Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Volgens mij gaan ze echt niet over die al erg betwistbare grens van 100 gaan hoor, hoop ik toch niet! Vreemd toch ook dat die verkoop zo vroeg is, al heeft dat alles te maken met BKS natuurlijk...

Nu reist de volgende vraag: Wie subt er voor Radiohead? Arcade Fire, The XX, The National of toch nog iets anders?

Nu reist de volgende vraag: Wie subt er voor Radiohead? Arcade Fire, The XX, The National of toch nog iets anders?

Ik denk iets anders

vreselijk dat de verkoop samen start met BKS.

Nu BKS lijkt mij moeilijker te worden dan RW, dus eerst 6 combi's BKS fixen en dan dagje RW.
Dagkaarten vrijdag zullen wel niet direct uitverkopen?

Uitstekende start!!! Slechts 6 Europese festivals voor Radiohead, zeer mooie boeking dus!

Zeer benieuwd naar de rest van het programma! De hierbovengenoemde The National, Arcade Fire en the XX zijn wat mij betreft zeer welkom (die eerste twee verwacht ik ook vrij zeker).

Burn the Witch!

Niet onverwacht, wel mooi! Misschien niet helemaal mijn ding, maar wil het toch wel eens live gezien hebben. Denk dat we nog wel snel een paar namen mogen verwachten, want de voorverkoop start al snel dit jaar.

Leuke naam en al lang geleden.

Hopelijk brengen ze deze keer wel wat meer hits mee, voor een neutrale toeschouwer toch wat interessanter.

Met Joe eens, nooit echt mijn #1 bandje geweest, maar wel waardige headliner! Onlangs (vorige week) maar weer eens uit de kast getrokken die Best Of plaat met 30 liedjes. Als ze daar eens een mooie setlist van maken wordt dat vast geweldig! Hoop verder nog steeds op Pearl Jam....

Ik werd vanochtend wakker met de volgende gedachte. De donderdag headliner moet nog bekend gemaakt worden, dit is altijd een lastige dag voor de dagkaarten dus moet een sterke naam zijn. Toevalllig kondigt Guns 'n roses maandag hun tour aan, paar dagen nadat RW weer tot leven is gekomen. IK weet dat de verwachting is dat ze alleen stadions doen, misschien zijn de festivals niet helemaal uitgesloten? Greenday, KoL en linki Park zie ik de donderdag namelijk niet dragen. Pearl Jam eventueel wel.

Leuke naam en al lang geleden.

Hopelijk brengen ze deze keer wel wat meer hits mee, voor een neutrale toeschouwer toch wat interessanter.

Wat was er mis met 2008? Paranoid Android, Lucky, Nude, Dissapear, Idioteque, Bodysnatchers, Everything... Ik hoop juist dat ze een nummer als Creep achterwege laten. Ik zou zo opnieuw tekenen voor de setlist van 2008 op Rock Werchter. Hoop in 2017 dan toch eindelijk Let Down eens live mee te mogen maken.

Moeten we Moby weer vragen om Creep te spelen. Nee doe het origineel maar.

De average setlist van deze tour vind ik toch beter http://www.setlist.fm/stats/average-setlist/radiohead-bd6bd12.html?tour=A+Moon+Shaped+Pool. En dan graag aangevuld met Creep.

Mooie setlist inderdaad! Materiaal van de nieuwe cd lijkt mij live ook een mooie toevoeging. NOg wel graag Street Spirit erbij en mijn Werchter vrijdag is compleet.

Die zullen minimaal 2u vragen, RH kennende.. In Berlijn speelden ze eerst een uur hun album de 2e en 3e leg van hun optreden leek wel een best off.. En als je kijkt naar de andere acts die op Lollapalooza stonden kun je er wel vanuitgaan dat ze hun setlist toch zowat hebben aangepast aan het bredere publiek (ookal stond 80% van het publiek die dag bij RH, afin)
Die setlist zal dus volgens mij echt wel meevallen en voor de hoeveelheid festivals die ze maar doen zullen ze elke keer wel iets leuks in petto hebben :)

Blij met deze eerste toevoeging. Radiohead is een band die ik graag een keer gezien wil hebben. Gelukkig is het in het weekend van 29 juni t/m 2 juli, want die had ik al vrij geregeld. Nu alleen hopen dat de rest van het programma ook goed staat, maar daar maak ik me niet al te druk om.

En volgende week knallen ze daar de Foo Fighters bij. Even indruk maken voor heel de wereld,

Dromen mag :p

Op Northside krijgen ze 2,5(!) uur. Zal op Werchter ook wel ongeveer die lengte zijn. Ik heb hier al zo ongelofelijk veel zin in.

Even een droom/realistische setlist voor die avond;

1. Burn the Witch
2. 2+2=5
3. Lucky
4. The Bends
5. Ful Stop
6. Reckoner
7. In Limbo
8. How To Disappear Completely
9. Go To Sleep (met lange outro ;-))
10. Decks Dark
11. Myxomatosis
12. Everything In Its Right Place
13. Climbing Up The Walls
14. Lotus FLower
15. Ill Wind
16. Paranoid Android
17. Bodysnatchers

18. Daydreaming
19. A Wolf at The Door
20. Fake Plastic Trees
21. 15 Step
22. Idioteque

23. Cuttooth
24. Creep
25. Karma Police

Ik werd vanochtend wakker met de volgende gedachte. De donderdag headliner moet nog bekend gemaakt worden, dit is altijd een lastige dag voor de dagkaarten dus moet een sterke naam zijn. Toevalllig kondigt Guns ’n roses maandag hun tour aan, paar dagen nadat RW weer tot leven is gekomen. IK weet dat de verwachting is dat ze alleen stadions doen, misschien zijn de festivals niet helemaal uitgesloten? Greenday, KoL en linki Park zie ik de donderdag namelijk niet dragen. Pearl Jam eventueel wel.

Dat GnR maandag hun Europese tour aankondigen is volgens mij niet meer dan een gerucht tenzij jij andere info hebt??? Zo gaat ook het gerucht dat een Amerikaanse band na de verkiezingen een grote tour gaat aankondigen..........

Wat was er mis met 2008? Paranoid Android, Lucky, Nude, Dissapear, Idioteque, Bodysnatchers, Everything… Ik hoop juist dat ze een nummer als Creep achterwege laten. Ik zou zo opnieuw tekenen voor de setlist van 2008 op Rock Werchter. Hoop in 2017 dan toch eindelijk Let Down eens live mee te mogen maken.
Mja, het mag toch wat meer zijn voor mij. Ik zou het toch jammer vinden om hun echte hits misschien nooit live te aanschouwen.
Al begrijp ik jou standpunt als fan ook wel, jij hebt ze misschien ook al vaker aan het werk gezien.

Dat is net het mooie aan Radiohead.
Wil je alle hits in één show zien, ga naar Coldplay ofzo.

Radiohead verrast ieder concert, hierdoor heb je variërende setlists waarbij natuurlijk niet alle hits inbegrepen zijn.

Maar hierdoor is het zeer leuk om ze meermaals te zien.

13 shows, +50 nummers live gehoord.

Vrees dat weinig bands dit evenaren

Users who are viewing this thread