vriend ‘m naar Stereophonics was geweest en ze iets zeiden in de aard van “See you at festival!”. Ze staan allezins al op TRSMNT eind juni.. Potloodje?
Ik verwacht ze op TW Classic maar RW mag ook hoor.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Ten tweede Snow Patrol. In het verleden mooie concerten van gezien en leuk om ze op een lagere plek op het affiche te zien staan. Lekker meezingen in de namiddag.

Denk echter wel dat ze subheadliner gaan zijn (in het beste geval 1 plaatsje daar onder). Maar echt namiddag zal het niet meer zijn denk ik hoor!
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Iemand op Efest zei dat ’t een vriend ‘m naar Stereophonics was geweest en ze iets zeiden in de aard van “See you at festival!”. Ze staan allezins al op TRSMNT eind juni.. Potloodje?

Kan zeker!
Al kan Sterophonics op elk middelgroot festival ook staan. Rock Zottegem, ik zeg maar wat. Was een leuk uurtje vertier in 2013, dus mogen zeker van mij.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.161
Volgens HLN gaat Like Mike ook solo optreden en gaat ie nummers brengen met meer emotie en diepgang, dus moest 't niet lukken met Thom Yorke... ?
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Marmozets droppen morgen hun tweede album. Stonden 3 jaar geleden ook op de Main Stage (als opener) en ik zie ze dit jaar ook wel terug komen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
Marmozets droppen morgen hun tweede album. Stonden 3 jaar geleden ook op de Main Stage (als opener) en ik zie ze dit jaar ook wel terug komen.

zou ik wel vet vinden! staan binnen enkele weken in de AB club, is nog niet uitverkocht (gisteren nog tickets gekocht), dus gegroeid in populariteit zijn ze wel nog niet echt... maar ik zie ze ook wel komen :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Yann wrote:
Marmozets droppen morgen hun tweede album. Stonden 3 jaar geleden ook op de Main Stage (als opener) en ik zie ze dit jaar ook wel terug komen.

zou ik wel vet vinden! staan binnen enkele weken in de AB club, is nog niet uitverkocht (gisteren nog tickets gekocht), dus gegroeid in populariteit zijn ze wel nog niet echt… maar ik zie ze ook wel komen ?

Marmozets mogen van mij wel door naar GMM (of Pukkelpop?). Vond ze de vorige keer wat tegenvallen. Touren momenteel wel leukere metalnamen, die ik liever op RW zie verschijnen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
jarne wrote:

Yann wrote:
Marmozets droppen morgen hun tweede album. Stonden 3 jaar geleden ook op de Main Stage (als opener) en ik zie ze dit jaar ook wel terug komen.


zou ik wel vet vinden! staan binnen enkele weken in de AB club, is nog niet uitverkocht (gisteren nog tickets gekocht), dus gegroeid in populariteit zijn ze wel nog niet echt… maar ik zie ze ook wel komen ?

Marmozets mogen van mij wel door naar GMM (of Pukkelpop?). Vond ze de vorige keer wat tegenvallen. Touren momenteel wel leukere metalnamen, die ik liever op RW zie verschijnen.

Is nu wel niet echt metal, maar idd kan wel dat ze op GMM staan. Als er maar genoeg hardere namen op RW staan is het voor mij allemaal oké :D
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Stone Sour en Alice in Chains zitten niet bij de nieuwe lichting Graspop namen. Deze mogen we nu denk ik met vrij grote zekerheid op schrijven voor RW voor extra gitaren. Ik zeg: meer dan welkom!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.005
8.658
Stone Sour en Alice in Chains zitten niet bij de nieuwe lichting Graspop namen. Deze mogen we nu denk ik met vrij grote zekerheid op schrijven voor RW voor extra gitaren. Ik zeg: meer dan welkom!

En Nine Inch Nails. ;-)
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
BKS tipt naar maandag voor nieuwe naam/namen. Zou Arctic Monkeys daar bij zitten en ook aankondigen dat ze naar Werchter komen? ;)
 

tw182

Playlistbediener
19 nov 2013
6
0
Op het Arctic Monkeys forum meldt een medewerker van Mad Cool dat Arctic Monkeys maandag hun tour aankondigd met o.a. Mad Cool en Werchter
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Wat verwachten we morgen allemaal om 16:00?
Ik zeg: Nine Inch Nails, Jungle, Anderson. Paak, Odesza en/of wat extra kleine namen aangezien AM maandag wordt aangekondigd
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen odesza verwacht, staan toch gewoon op Dour? ik gok op NIN, Anderson. Paak, iets heel poppie, iets Belgisch en Alice In Chains
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen odesza verwacht, staan toch gewoon op Dour? ik gok op NIN, Anderson. Paak, iets heel poppie, iets Belgisch en Alice In Chains

Oh ja dat festival was ik vergeten haha, vallen best wat leuke namen van af dan zoals Tyler. Vergeet Odesza en zet er een andere elektronische of pop naam meer ;)
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Gokje op Alice in Chains, David Byrne, James Bay, Black Rebel Motorcycle Club en MGMT. Of één of andere slechte elektronische act of DJ erbij, dat kan ook nog.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken