Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Ik veronderstel dat het gewoon 1 naam zal zijn (Radiohead) vndg. System Of A Down zou ik echt straf vinden, die zie ik persoonlijk liever op GMM staan.

Aanvullend: The Hellacopters spelen op SJOCK17. Zou dus best een naam kunnen zijn om op mainstage RW vroeg te spelen of voor Groezrock. Vandaag mogen we trouwens ook een nieuwe headliner verwachten voor Groez.

Download hun eerste aankondiging Donderdag 3/11! Aankondiging van Studio Brussel gaat om BKS

Komaan Werchter! Dit is echt een marteling, ons zo lang laten wachten... Deze middag dan maar? Ik word gek.

100% zeker dat Radiohead ook op RW staat. Het zal echt niet gebeuren dat Arras ze wel boekt en Werchter niet.
Idd wat Dennis zegt.. vanmiddag om 16.00u zullen ze wel bekend gemaakt worden.

Prechtige toevoeging voor BKS, Rw zal vandaag wel volgen. Al zouden ze nu wel met iets extra's moeten komen om te verbazen. Ik blijf hopen

BKS heeft hier toch echt wel de stunt van het festivalseizoen volgens mij. Ondertussen ben ik wel 100% overtuigd dat we straks Radiohead krijgen, geweldig! :)

Werchter plaatst zojuist een klok van 16.00u op twitter.. gegarandeerd dat er iets komt dus

Denk dat we wel zeker kunnen zijn van Radiohead om 16u?
simple-smile.png
Joh, je meent het... ;)

Ze hebben schrik dat BKS met het festivalnieuws van de dag gaat lopen dus ze plaatsen maar even een klok online.

Ze gaan echt met meer dan alleen Radiohead moeten komen om een indruk na te laten.

Ze gaan echt met meer dan alleen Radiohead moeten komen om een indruk na te laten.
Als je één van de 6 (?) festivals bent die Radiohead kan boeken, dan maak je best indruk vind ik.. En zeker als die band Radiohead heet haha

Ik kan me weinig acts voorstellen waarmee je meer indruk maakt. Radiohead is echt een vrij exclusieve band en misschien wel één van de meest gerespecteerde acts ter wereld.

neracroft wrote:

Als je één van de 6 (?) festivals bent die Radiohead kan boeken, dan maak je best indruk vind ik.. En zeker als die band Radiohead heet haha

Ze maken minder indruk dan BKS en Northside (want veel kleinschaliger + goedkoper)
Ze maken minder indruk dan Main Square (want die hebben al 2 namen)

Ze maken evenveel indruk als Open'er en Glastonbury

Dat bedoel ik.

Dan wetende dat Rock Am Ring, Hurricane, Novarock,... allemaal al een hele hoop namen hebben.

Users who are viewing this thread