Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Mijn gok:
Snow Patrol – Queens of the Stone Age – Gorillaz
Triggerfinger – The Killers – Muse of Arctic Monkeys
Alice in Chains – Florence + the Machine – Pearl Jam
Thirty Seconds to Mars – Nick Cave & the bad Seeds – Editors

Andere gokken: The Cure staat op een ander festival. The xx zal aan een ‘kleiner’ festival (Les Ardentes of Dour) uitbesteed worden omdat het hun vijfde show wordt in België met deze tour, Neil Young komt naar de Lokerse Feesten, Kasabian headlinet Dour of Les Ardentes omdat hun podium toch ver naar voor stond in Vorst vorige maand, The Prodigy ook op een ander festival, Nine Inch Nails hopelijk in The Barn.

Alice In Chains gaat echt niet 3e laatste staan hoor... Stonden vorige keer rond 3 uur in de namiddag denk ik, en zijn vrij hard hetzelfde gebleven qua bekendheid. Met het wegvallen van Soundgarden zijn ze naast Pearl Jam wel nog maar de 2 overgeblevenen van 'the big 4' van grunge.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Sting ook goede optie. Maar dan hopelijk als Barn afsluiter.

nah, kom er maar in hoor...
In NL op Concert at SEA, en 8 juli in Duitsland.
6 juli mist een headliner op RW toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
robin78 wrote:
Sting ook goede optie. Maar dan hopelijk als Barn afsluiter.

nah, kom er maar in hoor…
In NL op Concert at SEA, en 8 juli in Duitsland.
6 juli mist een headliner op RW toch?

Headliner zal Sting wel niet zijn, als hij op RW staat. Barn afsluiter vind ik niet eens zo'n slechte.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
robin78 wrote:
Sting ook goede optie. Maar dan hopelijk als Barn afsluiter.

nah, kom er maar in hoor…
In NL op Concert at SEA, en 8 juli in Duitsland.
6 juli mist een headliner op RW toch?

Voor Concert at SEA: Sting, Alanis Morisette, Miss Montreal, Ronnie Flex

Hopen voor Alanis Morisette, maar dat kan ook Cactus Festival worden als ze een hoge spot wil. Sting... ja, nog nooit gezien. Maar kan die een dag 'dragen'... ik heb daar eigenlijk geen idee van.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
wow... kan aan mij liggen, maar onderschatten jullie Sting niet een heel klein beetje?
Maar goed, Barn is dat circa 14 duizend bezoekers of zo?
Lijkt me dat Sting meer bezoekers aan kan zeker, dubbel minstens.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Ligt niet aan jou hoor, Dennis. Ik zie Sting toch echt wel hoog op de main staan. Waarschijnlijk wel als coheadliner of sterke sub, maar die gaat niet passen in de Barn.

Tijdje terug op Werchter gezien en was een enorm sterk optreden. Zie ik graag op herhaling komen.
(Edit: 2001 dus, time flies)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Wellicht is Sting een kandidaat voor de donderdag dan? Extra starpower op main, al clasht het wel een beetje qua stijl. Maar te groot voor de barn en te klein als head doet mij toch op sub uitkomen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Wellicht is Sting een kandidaat voor de donderdag dan? Extra starpower op main, al clasht het wel een beetje qua stijl. Maar te groot voor de barn en te klein als head doet mij toch op sub uitkomen…
Donderdag staat hij in Noorwegen.
Heeft 6 en 7 juli vrij in het tourschema.
Vergis je overigens niet in zijn tourschema, speelt makkelijk meerdere dagen achter elkaar.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Sting zie ik eerder een Lokerse Feesten of Suikerrock doen. Gaat op Werchter geen (co)headlinepositie meer krijgen en voor sub of Barnheadliner is zijn ego nog iets te groot gok ik.
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Sting zie ik eerder een Lokerse Feesten of Suikerrock doen. Gaat op Werchter geen (co)headlinepositie meer krijgen en voor sub of Barnheadliner is zijn ego nog iets te groot gok ik.

Vind je niet dat een man van zijn status daar ook gewoon niet te klein voor is?
 

Jerre93

Playlistbediener
2 feb 2016
48
16
ik heb misschien ook wel een gerucht. Hoorde zonet op Joe fm dat tot in zomer 2018 gaat touren in Amerika en Europa vanwege hun 40 jaar bestaan. zou dat eventueel iets kunnen zijn?
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
ik bedoel Toto

Zag ik 3 jaar geleden (kan ook 4 zijn) op Rock Zottegem. Hele leuke headlinershow daarzo.
Past perfect op zo een festivalletje dus denk als die festivals doen ze ook eerder naar Lokerse, Zottegem, Crammerock gaan doen. Iets in die stijl. Zou ook een slimme boeking zijn vanwege de hype die plots terug wat opdook met de tijdloze stemweek.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Geen Rise Against op Werchter dit jaar, want ze staan op Graspop!
Jammer, want op Werchter passen ze ook mooi, maar ik ben van plan om toch naar Graspop te gaan ook. :)
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
Amai rise against vind ik wel echt balen :( Graspop is gewoon te goeddoet jaar :( ook geen bloody beatroots op rw
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Arctic Monkeys nu ook een hardnekking gerucht voor TRNSMT festival rond de Werchter periode.
Ze zijn dus een gerucht voor 1 of 6/07 in Schotland en voor 13/07 in Spanje.
1 juli TRNSMT, 4 juli Open'er, 6 juli RW, 12 juli Nos Alive, 13 juli Mad Cool. Zou het begin zijn van een mooi schema.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Laat ze maar komen, lijkt mij een mooie voor de vrijdag.

Waar komt trouwens het gerucht van Kendrick Lamar vandaan? Zit stiekem wel te dromen van die Muse/AM - Kendrick Lamar combi die ik een paar posts terug gekscherend opperde...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken