Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Dit wordt mijn 20ste RW en volgens mij weten ze dat daar bij de organisatie want het programna tot nu toe is geweldig. Er zijn nnu al 12 acts die ik zeker wil zien (maar waarschijnlijk door clashes helaas niet allemaal kan zien) en moet er nog een hoop bijkomen waaronder nog een hoofdact.
Super dat ze zo aan mij gedacht hebben en mijn jubileumeditie zo prachtig maken

Wordt ook mijn 20ste RW! Dan komt Muse zeker. ??
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.601
606
Voor Roskilde erbij:

Cardi B
Khalid
St. Vincent
Odesza
Alex Vargas
Boris & Merzbow
Cezinando
Descendents
Heilung
Kokoko
Lekhfa
The Minds of 99
Nathan Fake
Palm
Preoccupations
(Sandy) Alex G
Veto
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Voor Roskilde erbij:

Cardi B
Khalid
St. Vincent
Odesza
Alex Vargas
Boris & Merzbow
Cezinando
Descendents
Heilung
Kokoko
Lekhfa
The Minds of 99
Nathan Fake
Palm
Preoccupations
(Sandy) Alex G
Veto


Ook niet echt WAUW
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Ja Cardi...ga eens even in dat laksetje door Dubai paraderen...je muziekkwaliteiten zullen niet gemist worden.

PS..ik heb wel eens wat slechte clips gezien...maar dit valt toch echt wel in de dumbass buitencategorie
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Dat is zo van die commerciële nest die RW ook boekt alsook Jessie J die toch weer in de buurt is. Khalid en Marshmello hebben we al. Cardi mag baar boutique.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Khalid verkijken jullie je echt wel op. Die gast is nu opgepakt door alle radiostations ja, maar ino is z'n album gewoon prima, dus staar je niet blind op noteringen in hitlijsten. Het kan niet allemaal NIN en Cave zijn hè..
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Valt me inderdaad wel op dat wanneer ik een Werchter setlist playlistje aanzet en Khalid voorbij komt, dat ik het op zich best wel lekker vind klinken. Zou er niet gelijk een kaartje voor kopen, maar geen verschrikkelijke naam inderdaad.
 

Verwijderd lid 37501

Campingartiest
13 dec 2017
69
0
Ik begrijp niet waarom sommigen Muse voor QOTSA willen. Heb het helemaal gehad met Muse. Blijters. Smaken verschillen, maar voor mij mag er een stevig randje aan zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.428
6.126
Ik begrijp niet waarom sommigen Muse voor QOTSA willen. Heb het helemaal gehad met Muse. Blijters. Smaken verschillen, maar voor mij mag er een stevig randje aan zijn.

Muse voor QOTSA? Jij bent de eerste die ik daarover hoor...
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Het valt me plots op dat zowel Rock Werchter als Roskilde nog een headliner lijken te missen voor vrijdag 6 juli (ik denk toch niet dat David Byrne (vr) - qua naam, niet de kwaliteit - op kan tegen Bruno Mars, Eminem of Gorillaz)... Serieuze concurrentie tussen de twee me dunkt!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.703
Ja Cardi…ga eens even in dat laksetje door Dubai paraderen…je muziekkwaliteiten zullen niet gemist worden.

PS..ik heb wel eens wat slechte clips gezien…maar dit valt toch echt wel in de dumbass buitencategorie

Amen brother! Wat is dit kut zeg. Ik zie dit echt niet op RW verschijnen. Misschien dat ze hier op Dour meer mee kunnen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.428
6.126
suomi65 wrote:
Ik begrijp niet waarom sommigen Muse voor QOTSA willen. Heb het helemaal gehad met Muse. Blijters. Smaken verschillen, maar voor mij mag er een stevig randje aan zijn.

Muse voor QOTSA? Jij bent de eerste die ik daarover hoor…

Ik bedoel “in plaats van”, Hannibal
1f61d.svg

MzyKwod.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken