Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

jesse453

Randprogramma
4 feb 2014
113
0
Phoenix en two door cinema club, leuk! :-D wordt het dan weer net zo'n zonnige werchter als in 2013? Heb bij allebei toen heerlijk op de wei van ze genoten
 

jesse453

Randprogramma
4 feb 2014
113
0
Oh, en @mattman, ik zou imagine dragons wel zo'n naam vinden waarvan sommige mensen het headliner onwaardig vinden maar die er wel eens zou kunnen staan
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
138
3
Imagine dragons als headliner Main Stage gaat echt nie gebeuren. Is niet populair genoeg in België, wordt ook weinig gespeeld. Op donderdag moet er overigens ofwel n grote naam ofwel een sterk headliners-duo
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
De namen die de laatste tijd langskomen maken mij erg gelukkig! Beloofd een mooie editie te worden zo. Foo Fighters had ik tot twee weken geleden totaal niet verwacht, dat was al een mooie verrassing. Als ik nu ook nog Flaming Lips, Warpaint, Imagine Dragons, Birdy, Fleet Foxes en Alt-J voorbij zie komen, dan komt het wel weer goed met een mooi uitgebalanceerd programma. Zelf hoop ik nog op wat hardere dagopvulling zoals Wolfmother, Biffy Clyro en Blink182.

Morgenochtend om 9.00 uur gelijk tickets halen. Ben benieuwd waar ze om 16.00 uur nog mee komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Imagine Dragons hebben, in tegenstelling tot Bastille, een stuk ingeboet aan populariteit. En toen ze nog wel écht populair waren stonden ze ook maar gewoon 's middags in de Barn. Tijdens de voetbal.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Voorverkoop.

Ik heb trouwens een mail ontvangen voor tickets, maar niet voor de voorverkoop… Geen link dus om door te geven helaas!

Die begint toch zaterdag? ^^
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Er is al een vervroegde voorverkoop die morgenochtend start voor mensen die in 2016 hun ticket hadden geregistreerd (en het niet waren vergeten :) ).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Joslittel wrote:
Morgenochtend om 9.00 uur gelijk tickets halen. Ben benieuwd waar ze om 16.00 uur nog mee komen.

Morgenochtend al? mis ik iets?

Inderdaad de voorverkoop voor mensen die hun 2016 ticket geregistreerd hebben. Gelukkig heb ik dat alsnog gedaan. Verwacht niet dat alles zaterdag al uitverkoopt, maar het is wel een veilig gevoel dat ik dat nu rustig morgen kan doen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Ahh wat chill voor jullie. Het is in jaren dat ik niet ben gegaan dit jaar. Dus ik mag lekker zaterdag in de rij zitten :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
De persoon die op Graz de hele festivaltour van Radiohead lekte vertelt nu dat Green Day niet op Rock Werchter staat.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Dat hangt er een beetje vanaf wat ervoor in de plaats komt…

Kings of Leon? xD Ik verwacht met de laatste geruchten nu sowieso Arcade Fire. Moet alleen nog wel wat naast. Weet niet of er nog een verassing komt en anders zal het KOL wel zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Zo, eventjes updaten;

The War On Drugs - Arcade Fire - Kings Of Leon - Netsky
The Lumineers - Bastille - Alt-J - Radiohead
Blink-182 - Prophets Of Rage - System Of A Down - Linkin Park
Royal Blood - Kasabian - Foo Fighters

Barn: The XX, Elbow, Sigur Ros, Bon Iver
Klub C: M83, Major Lazer, Moderat, Fritz Kalkbrenner
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Het hoeft ook niet per se een naam te zijn die we al kennen natuurlijk. We zijn amper midden november, vele grote festivals hebben nog flink wat headliners aan te kondigen. Lees: er komen ongetwijfeld nog headlinerwaardige namen bij in het festivalcircuit.

Morgen zullen we al meer weten. Indien we dan geen grote naam voor donderdag krijgen mogen we toch veronderstellen dat die headliner niet uit het rijtje KoL/Green Day/Arcade Fire komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken