Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

DJTHOMASTY

Playlistbediener
6 nov 2016
26
0
Hopelijk wil die aankondiging van die overschatte band niet zeggen dat je als radioheadfan die een goed plekje wil, heel die eentonige show moet aanhoren ... mss op the hive laten spelen? :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ik gok zoals @amoors hier meldt dat het inderdaad gaat om de dance-afsluiter. Al is dat niet heel normaal op vrijdag. Toch subheadliner?
Radiohead sluiten de dag af gewoon omdat het Radiohead is, die dulden geen acts meer achter zich (is al enkele jaren zo..)
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
418
103
Wat is realistischer?

22:00 - 00:00 : Radiohead
01:00 - 02:00 : O&TW
of
22:00 - 23:00 : O&TW
00:00 - 02:00 : Radiohead
of
O&TW Barnheadliner?
 

E.B.B.A

Playlistbediener
18 jan 2017
9
0
Om even terug te komen op Ed Sheeran. Hij had een paar weken geleden aangekondigd dat hij binnen de 4 maanden in Ned. Zou staan en binnen de 2 jaar in België..... Twee jaar is best lang....

Het zou wel een goede RW naam zijn!!! ?
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
448
61
Denk O&TW gewoon voor Radiohead. Killers zou er zelfs nog tussen passen m.i.... of geen Killers of de zondag...
 

DJTHOMASTY

Playlistbediener
6 nov 2016
26
0
op de website van rock werchter staat die allesinds niet bij de zes groten die reeds zijn aangekondigd, maar onder een rijtje van Alt j, Imaging dragons en Blink 182 ...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.489
1.996
op de website van rock werchter staat die allesinds niet bij de zes groten die reeds zijn aangekondigd, maar onder een rijtje van Alt j, Imaging dragons en Blink 182 …
Alles staat op alfabetische volgorde (buiten de heads) , wanneer dringt het door bij iedereen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.060
Ik hoop dat deze gewoon voor de Killers en Radiohead op de main speelt.
 

DJTHOMASTY

Playlistbediener
6 nov 2016
26
0
DJTHOMASTY wrote:
op de website van rock werchter staat die allesinds niet bij de zes groten die reeds zijn aangekondigd, maar onder een rijtje van Alt j, Imaging dragons en Blink 182 …


Alles staat op alfabetische volgorde (buiten de heads) , wanneer dringt het door bij iedereen?

dus ze zijn geen sub headliner ... ?
 

Kenneth

Playlistbediener
7 feb 2016
10
0
DJTHOMASTY wrote:
op de website van rock werchter staat die allesinds niet bij de zes groten die reeds zijn aangekondigd, maar onder een rijtje van Alt j, Imaging dragons en Blink 182 …


Alles staat op alfabetische volgorde (buiten de heads) , wanneer dringt het door bij iedereen?

Tot nog toe lijkt het echter wel dat er elke dag 2 namen vanboven staan. Aangezien OATW en Alt-J er niet bijstaan kunnen we er van uit gaan dat vrijdag en zondag nog een grote naam te verwachten is?

Of zouden het er bij donderdag en zaterdag enkel 2 zijn vanwege de co-headlineconstructie?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.119
2.304
jefferke wrote:
DJTHOMASTY wrote:
op de website van rock werchter staat die allesinds niet bij de zes groten die reeds zijn aangekondigd, maar onder een rijtje van Alt j, Imaging dragons en Blink 182 …


Alles staat op alfabetische volgorde (buiten de heads) , wanneer dringt het door bij iedereen?


dus ze zijn geen sub headliner … ?
Laat ons dat hopen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.489
1.996
jefferke wrote:
DJTHOMASTY wrote:
op de website van rock werchter staat die allesinds niet bij de zes groten die reeds zijn aangekondigd, maar onder een rijtje van Alt j, Imaging dragons en Blink 182 …


Alles staat op alfabetische volgorde (buiten de heads) , wanneer dringt het door bij iedereen?


dus ze zijn geen sub headliner … ?
Ze zijn geen Co headliner zoals Arcade Fire en Kol of System en Linkin Park. Maar mogelijks wel sub. Je zou er van uit kunnen gaan dat Imagine Dragons sub is voor die donderdag co's. Subheadliner is een vaag en nietszeggend begrip, want dat kan iedereen zijn en dus niet belangrijk.
Dat ze als 3de laatste op Werchter gaan staan lijkt mij zo onwaarschijnlijk, 1 van de beste Belgische hype-machines van de laatste jaren. Barn 2x, PKP head!, Sportpaleis in no time uitverkocht. Daarom lijkt een derde Barn passage ook onwaarschijnlijk (hoewel ze zelf spreken van 3 maal is scheepsrecht).
En als "dance"afsluiter, zoals Stromae in 2014 of Arsenal in 2011, zie ik met Radiohead niet gebeuren eerlijk gezegd. Denk niet dat die mannen willen dat ze niet de laatste groep zijn. Al dachten we dat van de Peppers vorig jaar ook.
Dus wat ik hoop: Dance afsluiter of Barn. Wat ik denk: plaatsje voor Radiohead.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.060
DJTHOMASTY wrote:
jefferke wrote:
DJTHOMASTY wrote:
op de website van rock werchter staat die allesinds niet bij de zes groten die reeds zijn aangekondigd, maar onder een rijtje van Alt j, Imaging dragons en Blink 182 …


Alles staat op alfabetische volgorde (buiten de heads) , wanneer dringt het door bij iedereen?


dus ze zijn geen sub headliner … ?


Ze zijn geen Co headliner zoals Arcade Fire en Kol of System en Linkin Park. Maar mogelijks wel sub. Je zou er van uit kunnen gaan dat Imagine Dragons sub is voor die donderdag co’s. Subheadliner is een vaag en nietszeggend begrip, want dat kan iedereen zijn en dus niet belangrijk.
Dat ze als 3de laatste op Werchter gaan staan lijkt mij zo onwaarschijnlijk, 1 van de beste Belgische hype-machines van de laatste jaren. Barn 2x, PKP head!, Sportpaleis in no time uitverkocht. Daarom lijkt een derde Barn passage ook onwaarschijnlijk (hoewel ze zelf spreken van 3 maal is scheepsrecht).
En als “dance”afsluiter, zoals Stromae in 2014 of Arsenal in 2011, zie ik met Radiohead niet gebeuren eerlijk gezegd. Denk niet dat die mannen willen dat ze niet de laatste groep zijn. Al dachten we dat van de Peppers vorig jaar ook.
Dus wat ik hoop: Dance afsluiter of Barn. Wat ik denk: plaatsje voor Radiohead.

Of gewoon een plaatsje voor de sub voor Radiohead? Het is niet zo dat O&TW een bom geld moet gekost hebben hé? En vrijdagtickets verkopen ze hier niet mee. Tenslotte is het internationaal gezien helemaal geen bekende naam.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.489
1.996
Ja, internationaal gezien is dit niks. Kijk maar eens naar de reacties van de niet-belgen op efestivals. 3de laatste kan, zie het alleen niet gebeuren, mag ook bij de hoop gedachte, want dan valt hij makkelijk te negeren, zonder een goeie plaats voor Radiohead weg te geven. Want ik "haat" de muziek van Oscar.
Zo vind ik dat the weeknd niks te zoeken zou hebben voor FF, heb daar evenveel mee. Als the Killers komen zal er na hun bekendmaking wel veel duidelijk worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.060
Jep. Ik hoop echt dat we Oscar en The Wolf (en het bijbehorende publiek) niet moeten doorstaan (vlak) voor RH. Wat een ellende.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
431
22
Of ze zijn toch gewoon sub omdat de organisatie gelooft dar RH die dag wel quasi op zijn eentje uitverkoopt?
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
met alle respect, maar ik zou het een schande vinden dat oscar & the wolf net voor radiohead of na hen zou spelen

dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar muzikaal komen die nog niet aan de enkels van radiohead
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken