Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Top! Ik ben wel benieuwd wie die vrijdag headliner gaat worden. Momenteel lijken de opties toch Muse, The Killers of Eminem te zijn? Of zou er nog een verrassing komen? Roskilde heeft ook nog niet al zijn headliners.

Ik hoop Muse, denk The Killers en ik bid voor jullie dat het niet Eminem is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.917
6.150
Snow Patrol > Tame Impala > The Killers > The xx
en Eminem doet een show in't Sportpaleis, iedereen content :lol:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Jammer maar onvermijdelijk. Zoals het er nu uitziet clasht am met nin. Hopelijk genoeg tijd tussen nick cave en nin om in the barn te komen en ik heb wel een leuke afsluiting. Anders wordt het alleen nin op de zondagavond.

Positief: niet op de vrijdag. Daar moet dus nog een act komen. Goop op muse, eminem zou ik ook wel lachen vinden.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Ik zou ook niet zo`n probleem met Eminem hebben.
Iets anders, dat Werchter zegt dat het beste nieuws van deze week bij deze bekendmaking (AM) gekend is, moeten we daar nog conclusies uit trekken?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Gokje! Vul gerust aan...

... - ... - MGMT - The Script - QOTSA - Gorillaz
... - ... - Black Rebel Motorcycle Club - ... - Angus & Julia Stone - Justice
... - ... - ... - ... - ... - Marshmello


... - ... - ... - London Grammar - Snow Patrol - Kasabian - The Killers
... - Japandroids - ... - Vince Staples- Anderson Paak. - Tame Impala


... - Rival Sons - ... - Alice In Chains - ... - Jack White - Pearl Jam
... - ... - Perfume Genius - First Aid Kit - Fleet Foxes - Jack Johnson
... - ... - Petit Biscuit - ... - Khalid - ...


... - Kaleo - ... - The Vaccines - Eels - Nick Cave - Arctic Monkeys
... - ... - Marmozets - David Byrne - ... - Nine Inch Nails
... - ... - ... - ... - ... - ...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.350
5.904
bcmrmaybe wrote:
Eminem……dan heeft RW ook zijn Bieber gehad

Behalve dat Bieber minder playbackt tijdens z’n shows.
1f609.svg

Weet bij Eminem ook niet wat ik liever zou hebben, playbacken maar dat het in ieder geval klinkt zoal het hoort, of live en dan waarschijnlijk een veel mindere versie van elk nummer...

Al luister ik graag naar albums uit Eminems glorie dagen, hij is volledig uit vorm en ik hoef hem niet te zien. Zet wel een plaatje van hem op onderweg, kan er op RW iemand op het podium staan die het live wel waarmaakt.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Oké, we krijgen dus nog 1 of 2 headliners. Als ze elke dag 2 namen op de eerste lijn van de affiche zetten dan lijkt het mij sterk dat ze voor vrijdag daar enkel The Killers gaan zetten. => wie o wie zijn die laatste 2 namen of die laatste echt ultieme headliner?
Muse, The Killers, toch Eminem, Editors again,… Een naam die helemaal nog niks heeft aangekondigd?

Tenzij de organisatie; Snow Patrol, Londom Grammar, The Killers en iets electrisch als bijv. the Prodigy, wel als een sterk pakket ziet?
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Rolling Stones geen optie voor de vrijdag?

Ik denk dat die al lang voor TW Classic waren voorgesteld als ze naar België zouden komen ;) Ook wel straf dat die zo lang wachten met hun aankondiging als het effectief Editors zou zijn die zou headlinen... Ik verwacht misschien eerder nog een combo Snow Patrol-Kasabian-The Killers
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
YES ARCTIC MONKEYS! Vrees nu al voor de clash met NIN, maar dat zijn zorgen voor later en ik ben nu erg blij.

Eminem gaat overigens niet komen lijkt me. Poste zo'n 5 minuten geleden een touroverzicht waarbij dat hij vrijdag 6 juli in Zwitserland dus speelt(dus of hij kiest een random datum, of hij maakt voor dat festival al bekend welke dag hij precies speelt daarmee). Vind het persoonlijk wel jammer in dat geval, maar dan ga ik wel naar Goffert.

Hoop nog steeds op Muse, maar verwacht een sterk programma met meerdere kleine 'grote' acts in dat geval.

Edit: Overigens zojuist m'n combi ticket + hive ticket aangeschaft. Paar vrienden zijn eindelijk overstag gegaan door de aankondiging van AM
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Eminem staat op 6 juli op Frauenfeld en is dus in ieder geval niet de laatste headliner.

Eigenlijk verwacht ik een nieuwe naam, samen met Roskilde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken