Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Die zondag wordt echt wel een hel met clashes (ik wil voorlopig alles zien), terwijl RW iets dergelijk uit zijn mouw kan schudden:

14u-14u50: Kaleo (main)
15u-16u: David Byrne (Klub C)
16u30-17u30: Eels (Barn)
19u15-20u45: Nick Cave (Main Stage)
21u45u-23u15: Arctic Monkeys (Main Stage)
23u-0u15: Nine Inch Nails (Barn)

En dan mag wat mij betreft O&TW gerust de main stage afsluiten, al vind ik dat toch maar een hoopje zever…

Optimist! Haha

Eels en Byrne spelen zeker later!
Byrne de Damon ALbarn / Robert Plant spot gok ik. Eels rond 21u30-22u30 in the Barn (vergelijkbaar met settijden waarop Agnes Obel meestal speelt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
AM en Cave naast elkaar. Kan die eerste toch hun Red Right Hand cover uithalen. :)
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Oké, we krijgen dus nog 1 of 2 headliners. Als ze elke dag 2 namen op de eerste lijn van de affiche zetten dan lijkt het mij sterk dat ze voor vrijdag daar enkel The Killers gaan zetten. => wie o wie zijn die laatste 2 namen of die laatste echt ultieme headliner?
Muse, The Killers, toch Eminem, Editors again,... Een naam die helemaal nog niks heeft aangekondigd?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
Is Kendrick Lamar een optie voor vrijdag te headlinen? Was tijd geleden toch groot gerucht?

Ziet er niet naar uit dat hij dan in Europa is, hij is namelijk pas augustus in Europa. Pukkelpop is dus meer te verwachten.
Sportpaleis is overigens ook al lang en breed uitverkocht dus daar wachten ze niet mee.
 

quintenjacobs

Playlistbediener
2 jan 2018
9
0
Nja, maar ik zie The Killers bv toch niet alleen een dag Werchter headlinen. Totaal onevenredig met bv Cave-AM en Gorillaz-QOTSA
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik denk dat we niet meer onder Eminem uit kunnen…

Dat gevoel heb ik ook, hij heeft nog geen Belgische datum toch? Hij lijkt me ook veel te groot voor de Lokerse Feesten of Dour gezien zijn ambities voor het Goffertpark i.c.m. de ticketprijs.
 

Dweezzill

Playlistbediener
25 feb 2017
45
0
Iedereen gaat er hier maar van uit dat Cave op de main staat. Wat met Cave Barn afsluiter en NiN sub op main en AM als headliner main?
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
45
0
Laat het alsteblieft geen Eminem zijn, maar gewoon Muse. Hopelijk komen we er deze week nog achter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Kwalitatief gezien kan het verschil tussen Eminem en Kendrick Lamar niet groter zijn. Die eerste is een uitgebluste midlife inchasher uit de 00's die net zijn slechtste album uit zijn carrière dropte (en de laatste 15 jaar ook gewoon geen deftig werk meer uitbracht). Bovendien staat hij bekend om zijn belabberde liveshows.

Die tweede staat op de toppen van zijn kunnen.

Ze zijn zo goed bezig met het affiche dit jaar. Houden zo. ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Ik denk dat we niet meer onder Eminem uit kunnen…
Roskilde 4 juli en 10 juli Hannover, daartussen 5-7 juli Frauenfeld festival...
Ik heb nog niet gezien/gevonden welke dag hij op Frauenfeld staat, maar daar zit het 6 juli gaatje van Werchter wel toch?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Everyknight wrote:
Ik denk dat we niet meer onder Eminem uit kunnen…

Dat gevoel heb ik ook, hij heeft nog geen Belgische datum toch? Hij lijkt me ook veel te groot voor de Lokerse Feesten of Dour gezien zijn ambities voor het Goffertpark i.c.m. de ticketprijs.

Is nu ook wel niet de act die elke tour alle Europese landen afschuimt, doet meestal zo'n 5 of 6 gigs in europa
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken