Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
duyck wrote:
Was vorig jaar toch ook zo?:p

Gaan ze niet nog eens een Werchter komst aankondigen ook hé. Zou nogal een domme zet zijn. Mag dus een licht streepje door.

Maak daar maar een dikke streep van hoor. Voor zover ze ooit opgeschreven stonden. Die hele verwarring uit dat interview kwam om te beginnen voort uit een stomme fout. En nu: RW én Boutique én Sportpaleis zie ik echt niet gebeuren...
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Misschien staat NERD met the XX wel voor de vrijdag gepland . Parkcity heeft vandaag interessante namen bekend gemaakt . Dus een co headline constructie met the XX En NERD?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.373
2.718
Misschien staat NERD met the XX wel voor de vrijdag gepland . Parkcity heeft vandaag interessante namen bekend gemaakt . Dus een co headline constructie met the XX En NERD?
N.E.R.D toch eerder tent materiaal, nee?

Stonden in hun topperiode nog in de Pyramid.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.807
12.528
festivalddictsam wrote:
Misschien staat NERD met the XX wel voor de vrijdag gepland . Parkcity heeft vandaag interessante namen bekend gemaakt . Dus een co headline constructie met the XX En NERD?

N.E.R.D toch eerder tent materiaal, nee?

Stonden in hun topperiode nog in de Pyramid.

Zie ze wel op de main staan, met name Pharell is veel populairder geworden. Zijn wat mij betreft van harte welkom, dat oude werk is wel echt sterk. Ook het enige wat ik wel trok van het optreden van Pharell op Pinkpop.

Tevens een klein vreugdedansje gedaan voor het nieuws van Oscar & The Wolf! Blij dat die geen mooie mainstage afsluitplek afpakken. Doe dat maar naar The prodigy!!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.807
12.528
Opvallend dat de hardere rock is uitgebleven afgelopen vrijdag.
Nu vrijdag dan maar?

Ik gok op wat kleiner materiaal aanstaande vrijdag, we hebben immers Arctic Monkeys al gehad. Maar daar kunnen wel wat mooie gitaarbands bijzitten wat mij betreft!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Opvallend dat de hardere rock is uitgebleven afgelopen vrijdag.
Nu vrijdag dan maar?

<iframe width="100%" height="286" src="https://www.youtube.com/embed/jtQTriNVdZc" frameborder="0" allowfullscreen="" style="margin: 1em auto; height: 537.75px;"></iframe>

Right! je hebt gelijk! Onterecht wellicht maar ik rekende dit niet tot wat ik hoopte.
Ken de band of beter gezegd Trent Reznor al heel lang en kon mij nooit echt bekoren. Misschien was de wens
vrijdag wel de vader van de gedachte: Mastodon, Gojira, Alice In Chains, Stone Sour.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.807
12.528
Beck een maand voor RW in de AB. Mag dus ook een streep door.

Naja, dat is een tegenvaller zeg! Had die toch echt met stift opgeschreven. Vond ik in 2016 een heerlijk optreden in de Barn en keek er alweer naaruit om hem nog eens te zien.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Net aangekondigd voor de AB in Brussel. Wat een ontzettend kleine zaal voor een naam als Beck, daar schrik ik wel van.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.267
6.759
Net aangekondigd voor de AB in Brussel. Wat een ontzettend kleine zaal voor een naam als Beck, daar schrik ik wel van.
Voor €50 mag het al wat zijn, jezus wat een prijs..
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.754
1.338
Rock Torhout wrote:
Net aangekondigd voor de AB in Brussel. Wat een ontzettend kleine zaal voor een naam als Beck, daar schrik ik wel van.

Voor €50 mag het al wat zijn, jezus wat een prijs..

Weezer (an At The Drive-In denk ik ook) was duurder!

En die waren beiden in no time uitverkocht!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.754
1.338
2 weken geleden 1 juist (Eels)
vorige week: 3 (David Byrne, Nine Inch Nails, Kaleo)

Eens kijken of ik deze week beter doe :)
Tame Impala - Alice In Chains - Angus & Julia Stone - The Kills - Tom Misch
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Yannick wrote:

Rock Torhout wrote:
Net aangekondigd voor de AB in Brussel. Wat een ontzettend kleine zaal voor een naam als Beck, daar schrik ik wel van.


Voor €50 mag het al wat zijn, jezus wat een prijs..

Weezer (an At The Drive-In denk ik ook) was duurder!

En die waren beiden in no time uitverkocht!
50 euro en meer zijn voor de AB toch wel serieus hoge ticketprijzen hoor. En dat het in no-time uitverkoopt is niet zo moeilijk, hebben een vaste fanbase die sowieso gaat en dan is een zaal van 2000 tickets rap uitverkocht.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.754
1.338
neracroft wrote:

Yannick wrote:

Rock Torhout wrote:
Net aangekondigd voor de AB in Brussel. Wat een ontzettend kleine zaal voor een naam als Beck, daar schrik ik wel van.


Voor €50 mag het al wat zijn, jezus wat een prijs..


Weezer (an At The Drive-In denk ik ook) was duurder!

En die waren beiden in no time uitverkocht!

50 euro en meer zijn voor de AB toch wel serieus hoge ticketprijzen hoor. En dat het in no-time uitverkoopt is niet zo moeilijk, hebben een vaste fanbase die sowieso gaat en dan is een zaal van 2000 tickets rap uitverkocht.

Ik snap niet waarom je zegt dat dit duur is VOOR AB?
Een Lotto Arena mag dat dan wel? Geef mij dan toch maar een optreden in de AB + ik denk dat de prijs die ze vragen eerder aan de band ligt ipv de zaal (als je de prijzen vergelijkt met de optredens in Nederland verschilt dit meestal amper).

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.267
6.759
Eens kijken of ik deze week beter doe
Tame Impala – Alice In Chains – Angus & Julia Stone – The Kills – Tom Misch
The Kills stonden er vorig jaar als package deal met de Foo's en Tom Misch heeft z'n AB show nog niet uitverkocht.

Jack Johnson - Alice In Chains - St. Vincent - MGMT - Cardi B - Nothing But Thieves
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Dat zeg ik omdat ik altijd het idee had dat je naar de AB kon voor 30 à 40 euro, ongeacht de artiest. Ik heb al verschillende optredens in die zaal gedaan (vaak ook van grotere bands) en eigenlijk nooit meer dan 40 euro betaald. Maar misschien zit 't in mijn hoofd, geen idee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken