Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zij passen toch perfect in het rijtje Last Shadow Puppets, James Blake, Above & Beyond, Royal Blood, Alt-J, Charlotte De Witte, Ben Howard, Damien Rice,... vind ik persoonlijk.
Zeker als hun nieuwe singles wat Stu Bru airplay krijgen.
Ben Howard, Alt-J en Damien Rice zij' echt wel net iets groter. Zelfs in de VS speelt MGMT gewoon maar in de late namiddag/vooravond op festivals, Foals komt volgens mij op het niveau waar Royal Blood nu zit met een goede nieuwe plaat.
Als we echt breed gaan, is ook Iron Maiden een optie. Al zal dit meer dan waarschijnlijk Graspop worden. Al hoop ik dat ze nog eens op Werchter staan, zeker met een nieuw album op zak.
Doel je op dat lasertje of wat anders?
Denk niet dat die rant veel uitmaakt of ze wel of niet terugkomen. Wel een legendarisch momentje ???
"You fucking cocksucker trying to shine in my eyes with a laser! Will you cut it the fuck out or I will break your fucking arm! Will someone sort that cunt out? Otherwise I will!"
Nick Cave & The Bad Seeds op festivaltournee, dat nieuws maakt me blij! Zoals anderen ook al zeiden is de kans groot dat hij op Werchter langskomt. Wat mij betreft meer dan welkom. Vandaag weer eens opgezet en wat een mooie muziek maakt die man toch. En dan een doorleefd optreden erbij, ik heb er zin in! Zet Major Lazor maar in de Barn op dat moment zodat al het feestvolk weg is.
Nick Cave & The Bad Seeds op festivaltournee, dat nieuws maakt me blij! Zoals anderen ook al zeiden is de kans groot dat hij op Werchter langskomt. Wat mij betreft meer dan welkom. Vandaag weer eens opgezet en wat een mooie muziek maakt die man toch. En dan een doorleefd optreden erbij, ik heb er zin in! Zet Major Lazor maar in de Barn op dat moment zodat al het feestvolk weg is.
+1. Dat was inderdaad n memorabel optreden !! Het beste (Barn)-optrden van 2015. Hoop dat de Barn-line-up dit jaar weer meer weg heeft van 2016, want 2017 was maar pover.
Als we echt breed gaan, is ook Iron Maiden een optie. Al zal dit meer dan waarschijnlijk Graspop worden. Al hoop ik dat ze nog eens op Werchter staan, zeker met een nieuw album op zak.
Maiden heeft dit jaar Benelux exclusief Sportpaleis gestaan. Ik kan me voorstellen dat ze vervolgens België overslaan in 2018.
Ik kan me eerder GMM voorstellen, maar zie daar problemen door Hellfest Frankrijk en Gopenhell Denemarken in dat zelfde weekend.
Bij mij is het vermoeden dat van de 'harde' namen Iron Maiden en Metallica touren onder LiveNation-festivals in de periode juni/juli.
Dan geef ik het voordeel van de twijfel aan Metallica voor Rock Werchter.
Die doen gewoon de Oscar & The Wolf route, Jezus.... Hoe verrassend of speciaal kunnen die nu nog zijn? Hebben in 2016 volgens mij elk mogelijk festival dat er was gedaan in België en als ze er nog niet hadden hebben ze dit jaar gewoon de rest gedaan haha
Ik zou durven gokken op enkele namen, die 'cryptische' tekening zou wel eens een hint kunnen zijn. Bijvoorbeeld (absoluut geen idee, ik sla hier in het wilde weg):
- Echo & the bunnymen (het konijntje)
- Guns 'n roses (de rozen)
- Digitalism (het digitale uurwerk)
ik heb het idee dat ze eigenlijk eerder nieuws hadden willen brengen...
of misschien wel de datum verplaatsen, kan dat nog?
iets met laat zijn, gok ik...