Rock Werchter 2016 - Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Rammstein! En een biertje bij het ontbijt, Gutterdammerung, een biertje bij de tent, Editors, een biertje op het festivalterrein, Paul McCartney, een biertje in the Dog house, Skunk Anansie, een biertje langs de weg etc etc
Ik zie vooral "een biertje bij" :lol:
Vraag me af hoeveel je op voorhand moet zijn om goed vooraan te staan in de tenten, ik zeg maar bij pakweg Flume, New Order, Tame Impala of Beck omdat het daar toch wat minder makkelijk wordt om naar voor te schuifelen als voor bij de main, of niet?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Als ik buienradar zo bekijk, dan trekt het net langs Werchter, dus hopelijk valt het mee. Wel blij, dat Werchter niet dit weekend is. Wat een rot weer. Benauwd en onweer.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
het zal vandaag niet droger zijn geworden op de wei!

https://twitter.com/nbbrk/status/746065052587941889
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Acts waar ik het meest naar uit kijk: sir Macca, Blackberry Smoke, Daughter, Oh wonder, Rammstein, Courntey Barnett, Tame Impala, Editors, Vintage Trouble, Iggy Pop, Beck en Skunk Anansie

Hier mijn clashfinder over welke route ik waarschijnlijk ga lopen. Groen = Zien Blauw = Waarschijnlijk meepakken Paars = twijfel

http://clashfinder.com/s/2016rockwerchter/?user=Chileera
 

MyMusic

Playlistbediener
1 dec 2014
36
0
Met de trein vanuit Nederland naar Werchter is bijna niet te doen. Ik ga het erop gokken en ga met de auto. Op woensdag zullen nog niet alle parkeerplaatsen al bezet zijn lijkt me.

Hoezo? Gewoon via Roosendaal en Mechelen naar Leuven toch ? Dat is niet al te ingewikkeld.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
898
314
Met de trein is het vanuit sommige delen van Nederland inderdaad een omweg.
Het is echter ook gezellig om met andere Werchtergangers in de trein te zitten.
En de trein is heerlijk relaxt.
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Ik begreep dat sinds dit jaar er ook bussen uit een aantal steden waaronder Amsterdam, Utrecht en Zwolle vertrekken? Weet iemand waar je kunt zien vanaf waar in deze steden en hoelaat de bussen vertrekken?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik begreep dat sinds dit jaar er ook bussen uit een aantal steden waaronder Amsterdam, Utrecht en Zwolle vertrekken? Weet iemand waar je kunt zien vanaf waar in deze steden en hoelaat de bussen vertrekken?

Je kunt ook googlen naar event bus rock werchter ofzo. Ben zelf met Event Express Bus vanuit Eindhoven naar Graspop gegaan afgelopen weekend en ze vertrekken vanuit meerdere plekken in Nederland. Was hartstikke prima geregeld.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Steekwagens mogen niet de camping op, lees ik op Twitter (zegt de organisatie zelf). Da’s mooi kut…

Jup, heeft volgens mij te maken met de drassigheid van het terrein. Doe je jezelf dan ook geen plezier mee.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Gehaktbal80 wrote:
Steekwagens mogen niet de camping op, lees ik op Twitter (zegt de organisatie zelf). Da’s mooi kut…


Jup, heeft volgens mij te maken met de drassigheid van het terrein. Doe je jezelf dan ook geen plezier mee.
Enkele mensen inderdaad serieus zien sukkelen met die duveltjes op Graspop.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Gehaktbal80 wrote:
Steekwagens mogen niet de camping op, lees ik op Twitter (zegt de organisatie zelf). Da’s mooi kut…


Jup, heeft volgens mij te maken met de drassigheid van het terrein. Doe je jezelf dan ook geen plezier mee.

Hangt een beetje af van het soort steekwagen. Die van ons hebben dikke banden, prima te doen.
 

Sam

Playlistbediener
30 mei 2015
14
0
Vraag me af hoeveel je op voorhand moet zijn om goed vooraan te staan in de tenten, ik zeg maar bij pakweg Flume, New Order, Tame Impala of Beck omdat het daar toch wat minder makkelijk wordt om naar voor te schuifelen als voor bij de main, of niet?

[/quote]
Over het algemeen valt het bij de kleinere namen wel mee, tien minuutjes op voorhand komen volstaat vaak. Vanaf de namen iets groter zijn, kan het inderdaad soms wel heel snel vollopen. Zo stond de tent vorig jaar bij Alt-J al een klein halfuur op voorhand helemaal vol. Als je bij een headliner in één van de tenten dus echt een goede plaats wil, kom je beter een halfuurtje op voorhand.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
849
783
Ik begreep dat sinds dit jaar er ook bussen uit een aantal steden waaronder Amsterdam, Utrecht en Zwolle vertrekken? Weet iemand waar je kunt zien vanaf waar in deze steden en hoelaat de bussen vertrekken?

https://festival.travel/travel/festivalbussen/rock-werchter-bus/
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Hoe laat gaat de Hive eigenlijk open? Op de site staat 16:00, maar ik zag van vorig jaar ook een foto dat die om 15.30;30 al redelijk vol stond.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Acts waar ik het meest naar uit kijk: sir Macca, Blackberry Smoke, Daughter, Oh wonder, Rammstein, Courntey Barnett, Tame Impala, Editors, Vintage Trouble, Iggy Pop, Beck en Skunk Anansie

Hier mijn clashfinder over welke route ik waarschijnlijk ga lopen. Groen = Zien Blauw = Waarschijnlijk meepakken Paars = twijfel

http://clashfinder.com/s/2016rockwerchter/?user=Chileera

Ik heb echt geen flauw benul hoe je zo'n clashfinder aanpast met kleurtjes, de enige die ik beschikbaar krijg is groen ://


Hoe laat gaat de Hive eigenlijk open? Op de site staat 16:00, maar ik zag van vorig jaar ook een foto dat die om 15.30;30 al redelijk vol stond.
Gewoon vroeg genoeg komen zeker? Of is dat niet echt nodig om bv daar al te zijn van om 14u? :)
 

Bert

Support act
14 nov 2014
849
783
Brian wrote:
Acts waar ik het meest naar uit kijk: sir Macca, Blackberry Smoke, Daughter, Oh wonder, Rammstein, Courntey Barnett, Tame Impala, Editors, Vintage Trouble, Iggy Pop, Beck en Skunk Anansie

Hier mijn clashfinder over welke route ik waarschijnlijk ga lopen. Groen = Zien Blauw = Waarschijnlijk meepakken Paars = twijfel

http://clashfinder.com/s/2016rockwerchter/?user=Chileera


Ik heb echt geen flauw benul hoe je zo’n clashfinder aanpast met kleurtjes, de enige die ik beschikbaar krijg is groen ://

rechts boven bij controles (staat deze er niet dan de trekpijl gebruiken) zijn de kleuren te veranderen bij de 1 2 3 4
 

john1617899557

Nieuw lid
23 jun 2016
1
0
Is er aan de achterzijde van camping A1 ook een ingang naar de camping, of is die alleen aan de zijde van het festivalterrein? Aangezien je op de plattegrond daar ook een parkeerplaats hebt. (A8)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Is er aan de achterzijde van camping A1 ook een ingang naar de camping, of is die alleen aan de zijde van het festivalterrein? Aangezien je op de plattegrond daar ook een parkeerplaats hebt. (A8)

Daar is inderdaad ook een ingang.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken