Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.988
Gewoon de undercart namen van Mad Cool en Nos Alive binnen halen en iedereen is tevreden :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
Gewoon de undercart namen van Mad Cool en Nos Alive binnen halen en iedereen is tevreden :p

Dan wordt het verdomme wel dringend eens tijd dat ze die gaan delen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.988
jefferke wrote:
Gewoon de undercart namen van Mad Cool en Nos Alive binnen halen en iedereen is tevreden :p


Dan wordt het verdomme wel dringend eens tijd dat ze die gaan delen.
Op mij moet je niet kwaad worden :D geen idee of ze die hebben kunnen strikken of dat hun marketingstrategie zo is om ons op de zenuwen te werken, misschien kijken ze wel mee. Hallo beste mensen van RW, DOE ER IETS AAN!!!!!! ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Die headliners moeten wel gekost hebben..

Dit kan toch niet? SOHN én Kodaline op zaterdag, waar blijven die grote namen?? Passenger, Bonobo en Crystal Fighters.. Dat ist dan ofwat, voor mij ook vrijdag de podiumindeling want dit is naar Werchternormen zwak qua dagprogramma tot nu toe.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Rock Werchter 2017: Soms Word Je Ook Heel Blij Met Een Heel Kleine Naam

Hee Belgen...niet zo mauwen...wij hebben Bieber en Garrix. Dus het valt bij jullie nog heel erg mee. :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Die headliners moeten wel gekost hebben..

Dit kan toch niet? SOHN én Kodaline op zaterdag, waar blijven die grote namen?? Passenger, Bonobo en Crystal Fighters.. Dat ist dan ofwat, voor mij ook vrijdag de podiumindeling want dit is naar Werchternormen zwak qua dagprogramma tot nu toe.

Het verleden heeft aangetoond dat Werchter EN grote headliners EN sterke dagprogramma's kan boeken, dus daar zal het probleem niet liggen.

Ik gok zelf gewoon dat Massive Attack oorspronkelijk de Barnheadliner was op zaterdag en ze daarvoor de voorbije weken nog een oplossing aan het zoeken waren. In ieder geval lijkt de kans me klein dat we morgen meer te weten komen over de grotere zaterdagnamen, aangezien ze hun aankondigingen altijd over alle dagen heen spreiden en we al 2 zaterdagnamen hebben.

Overigens ook niet vergeten dat die snel uitverkochte zaterdag hen marge geeft om aan te kondigen (idem op zondag, waar we naast FF nog wat grote Main Stage namen missen). Bij die donderdag moesten meteen alle grote kanonnen naar buiten zodra het kon.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
Rock Werchter 2017: Soms Word Je Ook Heel Blij Met Een Heel Kleine Naam

Hee Belgen…niet zo mauwen…wij hebben Bieber en Garrix. Dus het valt bij jullie nog heel erg mee.
1f642.svg

Luister anders eens naar die nieuwe Linkin Park single.

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.054
642
Mijn gok voor morgen: Kodaline, SOHN, Dua Lipa, Tom Odell, Lukas Graham en Major Lazer.

* cynische modus uit *
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Luister anders eens naar die nieuwe Linkin Park single.

Volgende keer graag even waarschuwen.........masturberen met een kaasrasp is plezieriger dan dit gemauw.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.988
Luister anders eens naar die nieuwe Linkin Park single.

Volgende keer graag even waarschuwen………masturberen met een kaasrasp is plezieriger dan dit gemauw.
Why is everything soooo heavyyyyy......
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
@kereltje De hoeveelheid "kleine" namen baart me zorgen. Dacht dat we nu wel zowat alles hebben gehad, en ik dacht de overgrootte meerderheid op het forum ook.
Die theorie van die donderdag snap ik volledig maar ook daar missen nog grote namen. Kijk waar PoR maar staat bv bij PP dan zie ik in die optiek wél PoR - ID - KoL - AF - (TC) gebeuren.. En missen we dus nog een grote naam in de Barn..
Dat ze wat achterhouden/marge inbouwen voor zaterdag en zondag snap ik ook, maar vrijdag is de zwakste dag van allemaal tot nu toe en veel lijkt daar ook niet meer aan toegevoegd te worden ofwel? ?
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Amaaai, er wordt hier weer een stukje gezaagd. ;)

Ik ben blij met Kodaline, leuk om in de namiddag even te bekijken. SOHN ken ik niet. Punt andere lijn, en op naar nog meer namen morgen. :)
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Gasten, ik heb om de een of andere reden echt gevoel dat Run-DMC nog zal worden toegevoegd aan de line-up, dusja let's hope I'm right zeker ?
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Amaaai, er wordt hier weer een stukje gezaagd.
1f609.svg


Ik ben blij met Kodaline, leuk om in de namiddag even te bekijken. SOHN ken ik niet. Punt andere lijn, en op naar nog meer namen morgen.
1f642.svg
'k Moet zeggen dat die Kodaline en Sohn zeker niet slecht zijn eigenlijk, en dat zeg ik als Metal en Hiphop fan ;)
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
176
100
@kereltje De hoeveelheid “kleine” namen baart me zorgen. Dacht dat we nu wel zowat alles hebben gehad, en ik dacht de overgrootte meerderheid op het forum ook.
Die theorie van die donderdag snap ik volledig maar ook daar missen nog grote namen. Kijk waar PoR maar staat bv bij PP dan zie ik in die optiek wél PoR – ID – KoL – AF – (TC) gebeuren.. En missen we dus nog een grote naam in de Barn..
Dat ze wat achterhouden/marge inbouwen voor zaterdag en zondag snap ik ook, maar vrijdag is de zwakste dag van allemaal tot nu toe en veel lijkt daar ook niet meer aan toegevoegd te worden ofwel?
1f602.svg

Dat er nog meer grotere namen bij mogen klopt maar dat vrijdag de zwakste dag is...? Voor mij tot nu toe de mooiste dag met Warhaus, Kaleo, Future Islands, Royal Blood, Oscar and the Wolf en Radiohead die ik graag zie. Daarnaast nog Maggie Rogers, White Lies en James Blake om van een afstandje te bekijken. Smaken verschillen gelukkig. the Weeknd mag wat mij betreft bijvoorbeeld heel ver weg blijven.
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Yannick wrote:
@kereltje De hoeveelheid “kleine” namen baart me zorgen. Dacht dat we nu wel zowat alles hebben gehad, en ik dacht de overgrootte meerderheid op het forum ook.
Die theorie van die donderdag snap ik volledig maar ook daar missen nog grote namen. Kijk waar PoR maar staat bv bij PP dan zie ik in die optiek wél PoR – ID – KoL – AF – (TC) gebeuren.. En missen we dus nog een grote naam in de Barn..
Dat ze wat achterhouden/marge inbouwen voor zaterdag en zondag snap ik ook, maar vrijdag is de zwakste dag van allemaal tot nu toe en veel lijkt daar ook niet meer aan toegevoegd te worden ofwel?
1f602.svg



Dat er nog meer grotere namen bij mogen klopt maar dat vrijdag de zwakste dag is…? Voor mij tot nu toe de mooiste dag met Warhaus, Kaleo, Future Islands, Royal Blood, Oscar and the Wolf en Radiohead die ik graag zie. Daarnaast nog Maggie Rogers, White Lies en James Blake om van een afstandje te bekijken. Smaken verschillen gelukkig. the Weeknd mag wat mij betreft bijvoorbeeld heel ver weg blijven.
Goja, ik ben nu ook nie echt aan The Weeknd, maar volgens mij is dat wel nog een coole show voor mee te pikken.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.018
338
Tool komt volgende week met tournieuws, zou dat geen mooie sub zijn voor zondag!!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Tool als sub voor FF en ik koop direct een combi :eek: gezien er geen dagtickets meer zijn. Wat zou dat een climax van formaat zijn. Zou ergens ook verklaren waarom ze zo lang wachten met aankondigen. Ach, wat is dromen toch leuk... :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken