Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
12 uur een nieuwe naam is reëel.

Zou iemand me nog een keer kunnen vertellen waarom The National ook al weer was uitgesloten? Die spelen toch nog niet in het Werchter Weekend en ik zag op Facebook dat die een post van Haven festival in Kopenhagen hadden gedeeld, terwijl dat festival pas in augustus plaatsvindt.



 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Studio Brussel meldt net dat ze een belangrijk nieuwtje hebben maar pas rond 12u iets mogen zeggen
1f642.svg

Nieuwe naam?

Dat is goed nieuws! Kan bijna niet anders dan de vrijdag headliner zijn.

Nog 2,5 uur geduld en we weten meer :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Op de site is de vrijdag nu ook toegevoegd op de line-up pagina. Vlak voor de aankondiging van Pearl Jam werd de zaterdag al toegevoegd. Er komt dus echt iets aan deze ochtend.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
kwaliteitsacts als Gorillaz en Kendrick Lamar gekeken wordt in plaats van Bieber en Mars.

Kwaliteitsacts....zo mag ik even een teiltje. Pretentieus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Op de site is de vrijdag nu ook toegevoegd op de line-up pagina. Vlak voor de aankondiging van Pearl Jam werd de zaterdag al toegevoegd. Er komt dus echt iets aan deze ochtend.
hmmmm?
Morgen komt Open’er met een lading namen vanaf 12 uur (morgen zeggen ze dat hier de Kerst begint)
Voor de Pinkpop en Werchter liefhebbers iets om in de gaten te houden
...toevallig...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik denk dat we vrij zeker mogen zijn van die headliner om 12u. En ik zou wel geld durven zetten op Muse. Of wie weet, wel iets uit een heel hoge hoed? :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Ik denk dat we vrij zeker mogen zijn van die headliner om 12u. En ik zou wel geld durven zetten op Muse. Of wie weet, wel iets uit een heel hoge hoed?
1f642.svg

Please iets anders dan Muse... ? Al bestaat die kans natuurlijk..
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Hoop ook iets anders dan Muse. Maar goed, het kan zijn dat Rock In Rio Lisboa de primeur rechten had en daardoor eerder mocht aankondigen. Laat Muse maar op zijn vroegst in 2019 terugkeren.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
pretparkfan wrote:

Indiaantje89 wrote:
Wat doet een pretparkfan in godsnaam dan op festileaks. Als we toch alles letterlijk nemen. Lekker primitief allemaal.


Wauw, wat een vergelijking…

Je neemt dus alles letterlijk…

Doe jij maar lekker kinderachtig verder, maar ik heb geen zin in een off-topic discussie.

ON-TOPIC
99% zeker dat er om 12u een headliner voor vrijdag aangekondigd wordt dus. Uitermate benieuwd! Aangezien al die festivals op hetzelfde tijdstip met nieuws komen, zou ik verwachten dat het een naam is die een tour altijd in één keer aankondigt. Wie zou dat kunnen zijn? Is dat iets wat Muse doet?
 

koenbah

Campingartiest
7 mrt 2014
74
4
Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje Muse moe ben terwijl het toch weer een paar jaar terug was dat ik ze heb gezien. Zou het een paar jaar geleden niet gedacht hebben maar ik zou het niet heel erg vinden als er een non-rock headliner zou komen. Nu ik wat langer naar festivals ga heb ik toch de meeste rock headliners van dit moment al wel gezien en merk ik dat ik wat meer opzoek ben naar wat nieuwere namen. Ben ook heel blij met Gorillaz terwijl ik prima zonder Pearl Jam kon doen.

Ik denk alleen niet dat Kendrick Lamar de eerste hiphop headliner van RW gaat zijn, daar zullen ze denk ik eerder iemand voor kiezen die al wat langer mee gaat zoals een Jay Z, Eminem of Kanye West.

Precies dit. Ik kom al 12 jaar op de wei en waar ik in het begin niet genoeg kon krijgen van Editors en Pearl Jam, ben ik tegenwoordig blij met namen die ik simpelweg nog nooit (of heel lang geleden) gezien heb, zoals Gorillaz en vorig jaar SOAD. Dus al vind ik Muse geweldig, als er iets origineels in de Barn tegenover staat wat ik nog niet gezien heb dan is de kans groot dat ik daar ga kijken. In ieder geval benieuwd wat er vanmiddag gepresenteerd gaat worden.

btw de eerste hiphop headliner heeft Rock Werchter 12 jaar geleden reeds gepasseerd (al was het een co-constructie met Chemical Brothers :). Snoooop.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
hopelijk is het niet iets als U2, Rolling Stones,... want dan gaat die ticketverkoop ineens wel een pak sneller gaan en wou voor het eerst een afwachten tot er echt genoeg namen op de line-up staan die ik echt wil zien. Maar ik denk eerder AM of Muse
 

koenbah

Campingartiest
7 mrt 2014
74
4
Waren er een week geleden geen sterke geruchten dat The Cure begin december met nieuws zou komen?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.660
1.180
Dus vanmiddag...

"grote" kanshebbers: The Cure, The Killers, Muse
"kleinere" kanshebbers: The Rolling Stones, Arctic Monkeys, Daft Punk ?! (sorry kon het niet laten om de fuzz rond Daft Punk weer op te wakkeren :lol: )
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Wat is er gebeurd met 'vrijdag 16u', man? :cry:
Iedereen z'n eigen smaak natuurlijk, als de ene nu Muse leuker vindt dan een Kendrick, het zij zo toch? Uiteindelijk zitten we hier allemaal wel voor ongeveer dezelfde rede op dit forum denkik :)

@neracroft je mist Kendrick
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Wat is er gebeurd met ‘vrijdag 16u’, man? ?
Iedereen z’n eigen smaak natuurlijk, als de ene nu Muse leuker vindt dan een Kendrick, het zij zo toch? Uiteindelijk zitten we hier allemaal wel voor ongeveer dezelfde rede op dit forum denkik ?

@neracroft je mist Kendrick
Helemaal mee eens, maar volgens mij ging het meer om de eeuwige discussie over Pink"pop" en "Rock" Werchter.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.158
4.282
Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje Muse moe ben terwijl het toch weer een paar jaar terug was dat ik ze heb gezien. Zou het een paar jaar geleden niet gedacht hebben maar ik zou het niet heel erg vinden als er een non-rock headliner zou komen. Nu ik wat langer naar festivals ga heb ik toch de meeste rock headliners van dit moment al wel gezien en merk ik dat ik wat meer opzoek ben naar wat nieuwere namen. Ben ook heel blij met Gorillaz terwijl ik prima zonder Pearl Jam kon doen.

Ik denk alleen niet dat Kendrick Lamar de eerste hiphop headliner van RW gaat zijn, daar zullen ze denk ik eerder iemand voor kiezen die al wat langer mee gaat zoals een Jay Z, Eminem of Kanye West.

Snoop Dogg RW 2005
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken