Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Spinvis is zonet aangekondigd voor een BE exclusief concert in de Ancienne Belgique. Sowieso geen grote kanshebber voor Werchter, maar kan nu zeker een streep door.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Lees hier heel weinig over Live

Misschien hebben kregen we woensdag een act die niet live is... en krijgen we vandaag wél Live om dit in evenwicht te brengen?

Maar zie ze sneller op TWC staan. Als ze komen, want tot nu toe is er nog geen teken dat die ook naar Europa komen, toch?
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
388
61
Lijstje dat ik deze middag verwacht:
Kaleo, Nathaniel rateliff, Kensington, Ragg 'n Bone Man, London Grammar

Lijstje waar ik op hoop:
THE KILLERS!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Fonske122 wrote:
Lijstje dat ik deze middag verwacht:
Kaleo, Nathaniel rateliff, Kensington, Ragg ’n Bone Man, London Grammar


Dat zou wel armoe troef zijn.
1f641.svg

Waar zou jij wel tevreden mee zijn?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
En helaas niet eens zo onwaarschijnlijk ... Hoewel ik toch niet denk dat ze Kensington nog eens gaan laten passeren. De reviews waren niet bepaald laaiend enthousiast vorig jaar en een Belgische act op herhaling, oké, maar geen Nederlandse denk ik.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
388
61
Fonske122 wrote:
Lijstje dat ik deze middag verwacht:
Kaleo, Nathaniel rateliff, Kensington, Ragg ’n Bone Man, London Grammar


Dat zou wel armoe troef zijn.
1f641.svg
Kaleo Niet echt mijn ding
Nathaniel Rateliff toch wel heel vaak gedraaid in het najaar, serieuze hype
Kensington vond ik persoonlijk vorig jaar echt goed, mogen van mij zeker terug komen
Ragg 'n Bone Man staan op heel veel festivals samen met System of a down & Linkin Park
London Grammar, Tja :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
mattman wrote:
Fonske122 wrote:
Lijstje dat ik deze middag verwacht:
Kaleo, Nathaniel rateliff, Kensington, Ragg ’n Bone Man, London Grammar


Dat zou wel armoe troef zijn.
1f641.svg



Waar zou jij wel tevreden mee zijn?

Ik vind die namen afzonderlijk allemaal niet zo slecht hoor. Maar als pakketje mag het, in deze fase, wel wat meer gewicht hebben. Dat het eind deze maand, begin maart wat dunner wordt is ook logisch, maar nu hoop ik toch op ietsje meer. Zeker aangezien de 2 vorige pakketjes een stuk kleiner uitvielen dan wat gewend zijn van de eerste pakketjes. Ben bijvoorbeeld benieuwd met wat ze gaan komen om de rock main stage op zaterdag te counteren in de tenten.
 

Renaud VST

Playlistbediener
25 jan 2017
5
0
Zijn er nog veel tickets beschikbaar ? (Combitickets en 1 dag voor Zondag ?) Wat denken jullie ?
Ik twijfel... Alleen zondag of een combi ? Mag ik nog wachten om mijn ticket te kopen ?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Waarom zijn er momenteel nog geen campingtickets Regular in verkoop?
Traditioneel worden een aantal festivalcampings uitgebaat door particulieren/verenigingen. Dat blijft zo. Een aantal van deze campings moet echter verdwijnen in 2017 omdat ze in VEN-gebied gelegen zijn. De Vlaamse wetgeving stelt dat bepaalde activiteiten niet meer uitgevoerd mogen worden in deze gebieden. De uitbaters zijn hier al een paar jaar van op de hoogte.

Samen met de gemeente Rotselaar herbekijken we nu hoe voldoende kampeercapaciteit gegarandeerd zal worden. De zoeklocaties werden eerder bepaald. Een aantal pistes worden nog onderzocht. Eens alles duidelijk is, kunnen we hierover communiceren en wordt de verkoop van campingtickets Regular opgestart.

Hun eigen extra camping van 10 000 personen komt er in ieder geval niet, dus zal Werchter opnieuw moeten kijken met de plaatselijke verenigingen en uitbaters van de andere campings. Daardoor denk ik dat ze toch binnenkort gaan starten met de Regular Camping tickets te verkopen, gezien het nu eindelijk duidelijk is dat hun camping niet opengaat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Fatboy Slim en Deadmau5 en oscar & the Wolf naar Tomorrowland. Die eerste 2 mogen geschrapt worden denk ik. Al bewijst die derde dat er uitzonderingen op de regel bestaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.258
6.746
Prophets Of Rage !! Warhaus Kaleo The Kills Crystal Fighters Benjamin Clementine
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Prophets of Rage op donderdag en kleiner lettertype dan The Chainsmokers... Maar mooie toevoeging wel! Crystal Fighters had ik ook niet meteen verwacht.

Edit: Zie op hun FB nu dat POR zelfde lettertype als de subs krijgt, daar staat 't toch wel al vol met 'grote' namen precies.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
PoR op donderdag wel interessant te noemen, verder prima namen maar niet heel veel bijzonders (imo)
 

Groen

Playlistbediener
22 sep 2015
13
0
The Kills
Prophets of Rage
Chrystal Fighters
Warhaus
Benjamin Clementine &
Kaleo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken