Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Ik had een hele tekst geschreven over Anderson .Paak en na een kleine edit is hij verdwenen
1f641.svg
zit waarschijnlijk in de spam, gebeurt wel vaker

@dennisvdbr kun jij 'm eruit vissen?

Rare tijden op die Slope zeg. Wolf Alice 's middags om 15:10 een half uurtje? White Buffalo 1h10m?
En Durand Jones mag zijn Indications meeslepen voor 20 minuutjes?

Edit: ook heel blij met Millionaire als vervanger voor Dotan trouwens! Hebben ze toch naar me geluisterd...

Nice, Millionaire erbij en mooi als opener. Nu wel tegelijk met The Struts helaas.. Maar wel straf dat hij gelijk 55 minuten speelt. Top geregeld Werchter!

Erg mooi dat Isaac gracie en Wolf Alice zo vroeg staan en niet overlappen met boeiende bands, kan ik die mooi gaan zien. Ook Sam Fender is mooi mee te pakken maar waarom Angus & Julia Stone tegelijk met the White Buffalo!!?? Clash erbij.
Op zaterdag missen er duidelijk nog wat Slope namen. Equal Idiots na Nick Cave, mooi, dan kan al die prachtige depressie en intensiteit er daar even hersenloos uit geknald worden.

Ocharme Wolf Alice. Op het kleinste podium een dik half uur mogen spelen rond een uur of 3 's middags.

Dat is een serieuze vooruitgang tegenover Dotan.
Maar wel heel vroeg, proberen om voor 1 keer om 13 uur al op de wei te geraken.

Ocharme Wolf Alice. Op het kleinste podium een dik half uur mogen spelen rond een uur of 3 ’s middags.

Ja, als je het zo stelt is het wel triest ja. Hadden van mij prima een uur mogen krijgen in The Barn. Voordeel dat ik eruit haal is dat ik hen zonder probleem kan zien en 's avonds ruimte over houdt voor Ben Howard e.d.

Doen ze toch wel allemaal zeer lekker daar in Werchter!
DONDERDAG:
Steven Wilson - Vaccines - Black Rebel Motorcycle Club - ALice In Chains - At The Drive In - pauze - Queens Of The Stone Age - pauze - Gorillaz

VRIJDAG:
Isaac Gracie - Air Traffic - Wolf Alice - The Kooks - pauze - Angus & Julia Stone - Snow Patrol - Ben Howard - Franz Ferdinand - Anderson Paak - The Killers

ZATERDAG:
Millionaire - The Last Internationale - pauze - Stereophonics - The Breeders - Stone Sour - MGMT - Jack Johnson - Fleet Foxes - Jack White - pauze - Pearl Jam

ZONDAG:
ALbert Hammond Jr - Warbly Jets - pauze - George Ezra- Idles - Eels - pauze - Nine Inch Nails - Nick Cave - Equal Idiots - Arctic Monkeys

Een gat op die zaterdag omdat de kans bestaat dat de Rode Duivels daar hun kwartfinale zullen spelen afhankelijk van de groepsprestatie. Andere optie is vrijdag in de vroege avond 18-19h zoiets dacht ik.

Hebben ze blijkbaar toch naar de vele pro-Millionaire-reacties op dit forum gekeken :)

SUPER vervanging! Bedankt Rock Werchter!

@Thijs. Thanks voor je verhaal en enthousiasme. Ik moet eerlijk zeggen dat ik m nog niet helemaal voel op basis van wat luisterbeurten. Voelt voor mij eer als midden op de dag mainstage muziek, lekker meewiegen met een biertje in het zonnetje. Maar het dak eraf als afsluiter in de barn? Ik ga me laten verrassen.

Nou daar zul je ze hebben met het nieuwsbericht. Millionaire ken ik niet maar is blijkbaar de moeite waard gezien hun grote fanbase onder de forum leden hier. Dus ik ga mij laten verrassen.

Curieus geval wel, die Slope tijden. Het valt mij sowieso op dat men zich totaal niet aan de volgorde heeft gehouden waarop de bands in eerste instantie stonden. En ja, Wolf Alice werkelijk onbegrijpelijk. Ben benieuwd of er wellicht nog een aanpassing komt. Wellicht met de laatste namen om The Slope op te vullen?

Is zo te zien nog wat gesleuteld aan de tijden, The White Buffalo speelt nu 40 minuten. Klinkt wat logischer. Wel licht amateuristisch.

Users who are viewing this thread