Rock Werchter 2016 - Geruchten

Ik denk dat je de invloed van de terreurdreiging op de ticketverkoop echt niet mag onderschatten. Ik hoor het in eigen kringen toch ook wel passeren van mensen die bv. niet aan de ingang willen staan als de deuren open gaan, omdat 't dan te druk is. De angst zit er bij velen toch in.

Ik heb zoiets van, het kan overal en eender wanneer gebeuren, daarvoor laat ik niet om naar een festival te gaan. Dan mag je naar geen enkel evenement meer.

ja en camelbak ook. Het lijkt mij een beetje overdreven, dit is eerder een manier om munt te slaan.
Wel leuk dat je een halve liter water krijgt per bon

Water kun je ook gratis krijgen, daar besteed ik geen bonnen aan.

We hebben de knoop doorgehakt en gaan dit jaar niet. Helaas na 8 opeenvolgende edities, maar geen van de vrienden wil mee en de lineup spreekt ons niet genoeg aan om ons kind weg te brengen en met zijn tweeen te gaan.
Probleem is dat we wel kaartjes hebben en het niet snel uitverkocht lijkt te raken. Iemand tips over hoe de kaarten kwijt te kunnen (of ken je iemand die interesse heeft)?
2 combitickets, 2 campingtickets regular en 140 consumptiebonnen. We zijn bereid enig verlies te nemen en dus korting te bieden.

We hebben de knoop doorgehakt en gaan dit jaar niet. Helaas na 8 opeenvolgende edities, maar geen van de vrienden wil mee en de lineup spreekt ons niet genoeg aan om ons kind weg te brengen en met zijn tweeen te gaan.
Probleem is dat we wel kaartjes hebben en het niet snel uitverkocht lijkt te raken. Iemand tips over hoe de kaarten kwijt te kunnen (of ken je iemand die interesse heeft)?
2 combitickets, 2 campingtickets regular en 140 consumptiebonnen. We zijn bereid enig verlies te nemen en dus korting te bieden.

Probeer www.ticketswap.nl of www.ticketswap.be eens

Hallo ik had een vraagje! Weet er iemand wanneer de line-up voor the Hive party bekend gemaakt wordt want dit lijkt me ook nog wel iets om naar uit te kijken? Misschien dat er hier nog een grote naam komt waardoor de ticketverkoop een boost gaat krijgen? Het zijn maar speculaties natuurlijk :)

Ik denk dat er meer voorpret nodig is op dit forum. Al wekenlang veel te rustig, terwijl het over een maand al zo ver is!

Laat ik een typische voorpretvraag stellen: Hoe laat denken jullie dat ik bij de ingang moet staan als ik Nataniel Ratecliff wil halen (gezien de veiligheidsmaatregelen)?

Ik denk dat er meer voorpret nodig is op dit forum. Al wekenlang veel te rustig, terwijl het over een maand al zo ver is!

Laat ik een typische voorpretvraag stellen: Hoe laat denken jullie dat ik bij de ingang moet staan als ik Nataniel Ratecliff wil halen (gezien de veiligheidsmaatregelen)?
aangezien er nu metaaldetectors staan... hmm goeie vraag?
Programma start al om 14 uur en 15:20 start Nathaniel Rateliff.
Ik denk dat je bijna een uur nodig hebt als het druk is bij de ingang en het programma al loopt, dus gok ik dat je ongeveer een kwartier na 14 uur wel bij de ingang moet zijn.
zo iets...

Ja dat is een lastige vraag natuurlijk omdat ze nu betere beveiliging hebben.....
Zou het druk worden bij rateliff? tegelijk met kaiser chiefs natuurlijk.
Ik ga vioor nathaniel rateliff, de kaiser chiefs al zooo vaak gezien.

Weet er iemand misschien ook om hoe laat je best daar moet zijn om woensdag the live op te kunnen en nog een goede plaats te hebben? :)

Michiel wrote:

aangezien er nu metaaldetectors staan… hmm goeie vraag?
Ik denk dat je bijna een uur nodig hebt als het druk is bij de ingang en het programma al loopt, dus gok ik dat je ongeveer een kwartier na 14 uur wel bij de ingang moet zijn.
zo iets…

Die metaal detectoren gaan extreem vlot (op 10 minuten ben je binnen). Voor AC/DC meteen binnen geraakt, zonder ook maar eventjes te moeten wachten. Eigenlijk ging het nog nooit zo snel als dit jaar.

DennisvdBr wrote:
Michiel wrote:

aangezien er nu metaaldetectors staan… hmm goeie vraag?
zo iets…

Die metaal detectoren gaan extreem vlot (op 10 minuten ben je binnen). Voor AC/DC meteen binnen geraakt, zonder ook maar eventjes te moeten wachten. Eigenlijk ging het nog nooit zo snel als dit jaar.

De mensen zijn dan ook uitgebreid gewaarschuwd over de maatregelen en weten wat ze beter niet meenemen. Heb in de maanden na de aanslagen in Parijs al uitgebreid gemerkt dat grondige controles en metaaldetectors enkel zware vertragingen opleveren als die elementen totaal onverwacht kwamen.

Weet niet of je AC/DC helemaal met Werchter kan vergelijken.
Naar een enkel concert neem je toch veel minder meer dan naar een 4-daagsfestival.
Ik zou geen enkel risico nemen en dik op tijd aan de ingang staan.

Rammstein doet vanavond trouwens zijn eerste 'opwarming' voor ze echt met de tour beginnen. Dit op een Fan-Club-concert in Berlijn. Benieuwd naar de setlist!

Users who are viewing this thread