marsupilami wrote:
Medic92 wrote:
Laat Biffy Clyro, Oh Wonder en Kaiser Chiefs maar overkomen naar Werchter! Ook net bekend geworden: Wolfmother is van 9 juli tot 15 juli in Nederland met shows in zalen en op festivals. Hopelijk worden zij ook bevestigd voor Werchter.
Kaiser Chiefs en Oh Wonder zouden dan op herhaling komen volgens mij. Biffy Clyro is inmiddels wel vrij zeker, Wolfmother zou eventueel nog op TW Classic kunnen staan voor GnR (al heb ik ze liever op RW).
EDIT: wat @visdave34 zegt
Ja klopt, maar daar hebben ze op Werchter niet z’n problemen mee als je ziet dat Oscar and the Wolf er al 3 jaar achter elkaar staat. Oké, dat is dan wel een Belgische act dus is dat een uitzondering misschien. Maar vorig jaar stond Nathaniel Rateliff er ook. Florence + The Machine heeft er twee jaar achter elkaar gestaan net als Kings of Leon en Biffy Clyro. Niet dat ik dat een probleem vindt. Goede muziek kun je niet vaak genoeg live zien en horen. Ik snap ook nooit dat geklaag als een act op herhaling komt, tenzij je het natuurlijk helemaal niks vindt. . Sowieso wordt er elk jaar ontzettend veel geklaagd op dit forum. Dan zijn de headliners niks en dan is het dagprogramma weer niks. Je kunt niet beide hebben, tenzij je meer gaat betalen, maar dan gaan mensen weer klagen dat het te duur is. Aan het eind van de dag gaan de meeste toch gewoon naar Werchter en wordt het weer een mooi festival.
Laat ik het zo zeggen, acts die op herhaling komen hebben over het algemeen niet mijn voorkeur. Meestal is er geen nieuw album t.o.v. het jaar daarvoor, dus komen ze met dezelfde set nummers aan en dat is jammer. Dan kan je beter een jaar wachten en met nieuwe muziek terugkomen.