Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Tool als sub voor FF en ik koop direct een combi
1f62e.svg
gezien er geen dagtickets meer zijn. Wat zou dat een climax van formaat zijn. Zou ergens ook verklaren waarom ze zo lang wachten met aankondigen. Ach, wat is dromen toch leuk…
1f642.svg
Ik spring een gat in de lucht lossen door mijn dak.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.459
1.961
Tool heeft 2 Amerikaanse festivals staan ( oa governers ball) denk dus dat hun tournieuws rond Amerika zal gaan en niet rond Europa.
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Tool heeft 2 Amerikaanse festivals staan ( oa governers ball) denk dus dat hun tournieuws rond Amerika zal gaan en niet rond Europa.
Misschien een concert exclusief voor RW ? Dromen mag hé... ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.385
Tool heeft 2 Amerikaanse festivals staan ( oa governers ball) denk dus dat hun tournieuws rond Amerika zal gaan en niet rond Europa.
Ik denk aan Lollapalooza Chicago
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Tool heeft 2 Amerikaanse festivals staan ( oa governers ball) denk dus dat hun tournieuws rond Amerika zal gaan en niet rond Europa.
Ik denk het ook hoor, de laatste jaren was Tool enkel live aan het werk te zien in de VS. Bovendien denk ik dat Tool makkelijk het Sportpaleis uitverkoopt tegenwoordig, gezien hun exclusiviteit. Dus héél weinig kans op Werchter, zeker gezien die affiche al grotendeels gevuld is, maar we blijven hopen :D
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.249
4.407
Verpest het nou niet met de realiteit.
De kleine kans dat ze er staan, maakt al dat de zon schijnt.


Verschil met vorige jaren is, dat het nieuwe album er toch echt aan zit te komen. Zou dit jaar uit moeten komen, of in ieder geval dit decennium (eeuw / millennium).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.385
Gokje voor deze week; MO - Kodaline - SOHN - Seasick Steve en een grotere naam
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
Gokje voor deze week; MO – Kodaline – SOHN – Seasick Steve en een grotere naam

Meneer komt het goede nieuws brengen.

Vergeet niet: vorig jaar kregen we nu een pakketje met Beck - Lianne La Havas - Jamie XX - Foals - James Blake in één keer. Benieuwd waar ze vandaag mee komen..
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
174
99
Gokje voor 16 uur: Tool - Eddie Vedder - The Killers - Live - Kodaline - SOHN.

16:30 de melding dat alle combi's uitverkocht zijn.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik denk toch wel dat we Live krijgen vandaag. Op hun site staat overigens volgende:

Known as one of the most potent alternative rock acts and concert attractions--with their powerful musical dynamics, vocal fervor and questing lyrics--+LIVE+ will announce tour dates in the new year. The itinerary will be a mix of select headlining shows and key festival appearances.

Live is één van de weinige acts die Werchter nu echt mist ten opzichte van Pinkpop. Als ze al rekening houden met Pinkpop, dan gaan ze nu gewoon nog Live bekend maken voor de VVK van Pinkpop start om alsnog de laatste twijfelaars te overhalen. Ik weet alleen niet of je Live als subheadliner voor FF kunt boeken. Misschien toch voor Radiohead? Royal Blood - Live - Radiohead ziet er niet eens zo heel verkeerd uit dan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.385
Yannick wrote:
Gokje voor deze week; MO – Kodaline – SOHN – Seasick Steve en een grotere naam


Meneer komt het goede nieuws brengen.

Vergeet niet: vorig jaar kregen we nu een pakketje met Beck – Lianne La Havas – Jamie XX – Foals – James Blake in één keer. Benieuwd waar ze vandaag mee komen..
Van de jaar ist een andere regeling, sorry ://
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.385
Live is één van de weinige acts die Werchter nu echt mist ten opzichte van Pinkpop. Als ze al rekening houden met Pinkpop, dan gaan ze nu gewoon nog Live bekend maken voor de VVK van Pinkpop start om alsnog de laatste twijfelaars te overhalen. Ik weet alleen niet of je Live als subheadliner voor FF kunt boeken. Misschien toch voor Radiohead? Royal Blood – Live – Radiohead ziet er niet eens zo heel verkeerd uit dan.
Ah kijk, daar hebben we de grotere naam :lol:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Ik denk dat er zometeen een goed pakketje komt. Alle kleine namen zijn al bekend, nu de namen voor later op de main en in de tenten nog.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken