Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Paddy wrote:
Shaverion wrote:
Op de snelheid van het verkopen van tickets is echt geen pijl te trekken. Ik ben er elk jaar voor de zekerheid op tijd bij maar is nog nooit nodig geweest.

Voor mij hetzelfde. Ik verwacht dit jaar wel een wat snellere verkoop. Glastonbury is al uitverkocht, dus dat zal Britten ook wat sneller over de streep trekken. Nederlandse Radioheadliefhebbers zullen waarschijnlijk eerst voor BKS gaan. Ik denk dat de dagtickets wel rap zullen gaan.

Glastonbury is elk jaar al uitverkocht hoor. Dat maakt geen verschil.

Als je in GB woont, geen kaartje hebt voor Glastonbury en wel naar Radiohead wil, dan is Werchter 1 van de eerste festivals waar je dan naar gaat kijken om naar toe te gaan. Ik zag op Facebook al verschillende reacties in die strekking.

Ik denk dat Bastille – kings of leon – greenday best een mogelijkheid is voor de donderdag.
...

Het zou best kunnen, maar ik hoop dat je er naast zit. Wordt anders op tijd terug naar de camping.

Over die presale gesproken... Ik heb net een bericht gekregen van m'n werk dat ik dit weekend 2 dagen van 's ochtends tot 's avonds moet werken (ik werk als cameraman in een filmcrew...).

Is er iemand die zijn ticket geregistreerd heeft maar die toch vrijdag nog geen ticket wil kopen? Ik zou eeuwig dankbaar zijn met een pre sale link, zodat ik me geen zorgen moet maken op m'n werk. Die dankbaarheid zou zich uiteraard kunnen vertalen in een getrakteerde pint op de wei. of twee.

:-)

Zie het ook niet echt gebeuren, maar Daft Punk word precies wel wat vaker gedraaid op Studio Brussel de laatste weken/maanden.

Er wordt hier gezegd dat Green Day de donderdag niet kan dragen en dat een co-headlinerconstructie niet mogelijk is.
Laatste passage in 2013: Donderdag uitverkocht en als sub The National met 75 min speeltijd en nadien Netsky erachter mt ook 75 min. Het kan dus weld egelijk hoor. Waarom dit jaar niet nogmaals met The National zelf.
Moet er wel bij bekennen: was pas als laatste dag uitverkocht en was maar een dag of 2-3 voor het festival, maar uitverkocht is uitverkocht...

Was iets van een
20:00 - 21:15: National
22:05-0:25: Green Day
1:15 - 2:30 Netsky

amoors wrote:
Ik denk dat Bastille – kings of leon – greenday best een mogelijkheid is voor de donderdag.

Het zou best kunnen, maar ik hoop dat je er naast zit. Wordt anders op tijd terug naar de camping.
Of hele avond Barn haha

Naast Green Day heb je nu dus nog The XX, Alt-J, The National, Kings Of Leon, Arcade Fire en Kasabian die een plaatsje kunnen hebben op die donderdag en met enkel die 2 verkoop je inderdaad pas de laatste paar dagen uit, was denk ik ook het geval bij die donderdag dat ze aan de laatste tickets pas zaten en dat was met een in mijn opzicht véél duurder programma op de main dan wat je voorstelt..

Over die presale gesproken… Ik heb net een bericht gekregen van m’n werk dat ik dit weekend 2 dagen van ’s ochtends tot ’s avonds moet werken (ik werk als cameraman in een filmcrew…).

Is er iemand die zijn ticket geregistreerd heeft maar die toch vrijdag nog geen ticket wil kopen? Ik zou eeuwig dankbaar zijn met een pre sale link, zodat ik me geen zorgen moet maken op m’n werk. Die dankbaarheid zou zich uiteraard kunnen vertalen in een getrakteerde pint op de wei. of twee.
Ik dacht dat ik m'n ticket had geregistreerd, maar heb nog geen mail ontvangen. Is dus best mogelijk dat ik 't niet had gedaan en gewoon vergeten ben... Maar als ik een link krijg, krijg je 'm van mij, ik bestel sowieso niet vooraf, want heb nog niemand gevonden die met me mee wil :(

mattman wrote:
Over die presale gesproken… Ik heb net een bericht gekregen van m’n werk dat ik dit weekend 2 dagen van ’s ochtends tot ’s avonds moet werken (ik werk als cameraman in een filmcrew…).

Is er iemand die zijn ticket geregistreerd heeft maar die toch vrijdag nog geen ticket wil kopen? Ik zou eeuwig dankbaar zijn met een pre sale link, zodat ik me geen zorgen moet maken op m’n werk. Die dankbaarheid zou zich uiteraard kunnen vertalen in een getrakteerde pint op de wei. of twee.

Ik dacht dat ik m’n ticket had geregistreerd, maar heb nog geen mail ontvangen. Is dus best mogelijk dat ik ’t niet had gedaan en gewoon vergeten ben… Maar als ik een link krijg, krijg je ‘m van mij, ik bestel sowieso niet vooraf, want heb nog niemand gevonden die met me mee wil
1f641.svg

Redder! Super! Nu alvast 1000 keer bedankt. :-)

of nog beter, gewoon helemaal niet.
of de woensdag op de camping ofzo

Ja samen met Linkin Park, en dan mogen de echte fijnproevers lekker de weide op terwijl de mensen die er geen verstand van hebben op de camping moeten blijven. Op Main Stage speelt Arcade Fire vervolgens een set voor een ramvolle weide en dat met The Van Jets als subheadliner en Ronnie Knex & Lil Kleine als danceafsluiter

Nee, zonder grappen. Green Day verkoopt gewoon meer kaarten dan Arcade Fire. Simple as that. Ik vind Arcade Fire ook een betere band, maar realistisch gezien is het gewoon een kleinere band dan Green Day (en Metallica, The Cure en Muse die je eerder aanhaalde).

Rock Torhout wrote:
mattman wrote:

Ik dacht dat ik m’n ticket had geregistreerd, maar heb nog geen mail ontvangen. Is dus best mogelijk dat ik ’t niet had gedaan en gewoon vergeten ben… Maar als ik een link krijg, krijg je ‘m van mij, ik bestel sowieso niet vooraf, want heb nog niemand gevonden die met me mee wil.

Redder! Super! Nu alvast 1000 keer bedankt.
1f642.svg

Ik zou je graag helpen mattman, ben me alleen ook vergeten te registreren vorig jaar..

In die mail staat wel; "Belangrijk: jouw unieke code kan slechts voor één bestelling gebruikt worden en is niet overdraagbaar. De gebruikelijke verkoopsvoorwaarden zijn van toepassing."

Wellicht moet die kaart dus op dezelfde naam als die van vorig jaar staan?

@Gloeilamp, in ieder geval toch bedankt om het te overwegen.

@Joe, ik hoop van niet. Vorig jaar was dat in ieder geval niet het geval, toen kon je gewoon een andere naam op je ticket zetten.

edit: Dat zou geen probleem moeten zijn. Ik zie dat op de vorige presale mails net hetzelfde zinnetje stond, maar toen kon je altijd nog gewoon een eigen naam op je ticket ingeven.

1f642.svg

Ik heb nog een pre-sale code voor je. Als je hem nog nodig hebt moet je me maar even een PB sturen :)

De organisator van Primavera bevestigt dat Gorillaz en Nick Cave niet beschikbaar zijn voor festivals, en dat The National volgende zomer uberhaupt niet naar Europa komt.

Ook nog geen mail gehad over de presale. Raar want vorig jaar hier wel gebruik van gemaakt.

De organisator van Primavera bevestigt dat Gorillaz en Nick Cave niet beschikbaar zijn voor festivals, en dat The National volgende zomer uberhaupt niet naar Europa komt.

Zal dat met Eaux Claires te maken hebben dan? Of blijven ze dan gewoon in Amerika hm, vreemd en jammer toch om te horen ..

Inderdaad. http://www.binaural.es/noticias/los-puntos-clave-del-facebook-live-gabi-ruiz-primavera-sound-2017/

De belangrijkste uitspraken (gebaseerd op Google translate uit het Spaans):

- The National tourt niet voor 2018
- Gorillaz tourt niet (onduidelijk of dit enkel over festivals gaat of niet)
- Kasabian tourt niet in de lente (dus ik veronderstel wel in de zomer)
- Geen festivals voor Nick Cave in 2017
- Sufjan Stevens zal niet touren
- een grote kans dat Swans er staat
- The xx tourt zeker in 2017 (maar dat wisten we al)
- Ryan Adams gaat touren in 2017
- Grandaddy zal touren
- David Byrne zal touren in de zomer van 2017
en...
- hij gelooft dat Oasis zal terugkeren, "vroeg of laat".

Users who are viewing this thread