Lijkt me toch niet dat Arcade Fire headliner is donderdag hoor. Wordt ook nergens vermeld in de post die Werchter plaatste toen ze hen bevestigden, terwijl dit bij Foo Fighters, Radiohead en Linkin Park wel het geval was. En laat ons eerlijk zijn, Arcade Fire is ook gewoon geen headlinermateriaal. Donderdag is de moeilijkste dag om uit te verkopen, dat kan die band niet trekken. Die zijn sowieso sub. Ik ben vrij zeker dat het Green Day wordt. Ik snap niet goed dat er hier mensen zijn die denken dat die eventjes in juni/juli naar een zaal gaan komen. Ze staan in februari al Vorst. 2 verschillende zaalshows op 4 maanden, dat lijkt me zeer onrealistisch. KoL zou ook kunnen, maar of ze dat durven betwijfel ik. De hoeveelste keer zou dat al niet zijn op korte tijd? En ze hebben daar de laatste keer veel kritiek op gehad. Dus mijn gok blijft Green Day op donderdag.
Guns’n Roses/Rammstein, Aerosmith, Prophets Of Rage, Sabaton en Slipknot zullen dan wel de eerste namen voor GMM worden.
Green Day werd door een insider op Graz al afgeschreven, daarom dat we er geen rekening meer mee houden. En mattman zegt nu dat we vrijdag iets kleinere namen krijgen. Ik zie geen reden om nog langer met GD te wachten dus...