Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Heb ergens horen waaien dat Roskilde ‘around noon’ met een headliner announcement komt vandaag. Dus rond 12-13 uur zull AM het zelf bekend maken denk ik.

Het wordt Eminem voor Roskilde, Haha.

(Afgaande op de coördinaten die ze op Twitter postten)

mattman wrote:

Paddy wrote:

HollandiaFCB wrote:
Gvd system of a down was geweldig man

Dit dus.
Editie 2018 kan nog wel wat pit gebruiken imo.

Nog meer pit dan Nine Inch Nails? Hoe dan?
1f609.svg

Vind NIN niet echt super. Keer dat ik ze zag, vooral een brei aan geluid. Zijn genoeg namen te bedenken, groot en klein, die meer pit brengen.

auw,
voor mij beste naam op de affiche,
ga echt goed vroeg naar de barn om een zalig plekje te scoren, ookal moet ik cave daarvoor opgeven.

Ik denk dat ik hier een van de weinige zou zijn die nog wel blij met Eminem zou zijn. Was vroeger (toen ik nog een stuk jonger was, let op!!!) fan van hem en het lijkt me eigenlijk wel lachen om dat eens voorbij te horen komen. Het zal allemaal niet zo veel meer voorstellen maar toch.

Ik denk dat ik hier een van de weinige zou zijn die nog wel blij met Eminem zou zijn. Was vroeger (toen ik nog een stuk jonger was, let op!!!) fan van hem en het lijkt me eigenlijk wel lachen om dat eens voorbij te horen komen. Het zal allemaal niet zo veel meer voorstellen maar toch.
eerste aankondigingen Eminem (of hele tour) om 10 uur deze ochtend.
dat is over een kwartiertje dus...

Eminem lijkt me voorlopig uit te blijven voor RW (gelukkig!)…

Houden zo. De winning streak zou meteen afgebroken worden (voor mij). Zelden zoiets teleurstellends gezien als Eminem in 2013. Zijn er veel betere hip hop acts te bedenken.

Ze gaan Eminem echt niet bekend maken op dezelfde dag als Arctic Monkeys, moest ie er staan. Overigens is ie wel vrij op 6/7, dus dat biedt misschien verklaringen waarom we daar nog geen headliner van kennen (in de veronderstelling dat LN/RW wacht tot The Killers het Sportpaleis uitverkocht krijgt en daarna aankondigen, al is die regel een beetje doorbroken met de aankondiging van The Script)

edit: foutje, we weten de datum van Em nog niet.. Dacht dat ie er de 5e stond.

Top! Ik ben wel benieuwd wie die vrijdag headliner gaat worden. Momenteel lijken de opties toch Muse, The Killers of Eminem te zijn? Of zou er nog een verrassing komen? Roskilde heeft ook nog niet al zijn headliners.

Heel goed nieuws! Zoals andere ook al zeggen is die zondag ongelofelijk sterk! Hoop nog steeds op NiN als afsluiter van de Mainstage zodat de clashes een beetje voorkomen worden.

Oei oei oei, wat wordt die zondag moeilijk kiezen zo. Had de Monkeys toch liever op vrijdag gezien. Niettemin blij dat de bevestiging eindelijk binnen is!

Die zondag wordt echt wel een hel met clashes (ik wil voorlopig alles zien), terwijl RW iets dergelijk uit zijn mouw kan schudden:

14u-14u50: Kaleo (main)
15u-16u: David Byrne (Klub C)
16u30-17u30: Eels (Barn)
19u15-20u45: Nick Cave (Main Stage)
21u45u-23u15: Arctic Monkeys (Main Stage)
23u-0u15: Nine Inch Nails (Barn)

En dan mag wat mij betreft O&TW gerust de main stage afsluiten, al vind ik dat toch maar een hoopje zever...

En dan mag wat mij betreft O&TW gerust de main stage afsluiten, al vind ik dat toch maar een hoopje zever…

Ik denk dat we die nu wel echt kunnen uitsluiten. Dat artikel zal wel naar Werchter Boutique verwezen hebben (foutje van Colombie of van de journalist, we zullen het nooit weten).

'the festival’s closing act on Sunday 8 July.' aldus RockWerchter op instagram.

Dus geen Oscar die afsluit.

Users who are viewing this thread