Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

koenbah

Campingartiest
7 mrt 2014
74
4
Rond 12 uur toch? :). En gezien de aankondiging van Open'er komen ze daar vandaag wellicht nog met wat meer namen op de proppen. Ach ja... time will tell.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ja, één van mijn grote muzikale helden! Erg blij dat het me lukte om met hem op de foto te gaan. Sorry voor dit off topic stukje!

Dat is toevallig:

Brian Fallon & The Howling Weather staat op Green Field in Duitsland. En touren dus deze zomer.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
WeckoJ wrote:
Ja, één van mijn grote muzikale helden! Erg blij dat het me lukte om met hem op de foto te gaan. Sorry voor dit off topic stukje!

Dat is toevallig:

Brian Fallon & The Howling Weather staat op Green Field in Duitsland. En touren dus deze zomer.

Heuj. Meteen doorsturen. Maar zullen wel op pukkelpop en lowlands staan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Indiaantje89 wrote:

WeckoJ wrote:
Ja, één van mijn grote muzikale helden! Erg blij dat het me lukte om met hem op de foto te gaan. Sorry voor dit off topic stukje!


Dat is toevallig:

Brian Fallon & The Howling Weather staat op Green Field in Duitsland. En touren dus deze zomer.

Heuj. Meteen doorsturen. Maar zullen wel op pukkelpop en lowlands staan.

Dacht dat dit pas in augustus was. Maar zoals is dus begin juni. Doe dan maar op werchter!
 

RW_505

Playlistbediener
10 mrt 2017
6
0
Ik vreest toch een beetje voor AM, heb nog nergens opgevangen dat ze gaan touren, dus het zou me verwonderen dat Werchter het eerste festival is dat AM bekendmaakt in hun line-up.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.348
5.900
kwaliteitsacts als Gorillaz en Kendrick Lamar gekeken wordt in plaats van Bieber en Mars.

Kwaliteitsacts….zo mag ik even een teiltje. Pretentieus.

Ik weet niet precies wat je hier zo pretentieus aan vind? Een korte zoektocht op metacritic leert mij dat Gorillaz en Kendrick beiden consistent hoger beoordeeld worden door critics. Kendrick zelfs gemiddeld een 9 terwijl Bieber en Mars niet boven een 6 uit komen. Als er dan toch naar headliners buiten het rock genre gekeken wordt, dan liever een 9 in plaats van een 6. Als je dat pretentieus vindt wens ik je veel succes met teiltjes zoeken.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Ook nog Feet Foxes (4/07), David Byrne (05/07), Kaleo (06/07) en Mo (07/07) naar Open'er. (ook Sevdaliza maar denk dat deze niet relevant is)
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
Overige namen voor Opener; David Byrne, Fleet Foxes, Kaleo, MØ, Sevdaliza.

Kaleo heeft een optreden in te halen in Werchter.
Iedereen dacht vorig jaar dat Massive Attack al op het affiche stond voor dat ze hun tour afzeiden.

Dus mogelijk beide naar Werchter...?

David Byrne, MØ en Fleet Foxes mogen ook wel doorkomen van mij.

edit; jefferke was me net voor...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.150
(ook Sevdaliza maar denk dat deze niet relevant is)
Die stond dit jaar nog op Dour en zie ze wel doorbreken, heb al een hoop goeie dingen gehoord over haar (en haar live performances)!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Sevdaliza is best goed inderdaad. Mogen van mij allemaal doorkomen. Oké; Mo moet niet, maar het moet er niet allemaal boenk erop zijn hé.

Mister David Byrne kan haast niet meer missen hé!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.150
Update...! ^^

M: Slaves - Nothing But Thieves - MGMT - Rise Against - Franz Ferdinand - Queens Of The Stone Age - Gorillaz
KC: Blackwave. - Sigrid - Marmozets - Yo La Tengo - Millionaire - Vince Staples - Amelie Lens
B: Sylvan Esso - Roméo Elvis + Le Motel - Future Islands - Fleet Foxes - Jack Johnson - Elbow

M: Equal Idiots - Wolf Alice - Air Traffic - Stereophonics - Phoenix - Noel Gallagher's High Flying Birds - Arctic Monkeys
KC: Ulysse - Khalid - Sampha - Clean Bandit - Intergalactic Lovers - Anderson. Paak & The Free Nationals
B: Jasper Steverlinck - Tamino - First Aid Kit - Grizzly Bear - The Kooks - LCD Soundsystem

M: The Breeders - Portugal. The Man - Gojira - Thirty Seconds To Mars - Snow Patrol - Pearl Jam
KC: Témé Tan - Petit Biscuit - Cigarettes After Sex - Girls In Hawaii - Russ - Arsenal
B: Hippo Campus - French Montana - Absynthe Minded - Mac DeMarco - David Byrne - London Grammar

M: Greta Van Fleet - Japandroids - Kaleo - Liam Gallagher - Triggerfinger - Nick Cave & The Bad Seeds - The XX
KC: Parcels - School Is Cool - Post Malone - Jessie Ware - St. Vincent - Run The Jewels
B: Felix Pallas - Glass Animals - Courtney Barnett - Father John Misty - Patti Smith - Nine Inch Nails

Acts die ik nog met een potlood heb opgeschreven maar geen plek hebben gevonden; Kasabian - Biffy Clyro - De La Soul - Perfume Genius - Billy Talent - Angus & Julia Stone - George Ezra - Calexico - J. Bernardt - Warhaus - Good Charlotte - MO - The Vaccines ..
Vrijdag zou ook The Killers - Kendrick Lamar kunnen maar dan verdwijnt Phoenix wel naar de Barn ofso met The Kooks weg haha
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.148
1.182
Sevdaliza is best goed inderdaad. Mogen van mij allemaal doorkomen. Oké; Mo moet niet, maar het moet er niet allemaal boenk erop zijn hé.

Mister David Byrne kan haast niet meer missen hé!

Ik hoop alleszins hard op David Byrne. Maar hij heeft nu al shows op donderdag 5 juli (Opener) en vrijdag 6 juli (op Roskilde). Blijven dus enkel nog zaterdag (maar dan 3 shows na mekaar) of zondag over. Hopelijk... maar is ook een ideale act voor Cactus Festival natuurlijk...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
mattman wrote:
Sevdaliza is best goed inderdaad. Mogen van mij allemaal doorkomen. Oké; Mo moet niet, maar het moet er niet allemaal boenk erop zijn hé.

Mister David Byrne kan haast niet meer missen hé!

Ik hoop alleszins hard op David Byrne. Maar hij heeft nu al shows op donderdag 5 juli (Opener) en vrijdag 6 juli (op Roskilde). Blijven dus enkel nog zaterdag (maar dan 3 shows na mekaar) of zondag over. Hopelijk… maar is ook een ideale act voor Cactus Festival natuurlijk…

Past perfect voor RW. Komaan, Werchter. Van zowat alle tourende namen is dit de act waarop ik het meest hoop eigenlijk...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Everyknight wrote:

mattman wrote:
Sevdaliza is best goed inderdaad. Mogen van mij allemaal doorkomen. Oké; Mo moet niet, maar het moet er niet allemaal boenk erop zijn hé.

Mister David Byrne kan haast niet meer missen hé!


Ik hoop alleszins hard op David Byrne. Maar hij heeft nu al shows op donderdag 5 juli (Opener) en vrijdag 6 juli (op Roskilde). Blijven dus enkel nog zaterdag (maar dan 3 shows na mekaar) of zondag over. Hopelijk… maar is ook een ideale act voor Cactus Festival natuurlijk…

Past perfect voor RW. Komaan, Werchter. Van zowat alle tourende namen is dit de act waarop ik het meest hoop eigenlijk…

Wat mag je verwachten van hem live?

Talking Heads nummers?
Lijkt me eerder iemand die vaak collaborations doet en conceptalbums dan volwaardige solo platen.

Kortom waar kan ik het best mee beginnen om me voor te bereiden op hem live?
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
De klok heeft 16u getikt...
Ik had toch echt wel iets verwacht vandaag met de toevoeging van vrijdag op de site.
Dan maar morgen wakker worden met morgen heuglijk nieuws of zou er in de loop van de avond nog iets uit de bus vallen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken