Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

En ook de naam van Phoenix duikt de eerste keer op voor 2017:
http://www.nme.com/news/phoenix-tease-return-1858049

In 2010 4e laatste op mainstage, in 2013 zelfs subheadliner. Ik ben fan! Al is dit ook een ideale Dour (of Les Ardentes)-headliner.

Rammstein komt ook weer met zomerfestivals, zal wel geen Werchter worden maar ben benieuwd waar ze dan wel komen!
http://www.rammsteinworld.com/actualite-966-annonce-imminente-d-une-tournee-des-festivals-2017

Sufjan Stevens zal niet touren
Maar die was wel weer bezig zeker aan een nieuw album, of niet?

Ik zag van de week trouwens dat Death Cab For A Cutie weer maar is een paar shows heeft aangekondigd in de VS, een aantal lossen concertjes gewoon.. Maar toch

@Mattman: Nog steeds geen mail ontvangen met een link ... ik ga er vanuit dat ik gewoon niet geregistreerd heb vorig jaar, helaas...

Soulwax verkoopt 2x AB uit in minder dan een uur.
Ze zullen wel ergens laat in de KluB C te staan.

Soulwax verkoopt 2x AB uit in minder dan een uur.
Ze zullen wel ergens laat in de KluB C te staan.
Hadden de broertjes Dewaele geen onenigheid met de organisatie? Volgens mij hebben ze bij hun laatste tours RW ook links laten liggen...

Jammer van The National. Ik las op hun twitter dat ze volgende zomer een eigen festival willen organiseren in Kopenhagen in augustus, was wel een Deens artikel dus niet zeker over de inhoud

Nou dat van The National kan al half van de baan, een van de mannen gaat een festival oprichten genaamd Haven in Denemarken.. Kan dan misschien zijn dat ze bv PKP gaan doen..

Aha dan had ik het dus goed gelezen! Misschien is dat net de reden dat ze zelf nog niet zullen optreden?

Waarom zouden de gebroeders Dewaele onenigheid hebben met RW?
Stonden er toch al zeer veel?
Soulwax: 05-06-08
2manydjs: 04-06-08-09

Aha dan had ik het dus goed gelezen! Misschien is dat net de reden dat ze zelf nog niet zullen optreden?
Kan wel dat de volledige focus ligt op het managen van dat festival, net zoals bij Eaux Claires maar dan nog is PKP de week erna pas, net zoals LL en R&L bv

Waarom zouden de gebroeders Dewaele onenigheid hebben met RW?
Stonden er toch al zeer veel?
Soulwax: 05-06-08
2manydjs: 04-06-08-09
Zoals je ziet dus wel al 7 jaar geleden. Meen ooit eens gelezen te hebben dat ze ruzie hadden met de organisatie van Rock Werchter. Anders hadden ze bij hun tours na 2009 ook zeker nog wel een keer op RW gestaan, in welke hoedanigheid dan ook.

Die Antwoord, Phoenix, Two Door Cinema Club en Fleet Foxes bevestigd voor BBK Bilbao.
Alles mag doorkomen! Behalve Die Antwoord, ik snap echt de hype niet rond hen.. Echt niet

Kereltje wrote:
Die Antwoord, Phoenix, Two Door Cinema Club en Fleet Foxes bevestigd voor BBK Bilbao.

Alles mag doorkomen! Behalve Die Antwoord, ik snap echt de hype niet rond hen.. Echt niet

Bwa, in een tent is die antwoord echt wel een "bommeke". Herinner mij hun optreden in 2012 (in de Pyramide), redelijk vetjes toen wel....
main stage is wat anders denk ik.

Yannick wrote:
Kereltje wrote:

Bwa, in een tent is die antwoord echt wel een “bommeke”. Herinner mij hun optreden in 2012 (in de Pyramide), redelijk vetjes toen wel….

Deze zomer sloten ze een dag af op de main stage van Pukkelpop (na Rihanna). Veel te veel cuts en blabla. Jammer want anders inderdaad dikke feest!

ChiquitaChaser wrote:
Yannick wrote:
Kereltje wrote:

Bwa, in een tent is die antwoord echt wel een “bommeke”. Herinner mij hun optreden in 2012 (in de Pyramide), redelijk vetjes toen wel….

Deze zomer sloten ze een dag af op de main stage van Pukkelpop (na Rihanna). Veel te veel cuts en blabla. Jammer want anders inderdaad dikke feest!

Deze act had wel zijn momenten maar de grap is ondertussen wel verteld. Gingen die er niet eindelijk de brui aan geven?

Ohja, één van de overige RW headliners is er eentje die een aantal mensen hier heel blij gaan maken (anderen zullen deze niet headlinerwaardig vinden). Ik ben héél blij. :-)

Users who are viewing this thread