Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

reaper

Support act
26 okt 2015
1.145
956
DJKos wrote:
Ok, dat zou ik niet verwachten. Ik zou ze vorig jaar op Rock sm Ring gaan zien daar stonden ze tegenover de headliner op mainstage. Masr zo groot zijn ze in belgie dus niet begrijp ik?


Neen, stonden vorig jaar op Pukkelpop in de namiddag voor een halflege weide te spelen. En zelfs de AB kregen die niet uitverkocht. Dus een grote band is het hier niet echt, nee. Je hoort ze ook nooit op StuBru ofzo.

ik vond ze in 14 op RW toch niet slecht
moesten ze er staan zal ik ze waarschijnlijk wel meepakken.
maar is inderdaad hier maar een kleine naam.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.148
8.825
mattman wrote:
DJKos wrote:
Ok, dat zou ik niet verwachten. Ik zou ze vorig jaar op Rock sm Ring gaan zien daar stonden ze tegenover de headliner op mainstage. Masr zo groot zijn ze in belgie dus niet begrijp ik?


Neen, stonden vorig jaar op Pukkelpop in de namiddag voor een halflege weide te spelen. En zelfs de AB kregen die niet uitverkocht. Dus een grote band is het hier niet echt, nee. Je hoort ze ook nooit op StuBru ofzo.


ik vond ze in 14 op RW toch niet slecht
moesten ze er staan zal ik ze waarschijnlijk wel meepakken.
maar is inderdaad hier maar een kleine naam.

Ik heb hier ook niet gezegd dat ze slecht zijn ofzo hé. ;-)

Gewoon geen naam om los te delen, dat bedoel ik.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Kwamen absoluut niet meer in aanmerking voor Werchter, maar toch even delen: Metallica doet een grote Noord-Amerikaanse tour van mei-augustus, waardoor ze meteen voor alle zomerfestivals dit jaar zijn uitgesloten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.185
6.256
Kwamen absoluut niet meer in aanmerking voor Werchter, maar toch even delen: Metallica doet een grote Noord-Amerikaanse tour van mei-augustus, waardoor ze meteen voor alle zomerfestivals dit jaar zijn uitgesloten.
en volgend jaar dan?
:mrgreen:
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Daarom dat ik er 'dit jaar' bij heb gezet :) Ik verwacht ze in 2018 namelijk wél op een festival (Werchter waarschijnlijk, héél misschien Pukkelpop of Graspop of eventueel een los optreden op de Werchter/Graspop weide).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.979
6.278
Als er morgen een naam wordt gedropt dan zou ik graag Bon Iver willen voor in de Barn op zaterdag :)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.166
1.196
Ik hoop echt wel op Kasabian op Rock Werchter. Maar Dour of Les Ardentes zouden ook wel kunnen, daar kunnen ze immers absolute headliner zijn.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Ben ik de enige die de hype rond Kasabian niet snapt? Ik heb ze ooit live gezien als voorprogramma van U2 maar ik vond ze daar weinig bijzonder...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.215
4.369
Vind ze ook niet echt boeiend. Stonden er in 2015 nog. Ik zou zeggen stuur maar door naar Pukkelpop, Dour of ergens anders.

Zouden ze nog wel welkom zijn op RW? ?
http://festileaks.com/2015/06/video-kasabian-breekt-in-bij-muse-op-rock-werchter/
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.166
1.196
Ben ik de enige die de hype rond Kasabian niet snapt? Ik heb ze ooit live gezien als voorprogramma van U2 maar ik vond ze daar weinig bijzonder…

Mja... als voorprogramma... en dan nog van U2...

Beluister het album West Ryder Pauper Lunatic Asylum: topalbum. En live zijn ze nog beter vind ik. Live staat het als een huis. Ze hebben die typisch britse attitude, hou ik wel van. En dat Serge Pizzorno in 2015 kwam breakdancen tijdens het optreden van Muse: zalig! Duidelijk niet afgesproken aan de reactie van de security te zien :) : https://www.youtube.com/watch?v=-a20ukGKPp0
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.979
6.278
Zeker omdat ze expliciet zeggen dat ze met nieuw werk gaan komen doet mij al meer naar RW neigen dan Dour. Maar eerlijk gezegd hoef ik er ook eigenlijk niet veel van, en hoop ik dat ze geen subplaats zullen krijgen na de laatste keer voor Muse.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.166
1.196
Zeker omdat ze expliciet zeggen dat ze met nieuw werk gaan komen doet mij al meer naar RW neigen dan Dour. Maar eerlijk gezegd hoef ik er ook eigenlijk niet veel van, en hoop ik dat ze geen subplaats zullen krijgen na de laatste keer voor Muse.

Dat denk ik dus net wel. Het is een 'goedkopere' sub die waarschijnlijk geen Sportpaleis kan vullen, maar het kan als de headliner van die dag Radiohead of Foo Fighters heet. En bovendien wordt Kasabian internationaal 'aanvaard' als subheadliner, het lijkt niet op een zwaktebod.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.567
3.168
Kasabian staat gewoon voor Radiohead als sub en The Killers voor Foo Fighters. Een van hen wordt deze week aangekondigd en de andere vrijdag 10 maart.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.979
6.278
het lijkt niet op een zwaktebod.
:mrgreen: Tsja, internationaal (UK dan zeker?) kan dat allemaal dan wel zijn maar die krijgen volgens mij Vorst nog niet gevuld en dat kunnen Alt-J, Imagine Dragons, Prophets Of Rage, Blink-182 etc wel.. Achja, er zal nog wel wat anders te zien zijn in de tenten, ik lig er niet wakker van :p
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.026
2.104
Vond dat vorige keer in de schemering wel tot hun recht komen. Zou ik zeker een mooie naam vinden om voor Radiohead te spelen.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
592
438
Objectief gezien is kasabian gewoon een goeie sub. (toch?)
Ik heb ze nog nooit gezien, dus mij lijkt het tof, ook al ga ik zo ook al op Sziget zien dit jaar.





Kasabian staat gewoon voor Radiohead als sub en The Killers voor Foo Fighters. Een van hen wordt deze week aangekondigd en de andere vrijdag 10 maart.

Dit klinkt wel erg stellig. Ik verwacht the Killers eigenlijk niet meer, of jij moet mij meer kunnen vertellen? :wink:
The Killers nog als sub op de zondag zou wel echt te mooi zijn, zeker nu de zondag al uitverkocht is
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.148
8.825
Als er morgen een naam wordt gedropt dan zou ik graag Bon Iver willen voor in de Barn op zaterdag
1f642.svg

Waarom morgen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken