Rock Werchter 2016 - Geruchten

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Ben benieuwd wanneer ze bekend gaan maken welke campings en parkings er wel open zijn. Ik voorzie anders één grote chaos als niemand weet waar hij/zij naartoe moet.

Ik vertrek zondag naar A1 om te gaan opbouwen, hoop dat er dan bekend is welke campings/parkings er nog meer opengaan
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.012
6.406
Iemand die toevallig weet hoeveel mensen er op de Hive liggen? Heb een beetje schrik om helemaal achteraan te belanden ofso.. 4u lijkt me zo laat ook dat de camping opengaat? Ik heb toestanden meegemaakt waarbij ik uren moest staan aanschuiven (Summerfestival..) in de blanke zon waarbij we zeker 3u hebben moeten wachten om naar binnen te kunnen, of verloopt Werchter vlotter?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Pascal wrote:
Ben benieuwd wanneer ze bekend gaan maken welke campings en parkings er wel open zijn. Ik voorzie anders één grote chaos als niemand weet waar hij/zij naartoe moet.


Ik vertrek zondag naar A1 om te gaan opbouwen, hoop dat er dan bekend is welke campings/parkings er nog meer opengaan

Zolang A1 maar opent en we onze auto kunnen parkeren.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
RM wrote:
Pascal wrote:
Ben benieuwd wanneer ze bekend gaan maken welke campings en parkings er wel open zijn. Ik voorzie anders één grote chaos als niemand weet waar hij/zij naartoe moet.


Ik vertrek zondag naar A1 om te gaan opbouwen, hoop dat er dan bekend is welke campings/parkings er nog meer opengaan


Zolang A1 maar opent en we onze auto kunnen parkeren.

We gaan ongetwijfeld ons best doen :) als ik er zondag ben zal ik even een update plaatsen hier over hoe het terrein erbij ligt.
 

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
Paddy wrote:
RM wrote:
Pascal wrote:
Ben benieuwd wanneer ze bekend gaan maken welke campings en parkings er wel open zijn. Ik voorzie anders één grote chaos als niemand weet waar hij/zij naartoe moet.


Ik vertrek zondag naar A1 om te gaan opbouwen, hoop dat er dan bekend is welke campings/parkings er nog meer opengaan


Zolang A1 maar opent en we onze auto kunnen parkeren.


We gaan ongetwijfeld ons best doen
simple-smile.png
als ik er zondag ben zal ik even een update plaatsen hier over hoe het terrein erbij ligt.

Kun je ook even bij A6 langs om te kijken hoe dat ervoor staat als je er toch bent? ;)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
957
380
Nou, toch maar besloten gehoor te geven aan het verzoek met het openbaar vervoer te komen.
Zal wel weer een hoop gesjouw worden, maar de auto ver weg moeten parkeren van de camping is ook geen leuk vooruitzicht.
Nu maar hopen op goede berichten van camping A1.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
957
380
En de Rode Duivels kunnen bij plaatsing voor kwartfinales op vrijdag 1 juli spelen om 21 uur.
Dus voor de voetballiefhebbers wordt het dan een stukje Robert Plant missen, the 1975 en
the Offspring en the Parov Stelar. In mijn ogen dus geen echte kleppers die je mist.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
RM wrote:
Paddy wrote:
RM wrote:
Pascal wrote:
Ben benieuwd wanneer ze bekend gaan maken welke campings en parkings er wel open zijn. Ik voorzie anders één grote chaos als niemand weet waar hij/zij naartoe moet.


Ik vertrek zondag naar A1 om te gaan opbouwen, hoop dat er dan bekend is welke campings/parkings er nog meer opengaan


Zolang A1 maar opent en we onze auto kunnen parkeren.


We gaan ongetwijfeld ons best doen
simple-smile.png
als ik er zondag ben zal ik even een update plaatsen hier over hoe het terrein erbij ligt.


Kun je ook even bij A6 langs om te kijken hoe dat ervoor staat als je er toch bent?
1f609.png
ik zal een campingrondje maken!
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
47
1
Met de trein vanuit Nederland naar Werchter is bijna niet te doen. Ik ga het erop gokken en ga met de auto. Op woensdag zullen nog niet alle parkeerplaatsen al bezet zijn lijkt me.
 

B69

Playlistbediener
27 feb 2016
9
0
Pascal wrote:
RM wrote:
Paddy wrote:
RM wrote:
Pascal wrote:
Ben benieuwd wanneer ze bekend gaan maken welke campings en parkings er wel open zijn. Ik voorzie anders één grote chaos als niemand weet waar hij/zij naartoe moet.


Ik vertrek zondag naar A1 om te gaan opbouwen, hoop dat er dan bekend is welke campings/parkings er nog meer opengaan


Zolang A1 maar opent en we onze auto kunnen parkeren.


We gaan ongetwijfeld ons best doen
simple-smile.png
als ik er zondag ben zal ik even een update plaatsen hier over hoe het terrein erbij ligt.


Kun je ook even bij A6 langs om te kijken hoe dat ervoor staat als je er toch bent?
1f609.png



ik zal een campingrondje maken!
Geweldig, ik wacht het even af :)

Gelijk maar een vraag, waarom zou je naar andere campings gaan terwijl er op de Hyve relatief minder problemen zijn?
Ik vraag dit omdat ik geen ervaring heb met de andere campings.
dus de aanvullende vraag ,...waarom kan ik veel beter naar een andere camping gaan dan naar die mega grote HYVE
ik wilde dit jaar eigenlijk eens een andere camping dan the hyve, maar ik merkte dat ik geen keuze kon maken tussen de verschillende campings.
op een camping Ik zoek gezellig relaxt volk, een goede sfeer en lekkere broodjes :)

Ik hoor het graag

 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Omdat ik niet op the Hive wil staan.

De uitbaters van A1 zijn veel relaxter.
Die mega afterparty op the Hive boeit me niet. Ik drink liever nog een biertje bij onze tent of neem een kijkje bij the Dog house.
 

B69

Playlistbediener
27 feb 2016
9
0
Omdat ik niet op the Hive wil staan.

De uitbaters van A1 zijn veel relaxter.
Die mega afterparty op the Hive boeit me niet. Ik drink liever nog een biertje bij onze tent of neem een kijkje bij the Dog house.
Ah kijk, dat zijn argumenten die me overtuigen.
die mega party boeit me helemaal niet en ga ik niet eens naar toe.

Ik heb dit jaar voor het eerst een regular camping ticket gekocht en ga alleen switchen naar xl als de regen me geen andere keuze laat.
Bedankt voor je post, ik ga mikken op A1 of een andere reguliere camping.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
En is er ook iemand die zin heeft in het festival of gaan we het alleen maar over regen en voetbal hebben?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Over 1 week kom ik zo'n beetje nu het festivalterrein op!


...



Krijg er dorst van.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.012
6.406
Naar welke acts kijken jullie zoal uit? :) Ik ben vooral benieuwd naar Macca, Flume, Goose, Tame Impala, TLSP, Beck, James Bay en Rammstein .. ! Nog 6 dagen ^^


 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
47
1
Naar TSLP, Editors, RHCP, Gary Clark JR, Foals. Helaas moet ik Tame Impala overslaan omdat ze tegelijk met de Peppers komen. :(
 

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
Ik kijk uit naar BBR, TLSP, Flume, BMTH, 1975, Foals. Maar vooral het festivalgevoel in het algemeen, niets moet, alles mag, hopelijk met een lekker zonnetje in het gras liggen met een biertje
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Rammstein! En een biertje bij het ontbijt, Gutterdammerung, een biertje bij de tent, Editors, een biertje op het festivalterrein, Paul McCartney, een biertje in the Dog house, Skunk Anansie, een biertje langs de weg etc etc
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken