Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.752
Ik verwacht ofwel Bon Iver, Alt-J of Frank Ocean maar @mattman misschien weet jij wat meer? ?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Zou leuk zijn als ze met iets origineels komen dat nog niet voor festivals bekend is gemaakt. Bijvoorbeeld Car Seat Headrest of iets dergelijks.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Zou leuk zijn als ze met iets origineels komen dat nog niet voor festivals bekend is gemaakt. Bijvoorbeeld Car Seat Headrest of iets dergelijks.

Car Seat Headrest die een aparte aankondiging krijgt?
Dat is toch te gek voor woorden (zou voor mij wel los de beste band op de affiche zijn)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.389
3.411
Logisch nu blijkt dat RW ook Music For Life steunt. Nog een mooie naam erbij morgen en dan direct een hele week promo maken op stubru zodat er wat extra kaarten verkocht worden voor het goede doel. Zo'n actie zonder extra namen zou maar weinig opbrengen anders...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar wel 3 vermoedens: The XX, Bastille of Bon Iver.

Ik hoop op nog iets anders dan één van die drie. En anders hoop ik zeker niet op Bastille. Laat ze die maar in een pakketje met 5 namen stoppen volgend jaar, zodat hun kutheid minder opvalt.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
EddieVerder wrote:
Zou leuk zijn als ze met iets origineels komen dat nog niet voor festivals bekend is gemaakt. Bijvoorbeeld Car Seat Headrest of iets dergelijks.


Car Seat Headrest die een aparte aankondiging krijgt?
Dat is toch te gek voor woorden (zou voor mij wel los de beste band op de affiche zijn)

Die post was ik achter tegelijkertijd aan het typen met eerste post erboven, dus wist tijdens typen niet dat het bij één naam zou blijven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.752
Bastille had paar weken terug ook een concert gegeven in de AB, misschien via die actie nu van de warmste week.. Nu weer?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Bastille had paar weken terug ook een concert gegeven in de AB, misschien via die actie nu van de warmste week.. Nu weer?

Denk positief. Denk aan leuke dingen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.752
Overigens komt Les Ardentes morgen ook met nieuws.. Ik geloof er echter niet in dat RW een naam als Frank Ocean gaat laten liggen.. Vorig jaar stonden daar Pharrell (stond op RW15) en Future als Rnb headliners.. Dus daarbij reken ik nu eigenlijk op Chance The Rapper ofso die geen concert heeft gegeven tijdens z'n EU tour hier of Rae Sremmurd ofso..
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Wie kunnen we eigenlijk verwachten dan morgen als nieuwe naam?? Ik ga ervan uit dat t de sub voor radiohead gaat zijn aangezien daar nu al aardig wat kanshebbers voor zijn die op andere festivals staan (alt j, bon iver etc)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Overigens komt Les Ardentes morgen ook met nieuws.. Ik geloof er echter niet in dat RW een naam als Frank Ocean gaat laten liggen.. Vorig jaar stonden daar Pharrell (stond op RW15) en Future als Rnb headliners.. Dus daarbij reken ik nu eigenlijk op Chance The Rapper ofso die geen concert heeft gegeven tijdens z’n EU tour hier of Rae Sremmurd ofso..

Hangt natuurlijk ook af van wat Frank Ocean eist. Kwam in 2013 niet voor minder dan Barnheadliner + eiste dat er een package deal met Earl Sweatshirt, Odd Future en Trash Talk kwam. En dat alles om dan vervolgens in een halflege tent te staan...

Overigens moeten we Bastille morgen niet verwachten. Concert in Sportpaleis is nog niet uitverkocht, en vorige editie werd Ellie Goulding om die reden pas in februari aangekondigd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.752
Volgens mij weet ie wel nog steeds waar ie begon enzo maar volgens heeft die nu minder invloed als vroeger (kwam toen ook gewoon met Earl en Tyler naar de Grammy's) maar dat die nu echt wel veel minder invloed hebben hoor.. Denk als ie komt dat die niet zo'n eisen meer zal hebben gesteld.. Waren toen bijna broers en veel closer met elkaar aan het werk dan nu denk ik.. Die familie is zowat uiteen gerafeld en iedereen ging zowat z'n eigen weg..

Klinkt wel logisch voor Bastille ja, maakt het 't voor Bon Iver misschien nog aannemelijker, das gewoon al uitverkocht lol
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Tja er kan morgen natuurlijk ook de eerste "dance of dj" afsluiter uit de hoed komen, Netsky, Major Lazer, Justice, Deadmau5 of 2 Many Dj's ofzo... echter hoop ik ook op een verrassing en niet op Bastille... The xx, kan, maar krijg ik het niet warm van. Bon Iver zie ik eerder ergens in een setje namen binnenkomen...
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Hoe groot schatten we de kans in dat The xx morgen als sub voor Radiohead aangekondigd wordt? Of dat die überhaupt komen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken