Rock Werchter 2016 - Geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Zijn jullie al uit de clashes die je voor jezelf zag toen het blokkenschema online kwam? Ik twijfel bij sommigen nog teveel, maar denk dat ik het zo ga doen.

Kaiser Chiefs > Nathaniel Rateliff (en dan kaartjes voor Nathaniel Rateliff in Tivoli kopen)
Guy Garvey > Jake Bugg
Gary Clark Jr. > The Van Jets
Beirut = Two Door Cinema Club (nog geen idee)
Tame Impala > RHCP
Skunk Anansie > Florence + the Machine

Tips zijn natuurlijk altijd welkom
simple-smile.png

Die laatste twee zou ik ook doen. En zoals hierboven al werd gezegd, ga maar lekker naar Nathaniel.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Brian wrote:
Kaiser Chiefs > Nathaniel Rateliff (en dan kaartjes voor Nathaniel Rateliff in Tivoli kopen)

Ik zou zo ver mogelijk van de Kaiser Chiefs weg blijven en lekker naar Nathaniel Rateliff gaan
simple-smile.png
Iedereen haat op de Kaiser Chiefs, maar snap het persoonlijk niet zo heel erg. Nee, ze hebben de afgelopen tijd geen goede muziek meer gemaakt.
Maar toch zijn het ineens ook geen complete prutsers hoor.

Ik zag ze een tijdje geleden (ok, 2013 alweer) nog in Tivoli. Toen waren ze echt in bloedvorm en braken ze de hele tent af. Muzikaal niet helemaal verheffend, maar om ver bij weg te blijven? Nee, zeker niet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Dennis1808 wrote:
Brian wrote:
Kaiser Chiefs > Nathaniel Rateliff (en dan kaartjes voor Nathaniel Rateliff in Tivoli kopen)


Ik zou zo ver mogelijk van de Kaiser Chiefs weg blijven en lekker naar Nathaniel Rateliff gaan
simple-smile.png



Iedereen haat op de Kaiser Chiefs, maar snap het persoonlijk niet zo heel erg. Nee, ze hebben de afgelopen tijd geen goede muziek meer gemaakt.
Maar toch zijn het ineens ook geen complete prutsers hoor.

Ik zag ze een tijdje geleden (ok, 2013 alweer) nog in Tivoli. Toen waren ze echt in bloedvorm en braken ze de hele tent af. Muzikaal niet helemaal verheffend, maar om ver bij weg te blijven? Nee, zeker niet.

Haha, dat heb ik dus ook. Zou er heen gaan voor het feest met nummers als never Miss A Beat, Oh My God enz. Juist deze was iets makkelijker vanwege de kans om Nathaniel Rateliff in Tivoli te zien. Maar ga nu toch weer twijfelen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.923
6.152
Kaiser Chiefs > Nathaniel Rateliff (en dan kaartjes voor Nathaniel Rateliff in Tivoli kopen)
Guy Garvey > Jake Bugg

Ben ook aan het twijfelen tussen de Kaiser Chiefs en Nathaniel Rateliff, al klinkt de eerste aanlokkelijker qua naam maar door hun laatste nummers ben ik totaal niet overtuigd hm
Jake Bugg > Guy Garvey, al weet ik niet of zijn act wel gaat pakken op die grote mainstage mh?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.923
6.152
Vraagje of moest ik m'n donderdag ticket willen verkopen en een combi kopen, het op tijd verkocht geraakt ofniet? Staan redelijk wat tickets op ticketswap maar ben wel bereid om het goedkoop te verkopen want de combi tickets zijn zo te zien ook vrij goedkoop.. Gewoon een beetje schrik dat ik t niet zal verkocht krijgen
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
@meynen (sorry ik weet niet hoe dat quoten werkt)
Ik heb ze niet zo zeer tenten zien controleren, maar spullen die niet binnen mochten (gasbrandertjes etc) werden alsnog in beslag genomen.
Ik moet zeggen dat we er zelf niet zozeer last van hebben gehad, maar het veel om ons heen zagen en het een beetje op een kleuterschool leek ofzo.
Op het flauwe af zeuren over een papiertje dat ergens ligt en dat opgeruimd moet worden voordat mensen naar het festival mochten vertrekken (?!).
Ik snap best dat ze mensen aanspreken om het een beetje netjes te houden, maar de manier waarop was er toch wel echt wel over.
Op maandag vanaf 9 uur elke 10/15 minuten langskomen dat je moet vertrekken.
Wij waren zelf al vroeg klaar en hadden alles ingepakt, maar wilden nog even op ons gemak ontbijten.
Toch stond die kerel weer elke 10 minuten bij ons met zijn megafoon dat we maar thuis moesten eten, dat soort dingen.



 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
@meynen (sorry ik weet niet hoe dat quoten werkt)
Ik heb ze niet zo zeer tenten zien controleren, maar spullen die niet binnen mochten (gasbrandertjes etc) werden alsnog in beslag genomen.
Ik moet zeggen dat we er zelf niet zozeer last van hebben gehad, maar het veel om ons heen zagen en het een beetje op een kleuterschool leek ofzo.
Op het flauwe af zeuren over een papiertje dat ergens ligt en dat opgeruimd moet worden voordat mensen naar het festival mochten vertrekken (?!).
Ik snap best dat ze mensen aanspreken om het een beetje netjes te houden, maar de manier waarop was er toch wel echt wel over.
Op maandag vanaf 9 uur elke 10/15 minuten langskomen dat je moet vertrekken.
Wij waren zelf al vroeg klaar en hadden alles ingepakt, maar wilden nog even op ons gemak ontbijten.
Toch stond die kerel weer elke 10 minuten bij ons met zijn megafoon dat we maar thuis moesten eten, dat soort dingen.

Ik heb die ervaring helemaal niet zo gehad met the Hive. Gasbrander mag inderdaad niet mee, die heb ik gewoon ergens tussen gedrukt en vervolgens beetje uit het zicht gehouden. Buren wisten niet eens dat je die niet mee mocht nemen en waren elke dag uitgebreid aan het koken. Verder nooit ergens op aangesproken. Had 2 jaar terug bij de controle wel een pot chocopasta mee, die mocht eigenlijk niet naar binnen maar als we het glas niet op het gras gooiden ofzo was het wel goed. Ook die megafoon op maandagochtend niet gehoord.

Misschien moet je beetje geluk hebben waar je staat?
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Wij hadden 2 jaar terug ook de gasbrander mee naar binnen gesmokkeld, toen hebben we hem ook een beetje uit het zicht gebruikt indd.
Vorig jaar hem in eerste instantie in de auto laten liggen met de bedoeling hem later te halen, maar toen er al 3 om ons heen in beslag waren genomen hebben we dat maar niet gedaan.
Maar misschien lagen wij net op een stuk dat beter gecontroleerd werd ofzo inderdaad.
Vond het al met al een beetje jammer want draagt niet echt bij aan een relaxt camping sfeertje...
 

Strato

Campingartiest
10 dec 2014
62
0
Eerlijk gezegd heb ik in de voorbije 2 jaar dat ik op The Hive zat helemaal niks van problemen gehad. Altijd tot in de vroege uurtjes verder gefeest zonder ook maar ergens opmerkingen te krijgen. Vorig jaar ben ik zelf niet eens gecontroleerd bij het binnengaan op woensdagnamiddag. En dat van die megafoon maandagochtend vind ik ook maar raar, zelf ben ik pas rond 11 u beginnen opruimen en niemand kwam langs dat we moesten vertrekken. In mijn ervaring zou ik echt durven zeggen dat The Hive helemaal niet streng is.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Het ligt er maar net aan waar je tent staat op The Hive. Als je echt op dat hoofdpad staat kan je er donder op zeggen dat je sowieso wel een keer met de beveiliging te maken hebt. In 2014 hadden wij ook dat gezeur dat je spullen moest opruimen voordat je naar het festivalterrein mocht. Ook hadden wij op de derde nacht een feestje van ongeveer 50 man dat nogal luid was tot in de late uurtjes en toen werd ons vriendelijk verzocht onze bek te houden. Vorig jaar zaten we wat meer aan de rand van de camping en toen hadden we echt nergens last van. En die afters vierden we in die megapartytent waar ze vaak van StuBru draaiden.

Ik kan The Hive zeker aanraden, en je krijgt echt alleen gezeik met beveiliging als je je gedraagt als een persoon met het IQ van een volgescheten Dixi. En op woensdag kan je je bandje al ophalen!
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
hmm lagen wij in het kleutervak dan misschien haha of overijverige controleurs dan net op dat stuk..?
Wij hebben er juist ontzettend lang over gedaan om door de controles te komen, maar we kwamen misschien ook op een onhandige tijd aan (tussen 4 en 5)
Die man stond met zn megafoon op 5 cm van een tent te roepen, voor het geval de mensen nog niet wakker waren van zijn geschreeuw...

In 2014 hebben wij er ook gestaan, zonder problemen hoor.
Wij dachten dus dat ze het afgelopen jaar alles een stuk strenger hadden gemaakt, goed om te weten dat dat dus niet (op de hele camping) zo is!
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Schijnt dat A1 en A6 ook problemen hebben met water overlast.....
Mag toch hopen dat ze dat op tijd droog krijgen :( anders moeten we voor het eerst in 9 jaar op zoek gaan naar een andere camping...
 

hazelaar

Campingartiest
29 jan 2015
57
0
ik heb vroeg een combiticket gekocht zodat ik er zeker eentje zou hebben maar door de miscommunicatie met vrienden zou ik er nu wel weer vanaf willen geraken en een vrijdagticket aanschaffen nu deze nog beschikbaar zijn...
iemand de beste manier weet? :)
 

Verwijderd lid 1738

Playlistbediener
21 feb 2016
23
0
ik heb vroeg een combiticket gekocht zodat ik er zeker eentje zou hebben maar door de miscommunicatie met vrienden zou ik er nu wel weer vanaf willen geraken en een vrijdagticket aanschaffen nu deze nog beschikbaar zijn…
iemand de beste manier weet?
simple-smile.png

Ticketswap? Huidige prijzen voor combitickets daar ligt nu wel op 170 dus als je een beetje competitief geprijsd wil zijn moet je dus wel bereid zijn om qua prijs iets te zakken richting die 170. Aan de andere kant, vrijdagtickets zijn daar momenteel ook een tientje goedkoper.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
De weersverwachtingen zien er fantastisch uit... maar het is nu nog veeeeeeel te vroeg om daar naar te kijken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.923
6.152
RW zal er wel alles aan doen om de regen op het terrein en de campings weg te pompen (zie artikel Festileaks) en het is idd nog veel te vroeg om u nu al zorgen te maken over het weer? :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken