Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Maar deze week worden we wellicht niet wijzer, aangezien ze met een handjevol namen zullen komen ipv een headliner.

Hoe weet je dit zo zeker?

Even een gokje wagen:
Blink 182
Fleet Foxes
Alt-J
Prophets Of Rage
Justice

Zou heel mooi zijn, ik zou haast overwegen om een combi te kopen (wat voor mij geleden is van 2010)
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Dat is een aardig lijstje! Daar zou ik heel blij mee zijn :)
Doe daar nog White Lies, Flogging molly, Airbourne en Kasabian bij en werchter kan voor mij niet meer stuk
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Placebo staat op Highfield eind augustus. Kans lijkt me dus wel aanzienlijk dat ze headliner zijn op Pukkelpop en daarmee (wellicht) Werchter niet aandoen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
mattman wrote:
Maar deze week worden we wellicht niet wijzer, aangezien ze met een handjevol namen zullen komen ipv een headliner.


Hoe weet je dit zo zeker?

Even een gokje wagen:
Blink 182
Fleet Foxes
Alt-J
Prophets Of Rage
Justice

Zou heel mooi zijn, ik zou haast overwegen om een combi te kopen (wat voor mij geleden is van 2010)

Ik heb die info horen 'waaien'. ;-) Eén van die namen zit er alvast tussen. :)

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
mattman wrote:
Maar deze week worden we wellicht niet wijzer, aangezien ze met een handjevol namen zullen komen ipv een headliner.


Hoe weet je dit zo zeker?

Even een gokje wagen:
Blink 182
Fleet Foxes
Alt-J
Prophets Of Rage
Justice

Zou heel mooi zijn, ik zou haast overwegen om een combi te kopen (wat voor mij geleden is van 2010)
Direct zoveel grote namen in 1 klein pakketje heb ik ze nog niet veel zien doen.. Ik schat 2 van die namen + 3 kleinere namen
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Hoe snel gaan de combis eigenlijk altijd bij werchter?? Wil namelijk graag gaan met wat vrienden alleen een paar van hen twijfelen nog.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Hoe snel gaan de combis eigenlijk altijd bij werchter?? Wil namelijk graag gaan met wat vrienden alleen een paar van hen twijfelen nog.

Duurt meestal wel een paar maanden. Geen zekerheden natuurlijk. In 2015 waren de combi's eind maart uitverkocht.
In 2014 op 5 april helemaal uitverkocht, combi's per 18 februari.
2013 waren de combi's pas begin mei uitverkocht.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Duurt meestal wel een paar maanden. Geen zekerheden natuurlijk. In 2015 waren de combi’s eind maart uitverkocht.
In 2014 op 5 april helemaal uitverkocht, combi’s per 18 februari.
2013 waren de combi’s pas begin mei uitverkocht.

Zelfs de weekendkaarten voor BKS zijn nog niet uitverkocht...dus de RH AF combi lijkt qua kaartverkoop mee te vallen. Ik meende ook dat RW altijd een waarschuwing gaf als er bepaalde kaarten bijna uitverkocht waren.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
neracroft wrote:
mattman wrote:
Maar deze week worden we wellicht niet wijzer, aangezien ze met een handjevol namen zullen komen ipv een headliner.


Hoe weet je dit zo zeker?

Even een gokje wagen:
Blink 182
Fleet Foxes
Alt-J
Prophets Of Rage
Justice

Zou heel mooi zijn, ik zou haast overwegen om een combi te kopen (wat voor mij geleden is van 2010)


Ik heb die info horen ‘waaien’.
1f609.svg
Eén van die namen zit er alvast tussen.
1f642.svg

Ik gok op alt-J. Verder hopen op Phoenix!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
mattman wrote:
neracroft wrote:
mattman wrote:
Maar deze week worden we wellicht niet wijzer, aangezien ze met een handjevol namen zullen komen ipv een headliner.


Hoe weet je dit zo zeker?

Even een gokje wagen:
Blink 182
Fleet Foxes
Alt-J
Prophets Of Rage
Justice

Zou heel mooi zijn, ik zou haast overwegen om een combi te kopen (wat voor mij geleden is van 2010)


Ik heb die info horen ‘waaien’.
1f609.svg
Eén van die namen zit er alvast tussen.
1f642.svg



Ik gok op alt-J. Verder hopen op Phoenix!

Ik denk juist Prophets of Rage. Die hebben al veel meer data bekend gemaakt. Van mij hoeven ze echter niet per se, dus hoop zelf op Fleet Foxes of Blink 182. Voor de verdere namen in het pakketje vrijdag gok ik op:

Rag N Bone Man, Angel Olsen, MØ en Fritz Kalkbrenner
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Denk dat we Tom Odell ook wel kunnen toevoegen aan kanshebbers voor Werchter aangezien hij op Concert At Sea speelt.
 

Elafro

Playlistbediener
8 nov 2014
14
0
Lijkt me toch niet dat Arcade Fire headliner is donderdag hoor. Wordt ook nergens vermeld in de post die Werchter plaatste toen ze hen bevestigden, terwijl dit bij Foo Fighters, Radiohead en Linkin Park wel het geval was. En laat ons eerlijk zijn, Arcade Fire is ook gewoon geen headlinermateriaal. Donderdag is de moeilijkste dag om uit te verkopen, dat kan die band niet trekken. Die zijn sowieso sub. Ik ben vrij zeker dat het Green Day wordt. Ik snap niet goed dat er hier mensen zijn die denken dat die eventjes in juni/juli naar een zaal gaan komen. Ze staan in februari al Vorst. 2 verschillende zaalshows op 4 maanden, dat lijkt me zeer onrealistisch. KoL zou ook kunnen, maar of ze dat durven betwijfel ik. De hoeveelste keer zou dat al niet zijn op korte tijd? En ze hebben daar de laatste keer veel kritiek op gehad. Dus mijn gok blijft Green Day op donderdag.

Guns'n Roses/Rammstein, Aerosmith, Prophets Of Rage, Sabaton en Slipknot zullen dan wel de eerste namen voor GMM worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken