Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Muse en The Cure zouden beide erg tof zijn! Arctic Monkeys mag ook. Ben vooral blij als het Muse of Monkeys zijn. Ben benieuwd!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Muse en The Cure zouden beide erg tof zijn! Arctic Monkeys mag ook. Ben vooral blij als het Muse of Monkeys zijn. Ben benieuwd!

Ik kijk nu pas goed naar je foto, maar sta je daar met Brian Fallon? Een terugkeer van The Gaslight Anthem zou pas een mooie verrassing zijn! Meerdere keren live gezien maar hun laatste show in de Marque op Pukkelpop zal me nog lang bijblijven. Topoptreden.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, één van mijn grote muzikale helden! Erg blij dat het me lukte om met hem op de foto te gaan. Sorry voor dit off topic stukje!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Waarom zou Kendrick Lamar niet passen? Is extreem populair, verkoopt zalen als het Sportpaleis in minuten uit, heeft live tegenwoordig een grootse show en zijn laatste 3 albums worden nu al gezien als moderne klassiekers. Bovendien zou het eindelijk eens een Werchter hoofdact zijn uit een ander genre dan ‘rock’. Als er één hip hop act geschikt zou zijn, dan wel deze.

Ik ontken zijn populariteit ook niet. Vraag is of hij onder het werchterpubliek ook populair is en of de organisatie hem dan hier laat headlinen, terwijl meer vertrouwde namen beschikbaar zijn.
De toppers verkopen in Nederland ook 10x de arena uit, maar zijn geen Pinkpopheadliner (alhoewel bij Pinkpop weet je het nooit ?, misschien iets voor PP19? ).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
mattman wrote:
Waarom zou Kendrick Lamar niet passen? Is extreem populair, verkoopt zalen als het Sportpaleis in minuten uit, heeft live tegenwoordig een grootse show en zijn laatste 3 albums worden nu al gezien als moderne klassiekers. Bovendien zou het eindelijk eens een Werchter hoofdact zijn uit een ander genre dan ‘rock’. Als er één hip hop act geschikt zou zijn, dan wel deze.

Ik ontken zijn populariteit ook niet. Vraag is of hij onder het werchterpubliek ook populair is en of de organisatie hem dan hier laat headlinen, terwijl meer vertrouwde namen beschikbaar zijn.
De toppers verkopen in Nederland ook 10x de arena uit, maar zijn geen Pinkpopheadliner (alhoewel bij Pinkpop weet je het nooit
1f60f.svg
, misschien iets voor PP19? ).

Misschien is dat de grootse afscheidstournee waar Jan het over had?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.005
263
Ja, één van mijn grote muzikale helden! Erg blij dat het me lukte om met hem op de foto te gaan. Sorry voor dit off topic stukje!
Gaslight, prachtige band!
Spijtig van hun laatste album, echt wel bagger....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Dus vanmiddag…

“grote” kanshebbers: The Cure, The Killers, Muse
“kleinere” kanshebbers: The Rolling Stones, Arctic Monkeys, Daft Punk ?! (sorry kon het niet laten om de fuzz rond Daft Punk weer op te wakkeren
1f606.svg
)
stond The Prodigy al ergens in België? ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
neracroft wrote:
Dus vanmiddag…

“grote” kanshebbers: The Cure, The Killers, Muse
“kleinere” kanshebbers: The Rolling Stones, Arctic Monkeys, Daft Punk ?! (sorry kon het niet laten om de fuzz rond Daft Punk weer op te wakkeren
1f606.svg
)

stond The Prodigy al ergens in België? ?
Dat album van Brian was dan weer een pareltje. Live ook prachtig toen op Lowlands. Mag zeker nog wel een tourtje doen wat mij betreft voor de Juni/Juli festivals.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
neracroft wrote:
Dus vanmiddag…

“grote” kanshebbers: The Cure, The Killers, Muse
“kleinere” kanshebbers: The Rolling Stones, Arctic Monkeys, Daft Punk ?! (sorry kon het niet laten om de fuzz rond Daft Punk weer op te wakkeren
1f606.svg
)

stond The Prodigy al ergens in België? ?

Ik denk niet dat ze:
1) The Prodigy apart gaan aankondigen
2) The Prodigy de eerst bekende naam voor de vrijdag gaat zijn
en bovenal 3) dat er aangezien er verschillende festivals een headliner gaan aankondigen rond de middag die niet speciaal rond The Prodigy zou draaien.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Waarom zijn we er zo zeker van dat Studio Brussel iets over Werchter gaat melden? Alleen omdat de vrijdag op de website is toegevoegd?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
Waarom zijn we er zo zeker van dat Studio Brussel iets over Werchter gaat melden? Alleen omdat de vrijdag op de website is toegevoegd?
en omdat opener ook om 12 uur met nieuws komt en dezelfde dagen heeft als werchter?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Dat heeft StuBru toch zelf ook bekend gemaakt?

Bij Open'er zie je een wit konijn met schaakstukken bij een cadeau. Geen idee of het een hint is... komt bij even niets binnen zo 1.2.3.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Alleen dat ze een nieuwtje hebben toch? Niet dat het met RW van doen heeft? Maar het zou heel goed kunnen natuurlijk. Probeer alleen mijn eigen teleurstelling wat te dempen, mocht het niet zo zijn...
 

koenbah

Campingartiest
7 mrt 2014
74
4
Open'er komt met Massive Attack. Quote: We begin today’s announcements with one of the most influential and inspiring bands of recent decades.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken