Rock Werchter 2016 - Geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
A6! Al 7 jaar de beste camping :p
Altijd gezellig en niet al te druk!
Vooral savonds met terug lopen heerlijk, je loopt steeds meer de drukte uit.

Camping A6 is inderdaad top, wij staan daar ook al jaren. Gezellige mensen, rust om te slapen. Daarnaast zijn de douches ook prima met weinig wachttijd. En lekkere ontbijtjes.
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
81
28
In 2013 stond er een Hema shop op de Haachtsesteenweg. Dat was echt feest, stokbroden voor 1 euro en smoothies, melk en andere handige spullen kon je daar allemaal kopen.

Het zal wel niet, maar hoop stiekem dat die ooit weer eens terugkomt. :)
 

Bjorn1617899557

Nieuw lid
11 jun 2016
1
0
Mijn 6e keer RW! Met een dilemma...

Gezien B1 niet open gaat en B0 waarschijnlijk ook niet, en hierdoor mijn favoriete campings (door het aanwezig zijn van bos/bomen + veel sfeer) geen optie meer zijn, welke raden jullie aan voor de meeste sfeer/gezelligheid maar toch nog goed voorzien van faciliteiten als douches en deftige toiletten? Ik heb wat research gedaan en twijfel tussen The Hive en A1.

The Hive omdat zij een afterparty tot 4u hebben en de faciliteiten deftig zijn. Minpunt lijkt me dat het duur, commercieel en streng is?
A1 omdat er daar toch wat bomen zijn om een warme tent te voorkomen, sfeer goed zit?

A6 of C3 lijken mij te klein en veraf voor onze noden!

Ik neig eerder naar The Hive maar ik wil graag jullie mening.

Bjorn - 26 jaar
 

Sam

Playlistbediener
30 mei 2015
14
0
Mijn 6e keer RW! Met een dilemma…

Gezien B1 niet open gaat en B0 waarschijnlijk ook niet, en hierdoor mijn favoriete campings (door het aanwezig zijn van bos/bomen + veel sfeer) geen optie meer zijn, welke raden jullie aan voor de meeste sfeer/gezelligheid maar toch nog goed voorzien van faciliteiten als douches en deftige toiletten? Ik heb wat research gedaan en twijfel tussen The Hive en A1.

The Hive omdat zij een afterparty tot 4u hebben en de faciliteiten deftig zijn. Minpunt lijkt me dat het duur, commercieel en streng is?
A1 omdat er daar toch wat bomen zijn om een warme tent te voorkomen, sfeer goed zit?

De sfeer op A1 valt wel mee en ik heb er nog nooit problemen gehad om te slapen. Als je dicht bij het festivalterrein wilt zitten, is het een ideale camping : geen massa’s aan regels zoals op The Hive soms blijkbaar. Als je een goede plek wil aan een boom, zul je wel op tijd moeten zijn.
 

DTex

Playlistbediener
14 dec 2014
7
0
Na het optreden van Years&Years weet ik helemaal zeker dat ik dat niet hoef te zien.. Wat is die zanger toch slecht! De Staat daarentegen is toch wel echt jammer dat we die niet gaan zien.
 

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Ik hoor regelmatig terugkomen dat ze op The Hive redelijk streng zijn. Heeft iemand hier enige ervaring mee?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.215
3.039
Beste Festileakers, ik heb een vraag!
Als je op the hive ligt met combi weet ik dat je woensdag je festivalbandje al kan ophalen en je tentje kan opstellen. Kan dit ook als je niet op the hive gaat kamperen?
Ik kampeer bij een vriend in de buurt en we willen misschien woensdagavond al naar daar gaan. Kan ik dan al aan mijn festivalbandje geraken (ik ga combi)?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.016
2.091
Beste Festileakers, ik heb een vraag!
Als je op the hive ligt met combi weet ik dat je woensdag je festivalbandje al kan ophalen en je tentje kan opstellen. Kan dit ook als je niet op the hive gaat kamperen?
Ik kampeer bij een vriend in de buurt en we willen misschien woensdagavond al naar daar gaan. Kan ik dan al aan mijn festivalbandje geraken (ik ga combi)?
Enkel de Hive gaat al open op woensdag.

En niet dat ik er al gelegen heb maar van vrienden heb ik toch nog niet geweten dat ze daar hun festivalbandje kregen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.215
3.039
Oei dan zal ik dat verkeerd gehoord hebben. Ik dacht dat je dan meteen je bandje kreeg zodat de wachtrijen donderdagmiddag korter waren, maar dat zal dan niet zo zijn! Toch bedankt!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.016
2.091
Oei dan zal ik dat verkeerd gehoord hebben. Ik dacht dat je dan meteen je bandje kreeg zodat de wachtrijen donderdagmiddag korter waren, maar dat zal dan niet zo zijn! Toch bedankt!
Het kan best zo zijn hoor, zou zelfs geen slecht idee zijn van Herman en co.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Haal op woensdag reeds je festivalbandje op!
Goed nieuws voor de houders van een Camping The Hive ticket of een campingticket voor The Hive Resort! Zij kunnen op woensdag reeds hun festivalbandje ophalen aan de ingang van The Hive of The Hive Resort. Het aanschuiven aan de ingang van het Festivalpark op donderdag wordt zo tot een minimum beperkt. Wie zijn combibandje al om de pols heeft, mag immers gebruik maken van de fastlane-ingang!

http://www.rockwerchter.be/nl/praktisch/the-hive#679

Dus alleen als je op the hive zit kan je al op woensdag een bandje halen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.194
4.350
Iemand enig idee hoeveel mensen op woensdag al naar the Hive komen? Het zal allicht weer schelen in de rij op donderdag.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.215
3.039
Dat bedoelde ik dus! Jammer dat het enkel voor de mensen van The Hive is!

@Paddy, ik ken geen exact getal maar normaal gezien staat ze woensdag nog niet vol.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
http://festileaks.com/2016/06/pearl-jam-eerste-headliner-pinkpop-2017/

Jan Smeets heeft bevestigd dat Pearl Jam volgend jaar op Pinkpop staat... Ook maar opschrijven voor Werchter dan?
 

Medic92

Playlistbediener
1 jun 2015
31
0
pretparkfan wrote:
Pearl Jam eerste headliner van Pinkpop 2017


Jan Smeets heeft bevestigd dat Pearl Jam volgend jaar op Pinkpop staat… Ook maar opschrijven voor Werchter dan?


Volgens mij heeft hij dat al elk jaar gezegd ofso haha, ik geloof wel sterk dat we volgend jaar Radiohead gaan zien ^^

Ja dat zegt Smeets inderdaad elk jaar ;), maar voor Pinkpop 2016 was, zo is gebleken, al een contract. Dus ze zouden er eigenlijk in 2016 al staan, maar vanwege de aanslagen dus niet. Ik denk dat het daarna maar een kleine stap was om naar 2017 te kijken en ze daar maar meteen voor vast te leggen. Als dat zo blijkt te zijn dan zijn ook wel een zekerheidje voor Werchter, omdat ze daar dit jaar ook eigenlijk gestaan zouden hebben.
 

Medic92

Playlistbediener
1 jun 2015
31
0
Eigenlijk is het toch raar dat een festival als pinkpop met deze line up heeft uitverkocht en dat Rock Werchter dat nog niet heeft gedaan. Oké ik begrijp dat het komt door de terreurdreiging, maar als je dan kijkt naar Pinkpop. Daar staan acts als John Newman, James Morrison, Lianne La Havas en Kygo op de mainstage. En dat dan dit jaar niet relevante acts als Tom Odell, Matt Simons, The Common Linnets en de eerste twee uit het vorige lijstje het podium mogen beklimmen. Dan vraag je je toch wel af hoe dat zo komt. Ik heb in het weekend de livestream van pinkpop gevolgd en op zich zijn het allemaal wel prima optredens, maar ik zou er geen kaartje voor kopen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
909
320
Ik denk dat er ook een verschil in publiek zit. Ik zag afgelopen weekend op tv een hoop huppelige vrolijke meisjes, die gaan voor de zulke acts. En voor Nederlandse ouders klinkt Pinkpop wat minder eng en dreigend dan het 'verre' Belgische Werchter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken