Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.001
6.380
Van waar heb je die namen Yannick? Ik zie ze namelijk nergens staan
The Avalanches hebben voor de zoveelste keer dit jaar wat geleaked hahaha

@shotgvn
Als wij aanstaande zondag Glastonbury tickets weten te scoren kun je onze Rock Werchter-tickets overkopen. Gisteravond waren we heel dicht bij Glastonbury-tickets, helaas net niet…
Dat zou echt heel vet zijn, ja! Hopelijk lukt 't je. Moest 't lukken, PM je me maar :)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Coely dan als main stage opener of zo op vrijdag? Vind ik persoonlijk ook niets aan... En Charlotte De Witte, tja, was te verwachten dat ze geen giga naam tegenover Radiohead zouden zetten. Denk dat het een degelijk alternatief is voor wie niet van Radiohead houdt, toch een volledig ander genre alvast.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.176
1.201
The Avalanches, wauw!!!! Kijk ik ongelooflijk naar uit. Hopelijk tussen Soulwax en Foo Fighters dan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
The Avalanches is wel een heel mooie laatste toevoeging. Hebben een goede indruk gemaakt op Coachella.

Wel vreemd om alsnog Belgen op de lineup te zetten. Niemand wil natuurlijk tijdens FF en RH spelen...
 

Bert

Support act
14 nov 2014
870
812
The Avalanches is wel een heel mooie laatste toevoeging. Hebben een goede indruk gemaakt op Glastonbury.

Wel vreemd om alsnog Belgen op de lineup te zetten. Niemand wil natuurlijk tijdens FF en RH spelen…

The Avalanches eindigen 10 minuten voor FF begint
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.009
154
The Avalanches, wauw!!!! Kijk ik ongelooflijk naar uit. Hopelijk tussen Soulwax en Foo Fighters dan.
O ja, damn, nu weet ik weer waarom Werchter het mooiste festival van de Benelux is dit jaar. De Foos komen acte de presence geven.... :D

 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Settijden van de vrijdag zijn precies wat opgeschoven. Kan ik mee leven eigenlijk, ik kan precies wat meer meepikken nu :) Enkel na The Pretenders dan wel direct door (nog 35 min.) om nog een redelijk spot voor Radiohead te hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
mattman wrote:
The Avalanches is wel een heel mooie laatste toevoeging. Hebben een goede indruk gemaakt op Glastonbury.

Wel vreemd om alsnog Belgen op de lineup te zetten. Niemand wil natuurlijk tijdens FF en RH spelen…


The Avalanches eindigen 10 minuten voor FF begint

The Avalanches wil ik echt niet missen.

The Pretenders staan nu wel later geprogrammeerd. :( Maar een half uurtje voor Radiohead zijn ze klaar. Nu ik net overtuigd was dat een uur op voorhand voldoende tijd is...
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Volgens mij is er sinds januari geen leuke naam meer bijgekomen haha. Zwaar irritant dat The Pretenders nu later spelen. Ik wilde die nog mooi zien voor Radiohead en erna Radiohead in 2e vak kijken. Dat lukt nu niet
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.235
3.107
Zeer blij met deze aankondiging! Op vrijdag clashen Nathaniel Rateliff en Future Islands niet meer volledig en er staat tijdens Radiohead niets dat ik echt gezien zou willen hebben. Zondagavond het rijtje Soulwax-Avalanches-FF is ook niet mis!
 

Bert

Support act
14 nov 2014
870
812
ik baal ook van de Pretenders verschuiving. Nathaniel en Future Islands heb ik al opgelost, Ga woensdagavond ervoor naar Nathaniel in Groningen
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Best onverwacht dat ze nog 6 namen toevoegen, ook al ken ik de meeste niet.

Goed dat Future Islands niet meer volledig clasht met Nathaniel Rateliff, dan kan ik daar ook nog een stukje van mee pikken (i.e. volledig Nathaniel, stukje FI). Wel stom dat The Pretenders ook opgeschoven is, want dat maakt wel erg weinig tijd om dan nog een goed plaatsje te vinden bij Radiohead... Maar kom, ik zie The Pretenders een week eerder al op TW Classic, dus het is geen groot gemis om een stukje Pretenders te missen.

Al bij al wel nog een fijne toevoeging, niks supers, maar ik heb niet al te veel clashes en ook geen momenten dat ik mij zal vervelen.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
576
182
Ben heel blij met de Avalanches al vraag ik me wel af of ik die dan kan gaan zien om dan vervolgens ook nog een goede plek bij FF te krijgen
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Toch nog wel wat verschuivingen in de tijden, inderdaad. Zie voor mezelf wel een paar voordelen, kan nu nog een stukje Kaleo meepikken vóór Warhaus op vrijdag en op zondag nog een stukje Benjamin Clementine na The Kills (of de hele set, mochten die laatste tegenvallen). Avalanches een hele toffe boeking, maar ik vrees dat het daar wel heel druk gaat worden in de KlubC, niet? Opvallend dat ze G-Eazy en Tourist LeMC hebben omgedraaid inderdaad...

Maar die zaterdag jongens, wat een dramatische dag is dat toch (voor mij persoonlijk uiteraard). Er is eigenlijk maar één naam die ik echt graag wil zien en dat is Bonobo. En die ze dan ook nog hebben laten clashen met één van de weinige andere acts die dag waar ik nog een beetje benieuwd naar ben (SOAD). Dus bij J Bernardt en Glass Animals even koekeloeren, dan een paar uur reddeloos rondlopen, stukje SOAD en Bonobo. That's it. Of kan iemand me één van de andere namen aanraden die van hun live optreden echt iets bijzonders maakt vergeleken met wat ze op plaat doen?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.235
3.107
Maar die zaterdag jongens, wat een dramatische dag is dat toch (voor mij persoonlijk uiteraard). Er is eigenlijk maar één naam die ik echt graag wil zien en dat is Bonobo. En die ze dan ook nog hebben laten clashen met één van de weinige andere acts die dag waar ik nog een beetje benieuwd naar ben (SOAD). Dus bij J Bernardt en Glass Animals even koekeloeren, dan een paar uur reddeloos rondlopen, stukje SOAD en Bonobo. That’s it. Of kan iemand me één van de andere namen aanraden die van hun live optreden echt iets bijzonders maakt vergeleken met wat ze op plaat doen?

J. Bernardt - dagje rondhangen in Leuven - halfuurtje SOAD - Bonobo - wachten op mn vrienden die Linkin Park willen zien, dat is mijn planning!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken