Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Op zich is het niet zo erg dat OATW op Werchter staat (was ook volledig te verwachten), het erge is dat Colombie een heel hoge plaats zal innemen, die ik toch graag ingevuld had gezien door een andere band. Ik hoop eigenlijk wel op een naam tussen OATW en Radiohead, dat kan nog steeds denk ik.
 

Jarne1617899562

Playlistbediener
17 jan 2017
11
15
jammer van Pixies, had ik graag gezien op Werchter
en The XX is duidelijk dat zij naar Pukkelpop gaan, daar mag ik niet meer op hopen

hopelijk morgen toch nog eens een leuke naam na de aankondiging van imagine dragons en O&TW

Bon Iver op zaterdag als barn afsluiter aub!

Ik zou The xx nog niet volledig afschrijven, ze kunnen perfect op Pukkelpop én RW spelen. Het is nog gebeurd dat beide festivals een grote naam delen (The Last Shadow Puppets, Alt-J).
 

Abel

Playlistbediener
19 jan 2017
22
0
Hoe groot is de kans eigenlijk dat The Killers genoegen nemen met een niet-headliner positie? Anderzijds waren ze dat op Werchter 2009 ook al als ik me niet vergis en je zou kunnen zeggen dat ze dan toch een stuk groter waren qua naambekendheid (door Human).
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Op zich is het niet zo erg dat OATW op Werchter staat (was ook volledig te verwachten), het erge is dat Colombie een heel hoge plaats zal innemen, die ik toch graag ingevuld had gezien door een andere band. Ik hoop eigenlijk wel op een naam tussen OATW en Radiohead, dat kan nog steeds denk ik.
Ga ik helemaal mee akkoord! Ik hoop nog altijd op NIN, staat echt wel vanboven op mijn verlanglijstje. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Ik zou The xx nog niet volledig afschrijven, ze kunnen perfect op Pukkelpop én RW spelen. Het is nog gebeurd dat beide festivals een grote naam delen (The Last Shadow Puppets, Alt-J).
Op welke plaats gaan ze dan spelen volgens jou?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.915
Jarne wrote:
Ik zou The xx nog niet volledig afschrijven, ze kunnen perfect op Pukkelpop én RW spelen. Het is nog gebeurd dat beide festivals een grote naam delen (The Last Shadow Puppets, Alt-J).

Op welke plaats gaan ze dan spelen volgens jou?
Otaw- the xx- Radiohead
Alt-j- The Killers- FF / the weeknd in de barn.
Utopie weliswaar.
 

Jarne1617899562

Playlistbediener
17 jan 2017
11
15
Jarne wrote:
Ik zou The xx nog niet volledig afschrijven, ze kunnen perfect op Pukkelpop én RW spelen. Het is nog gebeurd dat beide festivals een grote naam delen (The Last Shadow Puppets, Alt-J).

Op welke plaats gaan ze dan spelen volgens jou?

Qua populariteit zitten ze volgens mij op dezelfde golflengte als Tame Impala denk ik, dus zie ik ze als kanshebber als afsluiter in The Barn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.405
631
Yannick wrote:
Jarne wrote:
Ik zou The xx nog niet volledig afschrijven, ze kunnen perfect op Pukkelpop én RW spelen. Het is nog gebeurd dat beide festivals een grote naam delen (The Last Shadow Puppets, Alt-J).


Op welke plaats gaan ze dan spelen volgens jou?


Qua populariteit zitten ze volgens mij op dezelfde golflengte als Tame Impala denk ik, dus zie ik ze als kanshebber als afsluiter in The Barn.

Ik denk dat jij de populariteit van The xx zwaar onderschat dan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Als ik zie welke namen momenteel ‘weggepikt’ worden door o.a. Dour, Lokerse en Les Ardentes belooft dat wel veel goeds voor de lineups in KluB C en de Barn. De meer interessante namen blijven grotendeels beschikbaar (Wilco, Ryan Adams, Belle & Sebastian, Kurt Vile, Warpaint, Moderat, …).
Dat is al een heel mooi lijstje ja. Voeg ik er Wolf Alice, Spoon en Fleet Foxes nog even aan toe en je kunt een dijk van een undercard creëren (voor mij persoonlijk nochtans).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Jarne wrote:
Yannick wrote:
Jarne wrote:
Ik zou The xx nog niet volledig afschrijven, ze kunnen perfect op Pukkelpop én RW spelen. Het is nog gebeurd dat beide festivals een grote naam delen (The Last Shadow Puppets, Alt-J).


Op welke plaats gaan ze dan spelen volgens jou?


Qua populariteit zitten ze volgens mij op dezelfde golflengte als Tame Impala denk ik, dus zie ik ze als kanshebber als afsluiter in The Barn.


Ik denk dat jij de populariteit van The xx zwaar onderschat dan.
Ik heb overigens het idee dat ze in België ook wel een pak populairder zijn dan in Nederland. Of heb ik dat verkeerd?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
The Killers - Radiohead / Barn: Oscar & The Wolf
The Weeknd - Foo Fighters / Barn: Alt-J

Dit is puur optimistisch maar waar ergens is er plaats voor The xx? Ik denk dat de Barn nog Elbow op zaterdag en Bon Iver op donderdag krijgt, juist die vrijdag blijft een beetje een vraagteken..
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
The Killers – Radiohead / Barn: Oscar & The Wolf
The Weeknd – Foo Fighters / Barn: Alt-J

Dit is puur optimistisch maar waar ergens is er plaats voor The xx? Ik denk dat de Barn nog Elbow op zaterdag en Bon Iver op donderdag krijgt, juist die vrijdag blijft een beetje een vraagteken..
Ik denk echt wel dat Oscar & The Wolf op de Main gaan staan, is ook al door StuBru aangekondigd geweest.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Yannick wrote:
The Killers – Radiohead / Barn: Oscar & The Wolf
The Weeknd – Foo Fighters / Barn: Alt-J

Dit is puur optimistisch maar waar ergens is er plaats voor The xx? Ik denk dat de Barn nog Elbow op zaterdag en Bon Iver op donderdag krijgt, juist die vrijdag blijft een beetje een vraagteken..


Ik denk echt wel dat Oscar & The Wolf op de Main gaan staan, is ook al door StuBru aangekondigd geweest.
hypothetisch was misschien een betere woordkeuze geweest :roll:
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Mij lijkt het ook sterk dat The XX te zien zal zijn op Werchter. Ik ben verder wel blij met O&TW, zolang ze maar niet sub spelen op de mainstage.

Two Door Cinema Club, heeft die band kans om op RW te staan dit jaar? Ze touren wel in Europa en zijn al confirmed voor Dour dit jaar.

Overigens heeft Arcade Fire zojuist een nieuw nummer uitgebracht. Ik ben er zelf niet echt fan van
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Two Door Cinema Club, heeft die band kans om op RW te staan dit jaar? Ze touren wel in Europa en zijn al confirmed voor Dour dit jaar.

Denk het niet want staan op Dour en stonden vorig jaar al op RW
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Toto wrote:
Yannick wrote:
The Killers – Radiohead / Barn: Oscar & The Wolf
The Weeknd – Foo Fighters / Barn: Alt-J

Dit is puur optimistisch maar waar ergens is er plaats voor The xx? Ik denk dat de Barn nog Elbow op zaterdag en Bon Iver op donderdag krijgt, juist die vrijdag blijft een beetje een vraagteken..


Ik denk echt wel dat Oscar & The Wolf op de Main gaan staan, is ook al door StuBru aangekondigd geweest.


hypothetisch was misschien een betere woordkeuze geweest
1f644.svg
Ahzo haha had er over gekeken. I get what you mean.
 

Davidprimer

Playlistbediener
10 nov 2016
22
0
Mij lijkt het ook sterk dat The XX te zien zal zijn op Werchter. Ik ben verder wel blij met O&TW, zolang ze maar niet sub spelen op de mainstage.

Two Door Cinema Club, heeft die band kans om op RW te staan dit jaar? Ze touren wel in Europa en zijn al confirmed voor Dour dit jaar.

Overigens heeft Arcade Fire zojuist een nieuw nummer uitgebracht. Ik ben er zelf niet echt fan van

Neem het nieuwe nummer van Arcade Fire niet te serieus. Het is gewoon een anti-Trump nummer, geen albummateriaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken