Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Opvallend dat je The Script wegzet als voorlaatste in de Barn op basis van hun half uitverkochte show in Vorst, maar dat je dan wel 2 subs plaatst die eveneens met een halfleeg Vorst te kampen hebben/hadden (Franz Ferdinand en Kasabian). Ik zie Franz Ferdinand eigenlijk ook gewoon in de Barn terecht komen, kunnen ze hun legendarische Marquee show uit 2004 komen overdoen. En bij Bloc Party heeft die tent in 2013 ook een serieuze impact gehad op het feestgehalte.
Ik zie dat Jack Johnson hier dikwijls voorbij komt... Maar hij heeft al shows de vijfde, zesde en achtste juli. Enkel zeven juli kan dus nog, maar dan moet hij vier dagen op rij spelen, iets wat hij tot nu toe niet doet in de rest van zijn tourschema.
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Zie ze perfect in de Barn staan tegenwoordig. De vorige passage kon al niet rekenen op een grote massa op de wei en sindsdien hebben ze nu ook weer niet bepaald veel volk naar de zalen gelokt.
Ik hoop nog steeds op The Rolling Stones, al lijkt de kans niet meer zo heel groot...
Pro's:
- Hun tournee is nog niet bekend gemaakt, dus mogelijks headliner van vrijdag?
- Doen de laatste jaren wel hun best om een jonger publiek aan te spreken vind ik (vb. ook al Glastonbury gespeeld tijdje geleden waar ze enorm hun best deden)
- Tijdens de vorige tournee België links laten liggen
Contra's:
- Ik denk dat de huidige namen al te sterk zijn om dat financieel nog mogelijk te maken
Dacht ik ook aan. Dezelfde dag als Pearl Jam (goede vriend van Eddie Vedder, speelt ook in zijn voorprogramma). Momenteel heeft hij een tournee lopen, ik vermoed dat hij na het optreden van de AB misschien Werchter bekend kan maken?
Dit jaar maar voor het eerst een dagje Werchter doen! Arctic Monkeys én Nick Cave op één dag is het geld dubbel en dik waard! Is het aannemelijk dat beide acts achter elkaar op het grootste podium staan? Zou voor mij heel zuur zijn als dit een clash wordt.
Dit jaar maar voor het eerst een dagje Werchter doen! Arctic Monkeys én Nick Cave op één dag is het geld dubbel en dik waard! Is het aannemelijk dat beide acts achter elkaar op het grootste podium staan? Zou voor mij heel zuur zijn als dit een clash wordt.
Kan me niet voorstellen dat het anders zou zijn. Hebben beide ook dezelfde lettergrootte wat doet vermoeden dat dit de twee mainstage headliners zijn. NiN staat kleiner dus zal de Barn worden.
Rockbeer wrote:
The Script gaat gewoon op Main hoor. Op de plek van een Imagine Dragons van vorig jaar. Ze zijn nochtans even achterlijk.
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Zie ze perfect in de Barn staan tegenwoordig. De vorige passage kon al niet rekenen op een grote massa op de wei en sindsdien hebben ze nu ook weer niet bepaald veel volk naar de zalen gelokt.
The Script is een moeilijk gevalletje, zijn idd in populariteit gedaald terwijl ID alleen nog maar aan het groeien is, ID heeft ook nog een beetje pit met momenten terwijl dat toch heeeeel ver te zoeken is bij the Script. Hoop dat The Script tijdens QOTSA of Gorillaz een tent mag afsluiten, daar zouden ze beter tot hun recht komen en kunnen de hevige fans er meer van genieten. En zet dan maar een Kasabian (idd verkopen ook vorst niet uit) voor QOTSA en dan is iedereen gelukkig (hoop ik)
Arctic Monkeys heeft sinds het laatste jaar alleen een hele boel fangirls aangetrokken helaas. Ook als je kijkt naar de Facebook comments zie je voornamelijk berichten van jonge meisjes die heel blij zijn. Ik hoop ten zeerste voor de Cave fans dat die niet gaan Campen in het voorvak, want anders wordt de ambiance toch aardig verpest vrees ik.
Arctic Monkeys heeft sinds het laatste jaar alleen een hele boel fangirls aangetrokken helaas. Ook als je kijkt naar de Facebook comments zie je voornamelijk berichten van jonge meisjes die heel blij zijn. Ik hoop ten zeerste voor de Cave fans dat die niet gaan Campen in het voorvak, want anders wordt de ambiance toch aardig verpest vrees ik.
Gaat wel meevallen hoor. Er zullen genoeg Cave fans aanwezig zijn. Zeker vooraan. ;-) Mensen die Cave eens willen aanraken of een zweetdruppel van m willen opvangen. En verder is de gedachte om Nick te zien schreeuwen in het gezicht van 16 jarige AM fans eerder een leuk vooruitzicht.
Waarom wel?
Denk dat de headliner van de vrijdag pas over enkele weken bekend wordt gemaakt. RW houdt die nog even achter om de kaartverkoop dan weer een zwieper te geven.
Ik hoop op Muse. Van hun is nog maar 1 Europese datum bekend (Rock in Rio Lissabon), daar zullen toch zeker meer data bijkomen?
OATW gaf btw aan het festival af te sluiten. We weten nu dat dat de Artic Monkeys zullen zijn. Waarschijnlijk miscommunicatie met de interviewer en werd Boutique bedoeld.
Dit wordt mijn 20ste RW en volgens mij weten ze dat daar bij de organisatie want het programna tot nu toe is geweldig. Er zijn nnu al 12 acts die ik zeker wil zien (maar waarschijnlijk door clashes helaas niet allemaal kan zien) en moet er nog een hoop bijkomen waaronder nog een hoofdact.
Super dat ze zo aan mij gedacht hebben en mijn jubileumeditie zo prachtig maken