Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Yann wrote:
ChiquitaChaser wrote:
Yannick wrote:
Kereltje wrote:
Die Antwoord, Phoenix, Two Door Cinema Club en Fleet Foxes bevestigd voor BBK Bilbao.


Alles mag doorkomen! Behalve Die Antwoord, ik snap echt de hype niet rond hen.. Echt niet


Bwa, in een tent is die antwoord echt wel een “bommeke”. Herinner mij hun optreden in 2012 (in de Pyramide), redelijk vetjes toen wel….
main stage is wat anders denk ik.


Deze zomer sloten ze een dag af op de main stage van Pukkelpop (na Rihanna). Veel te veel cuts en blabla. Jammer want anders inderdaad dikke feest!


Deze act had wel zijn momenten maar de grap is ondertussen wel verteld. Gingen die er niet eindelijk de brui aan geven?

Ohja, één van de overige RW headliners is er eentje die een aantal mensen hier heel blij gaan maken (anderen zullen deze niet headlinerwaardig vinden). Ik ben héél blij.
1f642.svg

Arcade Fire dan zeker?

wel raar dat je zo expliciet zegt "één van de overige" er is toch nog maar 1 overige headliner?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Deze act had wel zijn momenten maar de grap is ondertussen wel verteld. Gingen die er niet eindelijk de brui aan geven?

Ohja, één van de overige RW headliners is er eentje die een aantal mensen hier heel blij gaan maken (anderen zullen deze niet headlinerwaardig vinden). Ik ben héél blij.
1f642.svg

Volgens mij waren ze verkeerd gequote en hebben ze dat zelf meteen rechtgezet. We zijn dus nog niet van ze af.

"Eén van de overige"? Komt er dus nog een co-headliner constructie aan?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Yannick wrote:
Pearl Jam
1f440.svg



Of Metallica ?
Vrijdag nieuw album + bekendmaking Tour + nieuwe namen Werchter.
het moet gewoon !
1f600.svg
Dat was ten eerste een mopje lol, ten tweede geloof ik er niks van.. Naast FF, SOAD en LP nu ook Metallica.. Dan ga je maar 1 publiek aanspreken als je dat opstelt qua headliners
Ben benieuwd @mattman haha
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Wie hier zou er zeggen dat Metallica of Pearl Jam niet headliner waardig is? xD

Ik hoop op Arcade Fire - Green day maar verwacht KOL - Arcade Fire

Kings of Leon was er voor het laatst in 2014, zouden als ze komen hetzelfde schema kwa jaren hebben als Editors vorig jaar (Jaar wel, jaar niet, 2 jaar wel, 2 jaar niet, jaar wel). Hebben ondertussen ook weer een nieuw album. Lijkt me dus best een grote kanshebber als Werchter lievelingetje.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
ChiquitaChaser wrote:
Yannick wrote:
Pearl Jam
1f440.svg



Of Metallica ?
Vrijdag nieuw album + bekendmaking Tour + nieuwe namen Werchter.
het moet gewoon !
1f600.svg



Dat was ten eerste een mopje lol, ten tweede geloof ik er niks van.. Naast FF, SOAD en LP nu ook Metallica.. Dan ga je maar 1 publiek aanspreken als je dat opstelt qua headliners
Ben benieuwd @mattman haha
En wat denk je dat Metallica was? Gerucht, Mop of inside info ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ohja, één van de overige RW headliners is er eentje die een aantal mensen hier heel blij gaan maken (anderen zullen deze niet headlinerwaardig vinden). Ik ben héél blij.

@mattman Dat moet haast wel iets moeilijks/indie/hipster zijn.....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Yannick wrote:
ChiquitaChaser wrote:
Yannick wrote:
Pearl Jam
1f440.svg



Of Metallica ?
Vrijdag nieuw album + bekendmaking Tour + nieuwe namen Werchter.
het moet gewoon !
1f600.svg



Dat was ten eerste een mopje lol, ten tweede geloof ik er niks van.. Naast FF, SOAD en LP nu ook Metallica.. Dan ga je maar 1 publiek aanspreken als je dat opstelt qua headliners
Ben benieuwd @mattman haha


En wat denk je dat Metallica was? Gerucht, Mop of inside info ?

Ik hoopte altijd dat Metallica een mop was. :-(

Maar genoeg nu over Arcade Fire en Metallica. Morgen is er weer een dag.
 

Davidprimer

Playlistbediener
10 nov 2016
22
0
Laat Arcade Fire, Alt-J, Belle & Sebastian, Fleet Foxes, Phoenix, Two Door Cinema Club maar allemaal komen!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Warpaint, Fleet Foxes, Phoenix en Flaming Lips in het Werchter-weekend in Spanje (Vida Festival).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken