Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Ja zeg het is, wie verwachten we nog? Afgaande dat de acts die al bekend zijn voor PKP niet meer op RW zullen verschijnen?
- Kasabian
- The Weeknd
- The Killers
- Van Morrison
- Belle & Sebastian
- Wilco
- Bon Iver
- Röyksopp
- Foster The People
- MO

Wie vult aan?
 

Magical11

Playlistbediener
25 nov 2016
19
0
Ja zeg het is, wie verwachten we nog? Afgaande dat de acts die al bekend zijn voor PKP niet meer op RW zullen verschijnen?
– Kasabian
– The Weeknd
– The Killers
– Van Morrison
– Belle & Sebastian
– Wilco
– Bon Iver
– Röyksopp
– Foster The People
– MO

Wie vult aan?

Wilco, Bon Iver en Van Morrison hoop ik ook wel op. Met een beetje geluk ook Massive Attack en/of Foals?

Misschien waren de namen van de laatste weken ook deels tactiek? Wat kleinere namen, zodat de hype rond Pukkelpop wat groter zou zijn...
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
189
119
Ja zeg het is, wie verwachten we nog? Afgaande dat de acts die al bekend zijn voor PKP niet meer op RW zullen verschijnen?
– Kasabian
– The Weeknd
– The Killers
– Van Morrison
– Belle & Sebastian
– Wilco
– Bon Iver
– Röyksopp
– Foster The People
– MO

Wie vult aan?

Cage the Elephant
Biffy Clyro
Black Box Revelation
Foals
Daan
Fat Freddys Drop
Fleet Foxes
Rag N Bone man
Hanni El Khatib
Cloud Nothings
Warpaint

Hoop is de vader van de gedachte.....
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Passenger
Frank Turner
Me First and The Gimme Gimmes
Tom Odell
Wolfmother
Kodaline
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Misschien waren de namen van de laatste weken ook deels tactiek? Wat kleinere namen, zodat de hype rond Pukkelpop wat groter zou zijn…

Om dan in volle ticketverkoop van Pukkelpop opeens weer alle aandacht te gaan opeisen met een paar kleppers? Neen, dat gaat niet gebeuren. Dan verwacht ik eerder dat ze nog een weekje wachten met hun grotere namen aan te kondigen en deze week wat kleinere namen gaan droppen, maar wel de podiumindeling meegeven. Dan gaat Werchter deze week niet met de aandacht lopen, maar zijn de 'fans' wel weer tevreden dat ze al een klein beetje kunnen puzzelen.
 

Magical11

Playlistbediener
25 nov 2016
19
0
Magical11 wrote:
Misschien waren de namen van de laatste weken ook deels tactiek? Wat kleinere namen, zodat de hype rond Pukkelpop wat groter zou zijn…


Om dan in volle ticketverkoop van Pukkelpop opeens weer alle aandacht te gaan opeisen met een paar kleppers? Neen, dat gaat niet gebeuren. Dan verwacht ik eerder dat ze nog een weekje wachten met hun grotere namen aan te kondigen en deze week wat kleinere namen gaan droppen, maar wel de podiumindeling meegeven. Dan gaat Werchter deze week niet met de aandacht lopen, maar zijn de ‘fans’ wel weer tevreden dat ze al een klein beetje kunnen puzzelen.

Ja goed, akkoord. Maar ik bedoelde vooral dat de kleinere namen ifv Pukkelpop geweest zijn,. Iets per se dat dat deze week al zou zijn... :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
Arcade Fire - Kings Of Leon - Imagine Dragons - Prophets Of Rage - Cage The Elephant - Whitney
The Chainsmokers - Gogol Bordello - Metronomy - Mura Masa- Vanishing Twin - Japandroids
Lorde - Agnes Obel - Passenger - Mark Lanegan - Xavier Rudd - Delv!s

Radiohead - Kasabian - Oscar And The Wolf - Royal Blood - Flying Lotus - Kaleo - The Sore Losers
James Blake - Bazart - Ho99o9 - Future Islands - Maggie Rogers - Kevin Morby
Fritz Kalkbrenner - Nathaniel Rateliff - White Lies - Dinosaur Jr. - Wolf Alice - Warhaus

Major Lazer - Linkin Park - System Of A Down - Blink 182 - A Tribe Called Quest- Jimmy Eat World - Red Fang
Trentemoller - Warpaint - Crystal Fighters - Ride - Solange - Blossoms
Moderat - Wilco - Rag 'N Bone Man - Frank Carter - Het Zesde Metaal - Machine Gun Kelly

Foo Fighters - Soulwax - Wolfmother - Dropkick Murphys - The Lumineers - Angel Olsen - Freaky Age
The Weekend - G-Eazy - Tourist LemC - Beak> - Rae Sremmurd - Compact Disk Dummies
Alt-J - Biffy Clyro - Dua Lipa - The Kills - Strand Of Oaks - Benjamine Clementine
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
117
108
Er zal nog wel wat vanuit Arras doorkomen:
Seasick Steve
Major Lazer
Biffy Clyro
Highly Suspect

Of worden die niet meer verwacht?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Rae Sremmurd als support voor de Noord Amerika tour van The Weeknd.. 1 + 1 = 2? Al bevat de support voor EU wel andere namen, toch eventjes vermelden..
 

pepijn

Playlistbediener
3 nov 2014
28
0
Eddie vedder speelt op festival in Firenze Italië. Een week voor Werchter. Zou mooi zijn
 

Tremousse

Campingartiest
26 okt 2015
51
0
If he comes, it would be in my opinion the best line-up I've ever seen. If anyone among you works at Rock Werchter, please, make it happen. (he's my idol)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Lovebox (UK) lost Frank Ocean, Chase & Status, Solange, Jess Glynne etc

Frank gaat denk ik op Dour staan omdat ie daar headliner kan zijn, lijkt me enkel die plaats aan te pakken dus Hm..

Edit: Tom Odell zit in het RW weekend in de UK, opschrijven maar
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.692
675
pepijn wrote:
Eddie vedder speelt op festival in Firenze Italië. Een week voor Werchter. Zou mooi zijn


Zou een leuke toevoeging zijn! Als sub voor Foo Fighters.

Lijkt me nu wel zekerheidje. Werchter laat doorgaans zo'n boekingen niet liggen.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Klopt, solo viel mij tegen, mensen verwachten bij Eddie Vedder ook veel PJ muziek en uitstraling, maar het is gewoon een rustige set met een gitaar(ukelele) op een krukje.
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Dat solo album van Eddie Vedder into The wild is echt een mega goed album zie hem graag met z'n solo werk komen....
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
Als Eddie zou komen moet je die in de Barn of KluB C zetten.
Maar kan krijg je Damian Rice toestanden en moet je lang op voorhand al aanwezig zijn om iets te kunnen zien (als sardienen in een blik)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken