Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Het is een erg deprimerende gedachte, maar ik zie een dagje met 'Bazart - Bastille - Oscar & The Wolf' op de main nog goed verkopen.

Gelukkig is RW de laatste tijd weer op het betere pad qua namen, dus ik geef ze het voordeel van de twijfel of ze ooit zoiets zwaks zouden voorschotelen.

Het is een erg deprimerende gedachte, maar ik zie een dagje met ‘Bazart – Bastille – Oscar & The Wolf’ op de main nog goed verkopen.

Gelukkig is RW de laatste tijd weer op het betere pad qua namen, dus ik geef ze het voordeel van de twijfel of ze ooit zoiets zwaks zouden voorschotelen.
Bazart - Bastille - Kings Of Leon - Oscar & The Wolf / Netsky
Ik zie de promo van stubru nu al voor me haha, wat een grap maar kan best + RW is PKP nog niet hé ;)

Eminem, Drake, Jay-Z, The Weeknd.. Allemaal materiaal voor Dour/Les Ardentes (of zijn die headliners te duur voor hen?)

Oei… zowel Drake àls Eminem als Jay-Z op tour begin juli in Europa (is dit officieel? Die drie op één festival dan nog)? Dan bestaat er toch een vrees dat we één van deze mogen verwachten… Liever The Weeknd in The Barn of zo… benieuwd of ze echt zulke act als headliner durven zetten… Hopelijk niet. Rock Werchter is daarin altijd wat conservatief geweest, al komt er waarschijnlijk wel een dag…

Doe voor mij maar aankondiging van Green Day vandaag!

EDIT: ik zie dat dit Italiaanse artikel dateert van half juli… hopelijk klopt dit niet.

Snoop Dog stond in 2005 al als headliner.

Stubru stelt hen voor als headliner, hebben die meer info dan wij krijgen of gaan ze daar gewoon van uit? Hopelijk zetten ze hier Arcade Fire ofzo naast, al blijft het erg stil rond hen

Mooie toevoeging! Band die ik graag nog eens live wil zien. Keep up the good work Werchter!

Ben ook eens benieuwd als dit "de headliner" is of als ze hier nog iets bij plaatsen als co-headliner....

Mooie naam! Zal waarschijnlijk wel de headliner zijn met een co-headliner erbij. Verwacht alleen niet dat er nog iets groters komt.

Fijn dat de eerste twee headliners dit jaar originele headliners zijn, dat is de meeste jaren wel anders.

SOAD zal sowieso headliner zijn - al dan niet met co-headliner erbij, daar bestaat geen twijfel over toch? Zo hebben we meteen al 2 namen die lang rondgingen in de geruchten ... next up: Green Day?

Mooie, maar wat vreemde naam... Een dergelijke harde band, met nauwelijks bekende nummers (denk dat het doorsnee Werchter publiek alleen Chop Suey kent) en een laatste album van meer dan 10 jaar geleden, laat je toch niet headlinen op een mainstream festival? Daar moet nog iets bij komen, lijkt me...

Mooie, maar wat vreemde naam… Een dergelijke harde band, met nauwelijks bekende nummers (denk dat het doorsnee Werchter publiek alleen Chop Suey kent) en een laatste album van meer dan 10 jaar geleden, laat je toch niet headlinen op een mainstream festival? Daar moet nog iets bij komen, lijkt me…

Precies dit. Echte hits hebben die toch niet?

Wel een ok naam. Het is eens wat anders.

Vet, SOAD zou een fijne combi kunnen zijn met een mooie andere (sub) headliner. Linkin Park, Metallica, Aerosmith ofzo zelfs Pearl Jam zou er nog achter kunnen? Over Eminem, die is wmb gewoon welkom!

Users who are viewing this thread