Rock Werchter 2016 - Geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Inderdaad BBR helaas samen met Richard Hawley. Zoals 't er nu uit ziet wordt 't van mij voor alle dagen:

Donderdag: Kaiser Chiefs - Guy Garvey/Jake Bugg - Ellie Goulding - New Order (30 min.) - Paul McCartney - James Blake
Vrijdag: The Van Jets - Jagwar Ma - BMTH/Daughter - Oh Wonder - Richard Hawley - Robert Plant - The Offspring - Rammstein
Zaterdag: Kensington - Savages - Band of Horses - Two Door Cinema Club - Beirut (deeltje) - Goose - PJ Harvey (deeltje) - Red Hot Chili Peppers - Editors
Zondag: Bear's Den - James Bay - Iggy Pop (10 min. voor einde weg) - Foals - The Last Shadow Puppets (45 min.) - Beck - SX - Jamie XX - Skunk Anansie - Florence + The Machine (laatste halvuurtje)

Ik kan elke dag makkelijk vullen, hier en daar wat clashes, maar vooral donderdag is voor mij toch duidelijk minder.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik zie net dat de settijd van Macklemore & Ryan Lewis naar 75 minuten is gereduceerd. De rest van het tijdschema ziet er hetzelfde uit.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Ik zie net dat de settijd van Macklemore & Ryan Lewis naar 75 minuten is gereduceerd. De rest van het tijdschema ziet er hetzelfde uit.

nog 72m er af en het ziet er goed uit!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Camping B1 (waar ik 2 jaar heb geslapen, leuke, rustige camping) blijft dit jaar dicht wegens de wateroverlast: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/muziek/1.2677268

Blij dat ik dit jaar op hotel zit precies :)
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Na een te kort Rock am Ring nu extra veel zin in Werchter!

Welke camping raden jullie aan? Wij hebben de afgelopen 2 jaar op de Hive gestaan maar dit jaar willen we wat anders.
We zullen donderdag aan het einde van de ochtend arriveren wss.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Camping B1 (waar ik 2 jaar heb geslapen, leuke, rustige camping) blijft dit jaar dicht wegens de wateroverlast: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/muziek/1.2677268

Blij dat ik dit jaar op hotel zit precies
simple-smile.png

Fok man. Dat is mijn camping.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
Rock Torhout wrote:
Camping B1 (waar ik 2 jaar heb geslapen, leuke, rustige camping) blijft dit jaar dicht wegens de wateroverlast: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/muziek/1.2677268

Blij dat ik dit jaar op hotel zit precies
simple-smile.png



Fok man. Dat is mijn camping.


Ja, was super relaxed onder de bomen daar. Echt jammer dat die niet opengaat.

Nogal ja, ik sta daar al 5 jaar geloof ik. Iemand ervaring met C2 en C3? The Hive gaat hem voor ons waarschijnlijk niet worden.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
C2 heb ik nog gestaan, maar die is vrij klein en dichtbij het plein, dus zal vlug volzet zijn. Ook wel wat lawaai, gezien de vele passage. Maar anders wel een aardige camping.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Na een te kort Rock am Ring nu extra veel zin in Werchter!

Welke camping raden jullie aan? Wij hebben de afgelopen 2 jaar op de Hive gestaan maar dit jaar willen we wat anders.
We zullen donderdag aan het einde van de ochtend arriveren wss.

Kom gezellig naar A1, ik ga er nu voor het 5e jaar werken en het is een kei gezellige camping!
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
A6! Al 7 jaar de beste camping :p
Altijd gezellig en niet al te druk!
Vooral savonds met terug lopen heerlijk, je loopt steeds meer de drukte uit.

 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
C2 heb ik nog gestaan, maar die is vrij klein en dichtbij het plein, dus zal vlug volzet zijn. Ook wel wat lawaai, gezien de vele passage. Maar anders wel een aardige camping.

C2 is nu ook weg? http://www.rockwerchter.be/en/practical-info/camping#220
 

Verwijderd lid 1738

Playlistbediener
21 feb 2016
23
0
Kaarten zijn er weer!



Ligt het aan mij of staat the Barn opeens veel haakser op Klub C? Volgens mij is de Jupiler House of the Bull weer een stukje verplaatst ook. Tenten/zeildingetjes boven de bankjes in de 'zitweide' zijn weg. Stukje terrein rechts naast de Barn bijgekomen waar bomen en bankjes staan. Vraag me af waar het scherm tussen de twee tenten precies komt te staan. Voor de bomen ofzo?



Het ziet er ook uit alsof de ingang van de Hive iets dichter bij het festival ligt?
 

Sam

Playlistbediener
30 mei 2015
14
0
A1 is aangenaam. Wij gaan al altijd naar daar en hebben er nog nooit echt problemen gehad. De drukte valt er over het algemeen ook wel mee. Ligt ook heel dicht bij het festivalterrein uiteraard, wat echt wel een luxe is.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Omtrent kaart van de festivalweide: omdat de inkom verbreed is (langs de 'linkerzijde' is dat gebeurd), is het logisch dat die 'zitbanken onder tentjes' links van de ingang (waar de mosselen en oesters waren) weg moesten. Dit wordt blijkbaar verplaatst naar naast The Barn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken