Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.294
4.462
marsupilami wrote:
Vandaag toch een belangrijke dag, hopelijk kunnen we iets meer duidelijkheid krijgen over welke namen nog over kunnen komen van PP. Zouden ze bij RW counteren vanmiddag?


Ik verwacht dat vrijdag een lijstje met enkele dubbelingen in het programma met Pinkpop voor Werchter bekend worden gemaakt.

Moet mijn verwachting bijbestellen. Als je van de pinkpopnamen afstreept wat al op RW of GMM staat, dan blijft er weinig over wat ze in België boeiend zullen vinden.
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
marsupilami wrote:
duyck wrote:
1 dag ver op de PP presentatie en geen enkele naam die ik zou willen zien die niet op RW staat lol


Ik zou Five Finger Death Punch wel door zien komen, de rest staat er al of gewoon nee inderdaad.


Maar die staan al op Graspop, dus helaas.

:-|

Van de zondag zou Broederliefde (hoe zijn die in België?) en Rancid (vaker genoemd, niet hele grote kans meer) door kunnen komen.

Maandag veel genoemd/gehoopt/gehoord Biffy Clyro, Liam Gallagher (speelt al ergens anders toch?), Seasick Steve, Live (!)
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Live gaat naar Pinkpop. Die zullen vrijdag dan wel aangekondigd worden voor RW. :) Verder heel weinig namen die interessant zouden zijn voor Werchter, lijkt mij.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
431
22
Kortom: geweldig veel singer-song writers met enkele hitjes, hier en daar wel een mooie naam (zoals Live) maar over het algemeen geen concurrentie voor RW voor mij
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Live gaat naar Pinkpop. Die zullen vrijdag dan wel aangekondigd worden voor RW.
1f642.svg
Verder heel weinig namen die interessant zouden zijn voor Werchter, lijkt mij.
Kunnen natuurlijk ook nog naar TW Classic gaan...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.294
4.462
Live, Seasick Steve, Biffy Clyro, Liam Gallagher zijn de namen die ik nog wel door zie komen en vrijdag aangekondigd zie worden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Live, Seasick Steve, Biffy Clyro, Liam Gallagher zijn de namen die ik nog wel door zie komen en vrijdag aangekondigd zie worden.
Liam Galagher in ieder geval niet, die staat al op Les Ardentes
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.188
1.214
Live, Seasick Steve, Biffy Clyro, Liam Gallagher zijn de namen die ik nog wel door zie komen en vrijdag aangekondigd zie worden.

Liam Gallagher staat op Les Ardentes. De rest zie ik inderdaad ook wel op Rock Werchter staan.
 

Medic92

Playlistbediener
1 jun 2015
31
0
Laat Biffy Clyro, Oh Wonder en Kaiser Chiefs maar overkomen naar Werchter! Ook net bekend geworden: Wolfmother is van 9 juli tot 15 juli in Nederland met shows in zalen en op festivals. Hopelijk worden zij ook bevestigd voor Werchter.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Verwacht ik: Live, Seasick Steve, Biffy Clyro, Clean Bandit, Anne-Marie, MO, Kodaline en Declan McKenna
Staan er al: Passenger, Rag 'N Bone Man, Prophets Of Rage, Machine Gun Kelly, System Of A Down, Kings Of Leon, Imagine Dragons, Birdy, White Lies en Crystal Fighters
Zouden op herhaling komen; Oh Wonder, Kaiser Chiefs
Best veel overlap zo :p
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
pretparkfan wrote:
Live gaat naar Pinkpop. Die zullen vrijdag dan wel aangekondigd worden voor RW.
1f642.svg
Verder heel weinig namen die interessant zouden zijn voor Werchter, lijkt mij.


Kunnen natuurlijk ook nog naar TW Classic gaan…

Dat mag ook, wat mij betreft. Maar ik verwacht dat ze toch nog eerder naar RW zelf zullen gaan, daar mag gerust nog een classic naam komen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Laat Biffy Clyro, Oh Wonder en Kaiser Chiefs maar overkomen naar Werchter! Ook net bekend geworden: Wolfmother is van 9 juli tot 15 juli in Nederland met shows in zalen en op festivals. Hopelijk worden zij ook bevestigd voor Werchter.
Die verwacht ik ZEKER op TW Classic..

edit: is toch iets minder zeker, aangezien ze ook op Hurricane/Southside staan in hetzelfde weekend... Maar in theorie kan het nog.
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Laat Biffy Clyro, Oh Wonder en Kaiser Chiefs maar overkomen naar Werchter! Ook net bekend geworden: Wolfmother is van 9 juli tot 15 juli in Nederland met shows in zalen en op festivals. Hopelijk worden zij ook bevestigd voor Werchter.

Kaiser Chiefs en Oh Wonder zouden dan op herhaling komen volgens mij. Biffy Clyro is inmiddels wel vrij zeker, Wolfmother zou eventueel nog op TW Classic kunnen staan voor GnR (al heb ik ze liever op RW).

EDIT: wat @visdave34 zegt
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik vind de line-up van Werchter zeker niet super dit jaar, maar als je dan kijkt naar Pinkpop, is Werchter gewoon nog 10 keer beter... Missen ze enkel Live nog.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Live en Biffy Clyro mogen zeker doorkomen naar Werchter van de pinkpop line-up. Verder is het allemaal maar matig tot slecht of in ieder geval weinig interessants.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.456
11.428
Ik vind de line-up van Werchter zeker niet super dit jaar, maar als je dan kijkt naar Pinkpop, is Werchter gewoon nog 10 keer beter… Missen ze enkel Live nog.

Je bent me net voor met deze opmerking!

Ben en blijf erg blij met mijn Werchter kaartje. Nu hopen op Live en Biffy Cliro vrijdag! (The Killers en Gorillaz mogen ook).
 

Noël Schuurman

Nieuw lid
8 nov 2016
3
0
Zullen er ook nog enkele Nederlandse acts bekend gemaakt worden?

Heb vorig jaar op Appelpop Chef speicial live gezien en heb erg genoten van dit optreden.
Ook is de Staat altijd goed

Enige kans dat deze bands zullen verschijnen in werchter?
 

Medic92

Playlistbediener
1 jun 2015
31
0
Medic92 wrote:
Laat Biffy Clyro, Oh Wonder en Kaiser Chiefs maar overkomen naar Werchter! Ook net bekend geworden: Wolfmother is van 9 juli tot 15 juli in Nederland met shows in zalen en op festivals. Hopelijk worden zij ook bevestigd voor Werchter.


Kaiser Chiefs en Oh Wonder zouden dan op herhaling komen volgens mij. Biffy Clyro is inmiddels wel vrij zeker, Wolfmother zou eventueel nog op TW Classic kunnen staan voor GnR (al heb ik ze liever op RW).

EDIT: wat @visdave34 zegt

Ja klopt, maar daar hebben ze op Werchter niet z'n problemen mee als je ziet dat Oscar and the Wolf er al 3 jaar achter elkaar staat. Oké, dat is dan wel een Belgische act dus is dat een uitzondering misschien. Maar vorig jaar stond Nathaniel Rateliff er ook. Florence + The Machine heeft er twee jaar achter elkaar gestaan net als Kings of Leon en Biffy Clyro. Niet dat ik dat een probleem vindt. Goede muziek kun je niet vaak genoeg live zien en horen. Ik snap ook nooit dat geklaag als een act op herhaling komt, tenzij je het natuurlijk helemaal niks vindt. ;). Sowieso wordt er elk jaar ontzettend veel geklaagd op dit forum. Dan zijn de headliners niks en dan is het dagprogramma weer niks. Je kunt niet beide hebben, tenzij je meer gaat betalen, maar dan gaan mensen weer klagen dat het te duur is. Aan het eind van de dag gaan de meeste toch gewoon naar Werchter en wordt het weer een mooi festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken