Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

De line-up van vorig jaar vond ik persoonlijk ook iets beter door de variatie van de line-up. Foo Fighters en Radiohead verkopen zonder een gek dagprogramma al flink wat kaarten. Iets wat dit jaar al bij Pearl Jam tegen bleek te vallen.

CNTRL PRK

Previously know as The Hive Entertainment zone, now CNTRL PRK!
(...)
World Cup The Hive
- On Friday 6 and Saturday 7 July, the quarter finals of the FIFA World Cup in Russia are scheduled. Support your team in CNTRL PRK! All four games will be shown on the big screen.
- Every day: football games on that same big screen. Join the fun on the spot.

Dit lijkt te suggereren dat het voetbal niet op het terrein uitgezonden gaat worden, maar alleen op The Hive. Of zal er toch nog een uitzondering gemaakt worden als België de kwartfinales haalt? Beetje raar anders dat die Slope spot leeg gehouden zijn. Verwarrend berichtje dit.

Vier jaar geleden waren ook alle kwartfinales bij The Hive te zien en die van Nederland en België ook nog eens op het festivalterrein. Dus ik verwacht dat een wedstrijd van de Belgen ook weer op beide plekken te zien zal zijn (en de overige drie alleen op The Hive).

Vier jaar geleden waren ook alle kwartfinales bij The Hive te zien en die van Nederland en België ook nog eens op het festivalterrein. Dus ik verwacht dat een wedstrijd van de Belgen ook weer op beide plekken te zien zal zijn (en de overige drie alleen op The Hive).

Ahh dat wist ik niet. Duidelijk!

Top, Kaleo! Een optreden waar ik wel wat van verwacht. Net als jou vorig jaar al zeer aangenaam verrast door de heerlijke rauwe bluesnummers met goede stem. Kunnen voor een verrassing zorgen op een zonnige wei.

Kaleo kijk ik ook erg naar uit!

https://m.youtube.com/watch?v=0-7IHOXkiV8

https://m.youtube.com/watch?v=HC6QJsxRypQ

https://m.youtube.com/watch?v=p6PuTFmn_ds

Video's vergeten. Dank! Ik plak ze in mijn bericht. Doe ik er ook nog een live filmpje bij.

Ik plak ze in mijn bericht en plaats hem opnieuw (gewoon via bewerken) en bam, weg post. Kan iemand hem terug toveren?

Paddy wrote:

Video’s vergeten. Dank! Ik plak ze in mijn bericht. Doe ik er ook nog een live filmpje bij.

Ik plak ze in mijn bericht en plaats hem opnieuw (gewoon via bewerken) en bam, weg post. Kan iemand hem terug toveren?

@dennisvdbr

Wanneer ga ik ooit Jack white van de white stripes zien? Wanneer zie ik At the Drive-in?
Zelfs Gorillaz komen niet vaak 1,2,3 langs datzelfde voor NIN, Alice in chains en waarschijnlijk nog veel meer artiesten in het lijstje.

Goh At The Drive-In is ook al weer de 4e keer in België sinds hun rëunie 3(?) jaar geleden.
Jack White is ook de 4e maal in 6 jaar.
Gorillaz vind ik nog het bijzonderste dan (zeker een festival zijnde)!

... maar snap wel wat je bedoeld. Al had ik eerder Nine Inch Nails of David Byrne als voorbeeld gebruikt!

Alle kwartfinales zijn in de Hive te zien
ALS de Belgen kwartfinale halen is deze ook te zien op het plein.

visdave34 wrote:

Jammer...

visdave34 wrote:

Ik kom al 4 jaar op RW, maar wat bedoel je met “op het plein”? In Werchter zelf?

In 2014 stond een scherm bij de North West Walls en in de buurt van The Slope (die er toen nog niet was).

Aan het luisteren naar de live-albums van Pearl Jam: Live on Two Legs, Live on Ten Legs en Let's Play Two. Wat een band toch! Geen betere manier om toe te leven naar het optreden dat over een maand binnen twee uur en half begint!

ChiquitaChaser wrote:

visdave34 wrote:

Ik kom al 4 jaar op RW, maar wat bedoel je met “op het plein”? In Werchter zelf?

In 2014 stond een scherm bij de North West Walls en in de buurt van The Slope (die er toen nog niet was).

Normaal terug dezelfde setting maar de exacte details weet ik nog niet...

Iemand enig idee tot wanneer je ook alweer bonnen op voorhand kon kopen? Was dat tot net voor Werchter of werd dat echt al wat vroeger afgesloten?

Vorig jaar geleden werd er spontaan mee gestopt. In mijn herinnering was dit één week of twee weken vooraf.

@Nera
Zal wel minder vaak in Nederland zijn denk ik ^^'
Tenminste ik heb nooit zo vaak iets over de White Stripes of Jack gezien.
Pas recent een optreden.
En At the drive in was pas sinds kort in de 013.
Maar tegenwoordig zijn bands ook veel beter in marketing.
Dus misschien viel het voor mij niet zo erg op.
Het zijn echt van die artiesten waar ik net wel/niet een concert van zou pakken.
Des te leuker dat ze nu gelukkig toch aanwezig zijn.

Users who are viewing this thread