Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick wrote:
neracroft wrote:
Ze gaan echt met meer dan alleen Radiohead moeten komen om een indruk na te laten.

Als je één van de 6 (?) festivals bent die Radiohead kan boeken, dan maak je best indruk vind ik.. En zeker als die band Radiohead heet haha

Ze maken minder indruk dan BKS en Northside (want veel kleinschaliger + goedkoper)
Ze maken minder indruk dan Main Square (want die hebben al 2 namen)

Ze maken evenveel indruk als Open’er en Glastonbury

Dat bedoel ik.

Dan wetende dat Rock Am Ring, Hurricane, Novarock,… allemaal al een hele hoop namen hebben.

Start voorverkoop duurt nog even. Headliners kondigt RW in principe naam voor naam aan. Maximale aandacht voor je headliner. Volgende week weer een nieuwe. Weer aandacht.

En evenveel indruk als Glastonbury, dan doe je het toch niet verkeerd.

Aandachtspuntje ook, RW start zijn verkoop gelijk met die van BKS :) Redelijk normaal om de 2 zowat te scheiden van elkaar dat niet iedereen eerst BKS of visa versa tickets gaat kopen en daarna de ander :)

En ticketverkoop start al 19 november! Dus krijgen we snel nieuwe namen!! (Volgende week wellicht niet want herfstvakantie)

Wat een verassing. Helaas kan ik ik niet het weekend van Werchter dus zal het BKS worden voor mij :)

Wat een verassing. Helaas kan ik ik niet het weekend van Werchter dus zal het BKS worden voor mij
simple-smile.png

Als je kaarten kunt scoren :wink:

Wat een start! 19 november al ticketverkoop, dus dat betekent dat we elke week een headliner gaan krijgen? Anders hebben ze geen 4 namen voor die datum, ik kijk er naar uit :)

RADIOHEAD

Mensen die mij een beetje kennen zullen geloven dat ik een beetje zweef nu.

Nu al een top lineup, daar in Werchter.

En ticketverkoop start al 19 november! Dus krijgen we snel nieuwe namen!! (Volgende week wellicht niet want herfstvakantie)

Die zullen in de week dat de kaartverkoop start nog wel wat nieuwe namen droppen al dan niet met een nieuwe headliner.........

Dave wrote:

Die zullen in de week dat de kaartverkoop start nog wel wat nieuwe namen droppen al dan niet met een nieuwe headliner………

Dat is gelijk met BKS.

( vul hier uw tekst in met: warme broodjes, 15 minuten en uitverkocht )

Users who are viewing this thread