Rock Werchter 2016 - Geruchten

Chiel

Support act
18 jul 2014
909
320
Hahaha.

Tja, ik kan er nog steeds niet bij dat twee jaar geleden supporters van Nederland kozen voor de voetbalwedstrijd van oranje en niet voor Pearl Jam.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.512
793
Hahaha.

Tja, ik kan er nog steeds niet bij dat twee jaar geleden supporters van Nederland kozen voor de voetbalwedstrijd van oranje en niet voor Pearl Jam.

Ik had Pearl Jam al gezien. Die wedstrijd nog niet :D
 

shadyme

Playlistbediener
21 jun 2016
12
0
Nee hoor, Belgie kan nog nummer twee of nummer drie worden in hun poule.
Dan kom je, als ze hun achtste finales winnen, uit op onderdag, vrijdag of zaterdag.
Het is dus nog totaal onduidelijk.

Idd ze kunnen nog op 3 verschillende data's uitkomen in de kwartfinales (gelet ze 2 of 3 worden in hun grp & daarna de 8ste finale winnen)
Als ze 2de werden; 01/07 (TheOffspring/The1975/ParovStelar) & als ze 3de werden; 30/06 (McCartney/Sigma/NewOrder) of 03/07 (Maaklawaai&Rony/SX/JamieXX) zijn nog mogelijk en dat is telkens om 21u.

Mij maakt het niet uit welke dag, ze moeten maar maken dat ze winnen dan kijk ik wel naar de halve finale de 6de of 7de :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Hahaha.

Tja, ik kan er nog steeds niet bij dat twee jaar geleden supporters van Nederland kozen voor de voetbalwedstrijd van oranje en niet voor Pearl Jam.


Als de Belgen doorkomen dan zien we wel wat die doen hahaha
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.015
2.089
Ideale zou dan zondag zijn, eerst Beck uit kijken en ruim de tijd om bij Skunk Anansie aan te komen.
En dan moeten we niets missen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.096
8.749
Chiel wrote:
Hahaha.

Tja, ik kan er nog steeds niet bij dat twee jaar geleden supporters van Nederland kozen voor de voetbalwedstrijd van oranje en niet voor Pearl Jam.


Ik had Pearl Jam al gezien. Die wedstrijd nog niet
1f600.png

Een voetbalwedstrijd op een scherm bekijken verkiezen boven een live opreden (van een headliner op een festival nota bene) gaat er voor mij niet in. Het is niet dat die voetbalwedstrijd zoveel verschilde van al die andere voetbalwedstrijden. Je hebt in ieder geval een hoogtepunt van het festival gemist.

Maar dat zal aan mij liggen. Vind het altijd moeilijk om een voetbalwedstrijd helemaal uit te kijken wegens strontsaai.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.096
8.749
Ideale zou dan zondag zijn, eerst Beck uit kijken en ruim de tijd om bij Skunk Anansie aan te komen.
En dan moeten we niets missen.

Ideaal zou zijn dat België eruit ligt, niet? Dan zijn we ook meteen van die bizarre voetbalhype af.
 

shadyme

Playlistbediener
21 jun 2016
12
0
@mattman
Ik snap je punt volledig, ik heb toen en zal nu weer voor live optredens kiezen en niet voor de voetbal.

Maar waarom het ideaal zou zijn dat ze eruit liggen is me onduidelijk? Laat iedereen zijn plezier/keuze?
Je hebt toch geen last van mensen die ervoor kiezen om naar de voetbal te gaan kijken?

Ik had er allesinds geen last van dat er wat minder volk was tijdens bepaalde optredens...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.412
646
Edit: Foutje van mij, sorry. Ik ging er even te veel van uit dat Ierland geen punten zou pakken tegen (een matig) Italië.

Maar vrijdag is dus de meest plausibele optie, aangezien dit Zweden een van de zwakste ploegen op het EK moet zijn.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.512
793
Een voetbalwedstrijd op een scherm bekijken verkiezen boven een live opreden (van een headliner op een festival nota bene) gaat er voor mij niet in. Het is niet dat die voetbalwedstrijd zoveel verschilde van al die andere voetbalwedstrijden. Je hebt in ieder geval een hoogtepunt van het festival gemist.

Maar dat zal aan mij liggen. Vind het altijd moeilijk om een voetbalwedstrijd helemaal uit te kijken wegens strontsaai.

Haha nee ik snap jullie ook helemaal. Probleem bij mij is dat ik ook een heel groot voetballiefhebber ben en dan is het WK toch het grootste toernooi op de wereld. Het was geen makkelijke keuze btw. Grootste clash van dat weekend.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.015
2.089
Joe wrote:
Ideale zou dan zondag zijn, eerst Beck uit kijken en ruim de tijd om bij Skunk Anansie aan te komen.
En dan moeten we niets missen.


Ideaal zou zijn dat België eruit ligt, niet? Dan zijn we ook meteen van die bizarre voetbalhype af.
Neen want als fan hoop ik dat ze zo lang mogelijk mee gaan.

2 jaar geleden was het een makkelijkere keuze, Triggerfinger kon je toen elke week wel ergens gaan bekijken.
Nu is dat enkel op de zondag zo, Macklemore & Ryan Lewis wil ik sowieso niet zien.
Op elke andere dag kies ik uiteraard voor het festival.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.194
4.350
http://www.hln.be/hln/nl/7036/Rock-Werchter/article/detail/2757550/2016/06/21/Rock-Werchter-zoekt-paar-extra-duizend-parkeerplaatsen.dhtml

Leuk dat Werchter gebruikt om haar eigen camping te promoten, maar ik ben vooral benieuwd naar welke campings dicht zijn.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Wij zitten ook nog een beetje te twijfelen tussen OV en de auto. Laatste keer dat ik op Werchter was, was in 2010 dus dat is niet echt te vergelijken.

Heeft iemand hier een beetje ervaring met de bus naar de Hive op woensdag? Ben je een beetje snel dis bus in? En gaat de camping echt pas om 16:00 open of al eerder?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.194
4.350
https://dl.dropboxusercontent.com/u/397095565/RW16_surroundings.jpg

De bushalte ligt een stukje lopen van de ingang. Als je niet al te zwaar bepakt ben, dan valt dat wel mee. Wat ik hoor rijden er regelmatig bussen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.194
4.350
Met video vanuit de helicopter van het festivalterrein in opbouw. Ik zie toch een sloot op het terrein die er normaal niet is. ?
Ook wel leuk om het backstage gedeelte te zien.

http://www.hln.be/hln/nl/9080/Wateroverlast/article/detail/2757694/2016/06/22/Luchtbeelden-tonen-waterellende-boven-Werchter-en-rest-van-Vlaanderen.dhtml
 

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
Ben benieuwd wanneer ze bekend gaan maken welke campings en parkings er wel open zijn. Ik voorzie anders één grote chaos als niemand weet waar hij/zij naartoe moet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken