Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.988
Op eFestivals zegt iemand dat ook Sohn op Werchter te zien zal zijn, heb zijn bron wel nagevraagd. Volgens die kerel "They told it so I think it's true "
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Zaterdag was al de slechtste dag en voor deze act hoeven we ook niet eerder vanuit Leuven terug te komen. Kortom dat wordt nog langer speciaal bier drinken. Ook niet erg natuurlijk
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.988
voor zij die morgen op grotere namen hopen, maak je niet te veel illusies!
1f642.svg
Wat weet je?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Op eFestivals zegt iemand dat ook Sohn op Werchter te zien zal zijn, heb zijn bron wel nagevraagd. Volgens die kerel “They told it so I think it’s true “

Jup was op Studio Brussel te horen.. leuke naam :D
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.988
jefferke wrote:
Op eFestivals zegt iemand dat ook Sohn op Werchter te zien zal zijn, heb zijn bron wel nagevraagd. Volgens die kerel “They told it so I think it’s true “


Jup was op Studio Brussel te horen.. leuke naam
1f600.svg
Ook 1tje voor de zaterdag.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Ik verwacht nog wel een aantal acts die op PP staan hoor. Kodaline op zaterdag is weer maar is jammer eerlijk gezegd.
Vorig jaar was het van hot naar her lopen om bepaalde acts te kunnen, maar nu..? SOHN zou perfect de zondag kunnen openen al is het allemaal wel een beetje van alles wat hetzelfde, past perfect in het straatje van Warhola, Vuurwerk, Mura Masa etc..
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Soms word je ook heel blij van een kleine naam. Van een grote naam als Linkin Park werden sommigen waaronder ik ook niet blij
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Met SOHN en Kodaline gaan ze morgen alvast geen hoge toppen scheren. Neen, ik denk ook dat het hopen op een reeks mooie grote namen wel tevergeefs is.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.988
Krijgen er waarschijnlijk nog 3 à 5 bij he bij deze 2, ik heb er echt vertrouwen in dat de andere wel van een andere grootte gaan zijn.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Kodaline hiervan de grootste naam zal zijn (met zo'n mooie omslagfoto met Kodaline op ... ). Maar goed, ik hoop dat ik mis ben hé!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.628
624
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Kodaline hiervan de grootste naam zal zijn (met zo’n mooie omslagfoto met Kodaline op … ). Maar goed, ik hoop dat ik mis ben hé!

Is toch ook een topband met een breed repertoire... :-o
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.988
Ja als dat gebeurd dan zit er een gat zo groot tussen de headliners en de rest van het programma dat ik nog nooit gezien heb op Rock Werchter.
Op die manier zou ik meer tevreden zijn met een podiumindeling, ik blijf het zeggen dan weten we tenminste echt waar we aantoe zijn.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
176
100
Iedere act heeft zon mooie omslagfoto :wink: . Dat zegt dus niet zo veel.

Als morgen nog Live, fat Freddy's drop, biffy clyro en mogelijk Seasick Steve op het lijstje staan ben ik zeer tevreden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken