Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Vintage Trouble doet niet aan "toevallig" goede optredens. Ik heb die band november 2015 gezien in de melkweg en daarna op RW en beide keren waren ze fantastisch. Die band geeft voor elk optreden echt alles!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
610
454
http://oor.nl/#!/articles/rag_n_bone_man_gevangen_in_vormeloze_popliedjes-1/concert

Oor is niet mild in z'n commentaar zeg.
Toch wel een act waar ik stiekem veel van verwacht op de zondag
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Vraagje voor de ervaren Werchtergangers.

Normaal gesproken ga ik voor acts die ik echt graag wil zien ruim van te voren in het eerste vak. Ik wil dit echter zowel Mark Lanegan als Prophets of Rage zien en gezien het tijdsverschil(wat er dus niet is) gaat dat het niet worden. Hoe 'makkelijk' is het om het 2e vak nog in te komen?

Ik ben bijvoorbeeld wel bereid 15 min eerder weg te gaan bij Mark Lanegan, maar wil hem toch wel aan het werk gezien hebben.(en ga Savages daarvoor wel laten schieten)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.268
4.425
Voordeel bij Prophets of rage is, dat als de muziek begint je nog een heel eind naar voren kan komen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.181
1.206
Sinds gisteren loopt er op Studio Brussel een reclamespot, enkel voor de WerchterDONDERDAG. Daarin worden de 'grootste' artiesten van die dag voorgesteld en dan wat ticketinfo. Voor die dag zullen er dus nog een aanzienlijk aantal tickets te koop zijn.

Nog iets anders over die donderdag: sinds haar nieuwe singles en haar passage op Coachella, is Lorde echt wel in een hype terechtgekomen. Ze staat van 19.35u tot 20.45u in de Barn... Dat gaat daar al goed op voorhand bomvol staan. Soms denk ik: zet haar nog als afsluitende act na Kings of Leon op mainstage, bv. van 01.00u tot 02.00u. Ik heb het één keer geweten dat een act aangekondigd was voor The Barn en dan wegens een hevige populariteitsopstoot naar mainstage verschoven is. Dat was Stromae in 2014. Die is dan na... Kings of Leon gezet. (moet ik wel bijzeggen dat op de Rock Werchter-website inderdaad stond dat Stromae in The Barn ging staan (was ook zo aangekondigd), maar dat het tijdschema op het tijdstip van de podiumwijziging nog niet bekend was)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Sinds gisteren loopt er op Studio Brussel een reclamespot, enkel voor de WerchterDONDERDAG. Daarin worden de ‘grootste’ artiesten van die dag voorgesteld en dan wat ticketinfo. Voor die dag zullen er dus nog een aanzienlijk aantal tickets te koop zijn.

Die donderdag verkoopt niet zo vlot hoorde ik.

De vrijdag is wel zo goed als uitverkocht. Vreemd genoeg is het resterende aantal tickets voor die dag al een tijdje blijven hangen op een 1000-tal tickets. Verwaarloosbaar dus, maar nog niet uitverkocht.
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
De organisatie heeft net per ongeluk de poster gedeeld op FB met waarschijnlijk/hopelijk de laatste namen, alleen kan ik hem niet (meer?) openen. Iemand de poster wel al gezien/opgeslagen?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.243
3.123
De organisatie heeft net per ongeluk de poster gedeeld op FB met waarschijnlijk/hopelijk de laatste namen, alleen kan ik hem niet (meer?) openen. Iemand de poster wel al gezien/opgeslagen?

De poster bevat enkel de namen die tot nu toe bekend zijn. Werchter heeft zelf ook nog gereageerd op een reactie dat de laatste namen voor vrijdag/zondag nog bekend gemaakt zullen worden. Helaas geen nieuws dus...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Vond het ook bizar dat ze een poster delen zonder die laatste namen bekend te maken. Hoe moeilijk kan 't nu zijn om die bekend te maken? Ik verwacht geen namen meer uit de zogenaamde 'hoge hoed', dus kunnen ze die toch echt wel eens laten komen.
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Vond het ook bizar dat ze een poster delen zonder die laatste namen bekend te maken. Hoe moeilijk kan ’t nu zijn om die bekend te maken? Ik verwacht geen namen meer uit de zogenaamde ‘hoge hoed’, dus kunnen ze die toch echt wel eens laten komen.

Dat dus. De poster is nu ook helemaal verdwenen, zal wel een stagiar te enthousiast te zijn geweest.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Paramore heeft net een tour aangekondigd langs het clubcircuit, zijn in de buurt van werchter en hebben dan data vrij, zou het zwaar toejuichen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.009
6.405
Soms denk ik: zet haar nog als afsluitende act na Kings of Leon op mainstage, bv. van 01.00u tot 02.00u.
Wie zou er dan in de Barn staan ter compensatie? Ik vind het tijdschema wel vrij logisch opgebouwd voor donderdag. Het is kiezen tussen Lorde en Imagine Dragons, daarbij kun je jezelf nog van een goed plaatsje voorzien als je Imagine Dragons ook al gaat zien voor Arcade Fire. Mensen kunnen ofwel naar Xavier Rudd daarna, die volgens mij echt geen volk gaat trekken, blijven staan voor The Chainsmokers (wat het gros van haar audience wel zal doen) of naar Arcade Fire gaan. De Kings Of Leon vs Mura Masa vind ik ietwat ruw voor Mura. Mocht vorig jaar nog maar openen, aka geen goede slot voor zijn soort set en dan nu tegen een headliner? :/

Acts vroeger laten spelen lijkt me een no-go, als er dan toch een afsluiter moet komen zal het jammer genoeg The Chainsmokers moeten zijn van 1 tot 2 ofso. Ik denk dat die hype misschien nog groter is dan die van Lorde en een DJ booth opzetten (want meer hebben die 2 niet nodig), duurt echt niet lang.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
In de ellenlange rij van 'gemiste kansen voor Rock Werchter' of 'waarom de fuck Xavier Rudd en Milky Chance wel en deze act niet' kunnen we The Roots toevoegen. Die gaan Couleur Café headlinen.
 

CringeWorthy

Nieuw lid
29 jan 2016
2
0
Paramore heeft net een tour aangekondigd langs het clubcircuit, zijn in de buurt van werchter en hebben dan data vrij, zou het zwaar toejuichen

Had het ook graag gehad maar is niet echt mogelijk denk ik, 29 juni staan ze op Open Air, 30 juni op Volt en 2 juli in Berlijn.
Dus enkel zaterdag 1 juli blijft nog over en die dag stond al vol.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Stoffer wrote:
Paramore heeft net een tour aangekondigd langs het clubcircuit, zijn in de buurt van werchter en hebben dan data vrij, zou het zwaar toejuichen


Had het ook graag gehad maar is niet echt mogelijk denk ik, 29 juni staan ze op Open Air, 30 juni op Volt en 2 juli in Berlijn.
Dus enkel zaterdag 1 juli blijft nog over en die dag stond al vol.

verdorie, baalmomentje hier
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Paramore moet nochtans één van de slechtste optredens zijn die ik ooit op Werchter zag. Wat was dat vreselijk zeg. Gevolgd door Thirty seconds to mars, die overigens op dezelfde dag toen speelde. Neen, Paramore vind ik live nog zwaarder tegenvallen dan op plaat, dus hoeft voor mij niet :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Paramore moet nochtans één van de slechtste optredens zijn die ik ooit op Werchter zag. Wat was dat vreselijk zeg. Gevolgd door Thirty seconds to mars, die overigens op dezelfde dag toen speelde. Neen, Paramore vind ik live nog zwaarder tegenvallen dan op plaat, dus hoeft voor mij niet
1f61b.svg

Blink 182 in 2012 was nog een schepje slechter. Ik wil mij 40 minuten terug.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.009
6.405
Vrijdag: Lany, Coely, Charlotte De Witte
Zaterdag: Tash Sultana
Zondag: The Avalanches, Karen Elson

Klein, kleiner, kleinst .. Radiohead gaat dus wat vette soundbleed hebben met Charlotte De Witte in de Klub C, denk ik. The Avalanches waren te verwachten maar ja..
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken